Citat:
Med risk för att detta inlägg kommer att vara språkligt inkorrekt till följd av påverkan av både 3-Me-PCP, alimemazin, diazepam, FXE, fluetizolam och 3-Me-PVP, samt nikotin och koffein, måste jag ändock säga att alimemazin ger en behaglig dåsighet och är i stånd att hålla åtminstone mig sovande under längre perioder, men samtidigt ger den långtgående eftereffekter dagen därpå i form av orkeslöshet och bedövning. Den verkar länge och hänger kvar långt efter första intag, varför jag inte kan rekommendera den för behandling av sömnproblem med ett vanligt 8-16-jobb. Den är alldeles för hypnotisk och långtidsverkande för att kunna fungera i ett normalt vardagsliv, eftersom den förvisso ger dig många timmars sömn men inte med följden av pigghet vid uppvaknandet.
Behöver du ihållande sömn och många timmar av dem är alimemazin fantastisk som substans, dock med långtgående följdeffekter som sitter i hela dagen efteråt vara medveten om att den inte är optimal för ett normalt vardagsliv. En inte särskilt passande pusselbit i ett sömnlöst vardagsliv som sagt men däremot onekligen sömngivande i stor omfattning såvida du inte har något att anpassa dig efter.
Möjligen följer detta inlägg näppeligen den önskade röda tråden utan snarare framstår det som en knut vars motståndskraft att knytas upp är oerhört energikrävande.
Det torde synas på mitt sätt att skriva på huruvida dess sömngivande effekt uppenbarar sig.
Behöver du ihållande sömn och många timmar av dem är alimemazin fantastisk som substans, dock med långtgående följdeffekter som sitter i hela dagen efteråt vara medveten om att den inte är optimal för ett normalt vardagsliv. En inte särskilt passande pusselbit i ett sömnlöst vardagsliv som sagt men däremot onekligen sömngivande i stor omfattning såvida du inte har något att anpassa dig efter.
Möjligen följer detta inlägg näppeligen den önskade röda tråden utan snarare framstår det som en knut vars motståndskraft att knytas upp är oerhört energikrävande.
Det torde synas på mitt sätt att skriva på huruvida dess sömngivande effekt uppenbarar sig.
Helt klart fel medicin för mig, men helt rätt för vissa andra! Jag fick detta dagligen när jag var häktad och då var den ju helt fantastisk, med effekten att den vakna tiden blev kortare. Jag kunde använda bieffekten av trötthet dagen efter till att ta tupplurar, utan att det förstörde nattsömnen.
Övertygad om att det finns personer som hittar den perfekta medicinen i det här, finns ju en fan club trots allt.
Men EchoesOfSilence, kompis. Jag höll tummarna så hårt att tumbenet höll på att gå av, i förhoppningen att du var omedveten om möjligheten till kapslar - och så svarar du inte ens på det!!