2009-08-31, 00:52
Medlem
Eller så sover du med öppet fönster inatt och utan täcke, då är du nog garanterat förkyld
2009-08-31, 08:09
Medlem
brunstigs avatar
Skyll på att du har fått influensa och att du misstänker att det kan vara svininfluensan. Folk och särskilt myndigheter tycks vara livrädda för denna åkomma så de lär inte vilja ha dit dig.
För att verka trovärdig vid samtalet ta en rejäl klunk whiskey innan samtalet för att få in det rätta "rosslet" alt kör fingrarna i halsen precis innan då brukar man känna sig rätt ynklig och då även låta trovärdig.
2009-08-31, 08:13
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tachi
Gjort är gjort.

Kan du inte hjälpa så hållkäft istället. idiot.
Jag kan inte hålla käft, vad tänker du med röva?

Hur som helst så är ju socialens test frivilligt, skit och gå ditt och säg att du glömde och försök att boka om det till fredag/måndag.
Och under tiden kör du de vanliga knepen att laka ur CB i ditt system(finns trådar för detta).

Och tänk inte med röva igen innan fredag/måndag.
2009-08-31, 09:24
Bannlyst
Jag var alltid tvungen att dricka sjukt mycket vatten, så att jag va så nödig att jag inte kunde sitta innan jag klarade av att pissa. Jag kan inte pissa på kommando.. Den ursäkten godtogs för mig iaf, så jag pissade alltid med mkt vatten i.. Jag var iofs alltid ren under tiden jag gick på tester. Vissa människor kan bara inte pissa under stress.
2009-08-31, 12:39
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Bara att gå till en polare när du har test och låtsas som ingenting. Ifall de sedan ringer och frågar vart du var någonstans så säger du att du "råkade" glömma bort. Och säger att du har tid nästa vecka för ett nytt.

Eller skitsamma, gå dit och pissa positivt. För det är du värd efter att ha rökt 2 dagar innan ett drogtest du visste att du skulle göra.
2009-08-31, 13:40
Medlem
StorSnokens avatar
Jag sa bara att jag mådde dåligt.
2009-08-31, 14:28
Medlem
Tachis avatar
Kan ju uppdatera tråden lite nu när jag vart å pissat.

Bestämde mig för att dra dit tillslut då det egentligen inte spelar så stor roll om jag är negativ eller inte, bara de att jag måste fortsätta gå dit om jag är visar positivt.

Så jag gick dit pissade hon kollade på stickan och det va negativt
Hade förövrigt inte druckit något vatten innan jag stack dit så pisset va gult o fint men av någon anledning rent andra gången nu jag blir ren på ca 36 timmar.

Känns ganska gött.

Puss.
2009-08-31, 14:53
Medlem
Citat:

Bestämde mig för att dra dit tillslut då det egentligen inte spelar så stor roll om jag är negativ eller inte, bara de att jag måste fortsätta gå dit om jag är visar positivt.

Hade förövrigt inte druckit något vatten innan jag stack dit så pisset va gult o fint men av någon anledning rent andra gången nu jag blir ren på ca 36 timmar.

Känns ganska gött.

Puss.

testa detta nästa gång
jag har testat det
funkar kannon
http://www.youtube.com/watch?v=gohWcadzQlk
2009-08-31, 17:49
Medlem
Citat:
Den kan ju faktist funka Tackar

Har funderat på att säga att jag är sjuk som fan. Men jag är så sjukt dålig på att fejka sjukdomar

Japp det är plan B kan man säga

Om du nyser en 5-6 gånger innan du ringer så låter du riktigt snuvig och hur svårt kan det vara att fejka feber/halsont mm?
2009-08-31, 20:18
Medlem
Visums avatar
Har hört om polare som haft citronsyra i skägg/hår och sedan doppat det i pisset, då löses det man testar efter upp eller något? Har aldrig själv gått på pisstest, så inte säker om det.. Någon som kan bekräfta eller ren myt? (: (:
2009-08-31, 21:43
Medlem
qwiiiks avatar
Citat:

Känns ganska gött.

Puss.

Det var väl världens jävla skit röka du har rökt, kanske det enbart var kamelskit du rökte och njöt av
2009-08-31, 21:47
Medlem
Ett tips till nästa gång är att dra i dig en hel tub tandkräm. Den höga mängden flour ger ganska kraftig feber.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in