2009-08-31, 22:18
Medlem
Gå och slicka på alla handtag i bussarna där du bor.
Du lär säkert bli sjuk på nått sätt som hindrar dig från att komma dit
2009-08-31, 22:34
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tachi
Kan ju uppdatera tråden lite nu när jag vart å pissat.

Bestämde mig för att dra dit tillslut då det egentligen inte spelar så stor roll om jag är negativ eller inte, bara de att jag måste fortsätta gå dit om jag är visar positivt.

Så jag gick dit pissade hon kollade på stickan och det va negativt
Hade förövrigt inte druckit något vatten innan jag stack dit så pisset va gult o fint men av någon anledning rent andra gången nu jag blir ren på ca 36 timmar.

Känns ganska gött.

Puss.

Då är det inte cannabis du har rökt min vän. Två dagar efter att ha rökt 0.7 gram riktig cannabis så ska stickan i 10 fall av 10 ge positivt utslag. Jag tycker verkligen du ska kolla upp med din kran och få reda på vad han egentligen säljer till dig.
2009-09-01, 00:18
Medlem
Tachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj
Då är det inte cannabis du har rökt min vän. Två dagar efter att ha rökt 0.7 gram riktig cannabis så ska stickan i 10 fall av 10 ge positivt utslag. Jag tycker verkligen du ska kolla upp med din kran och få reda på vad han egentligen säljer till dig.

400% säker på att det är cannabis. Så den teorin fungerar inte.
Jag skulle isf säga att det var fel på testet. För bäng som fan minns jag att ja va
2009-09-01, 05:18
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Tja.
Ska pissa imorrn och rökte igår ca 0,7gram.
Hade vart ren i 3 veckor innan igår.
Drogen vi snackar om är cannabis
Det är på socialen jag pissar och har ingenting med polis att göra då jag går dit "frivilligt" för att visa mina päron att jag slutat

Har tidigare lyckats bli negativ på pisstest på 2 dagar och drack då jävligt mycket vatten 1 timma innan piss. Dom tyckte det såg lite hydrerat ut men jag sa att jag inte visste att dricka vatten kunde påverka resultatet så kom undan den gången. Så nu till själva frågan.

Eftersom jag är jävligt säker på att jag kommer pissa positivt imorrn om jag inte hydrerar mig riktigt ordentligt.

Så letar jag efter bra ursäkter att slippa gå dit eller bra ursäkter för att ha pisset hydrerat. Har ni några på lager?

Funderar på att köra med:
"Var orolig att jag inte skulle kunna pissa när ja kom hit så jag drack massa vatten"
Men den känns ju som något som alla säger

Så.. Har ni några bra ursäkter på lager?

Säg till dina föräldrar som det är. Tror de uppskattar det mer än du tror. Inte att du rökt, men att du talar sanning.
2009-09-01, 09:36
Medlem
TurboBoosts avatar
Varför kallar du folk som påpekar att det var dumt att röka precis innan ett test för idioter när du vet att det är sant? Varför vara ren i tre veckor och sen röka precis innan testet? Rimligtvis är det väl bättre att röka precis EFTER ett prov så man har lite tid på sig att bli ren.. Nu hade du världens flax uppenbarligen. Kul för dig.. Med tanke på hur korkad du var är det lite oförtjänt.
2009-09-01, 10:39
Medlem
Promo._s avatar
Citat:
Tja.

Om du nu pissar frivilligt så är det väl bara att skita i att dra dit då?
Men om du verkligen behöver en anledning så kan du väl låtsas vara sjuk, alltså tillräckligt sjuk för att du helst inte ska komma i kontakt med folk - magsjuka, svininfluensan eller bara säga att du har sån otrolig diarré att du inte kan lämna toaletten på hela dagen, kanske till och med hela veckan... vem vet?
2009-09-01, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bytheline
Vägra, eller drick riktigt mycket vatten och ät b-vitaminer tror jag det är (googla) så blir pisset gult
där är lösningen ja b vitamin helst b6 och ett par pwerking från willys
2009-09-01, 18:29
Medlem
Vad tänkte du ens på när du rökte dagen innan?
Vad fick dig att överväga att göra det istället för att vänta 1 dag till?
Om du var aspackad och inte tänkte alls på att du skulle dit, kan jag förstå.
2009-09-01, 18:43
Medlem
Victuhhhs avatar
gå inte dit och sen tränar du och tricker satans massa vatten till nästa gång
2009-09-01, 18:52
Medlem
Studsbolls avatar
Gör en Anna Odell. Gå dit. Pissa. Säg att det är stor konst och en protest mot etablissemanget. Åker du dit så är du inte en pundare utan en missförstådd konstnär. Eller skiter du bara att gå dit och anmäler till polisen att du blivit rånad på vägen dit och blev så chockad att du glömde bort allt. Då är du inte en brottsling utan ett brottsoffer. Fan, du kan ju inte misslyckas!
2009-09-01, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj

Du måste va retarded ..
Klart som fan man kan vara ren efter 2 dagar ..

Elr så e du själv så jävla fett o dålig ämnes omsätning o tror alla har det
2009-09-01, 22:19
Medlem
Paradisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norris88
Du måste va retarded ..
Klart som fan man kan vara ren efter 2 dagar ..

Elr så e du själv så jävla fett o dålig ämnes omsätning o tror alla har det

10/10 Jag är 100% säker på att det finns Troll på internet också. Iofs är inte alla troll, vissa är bara idioter. Finns blindstickor också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in