• 1
  • 2
2009-08-31, 00:27
Medlem
Tachis avatar
Tja.
Ska pissa imorrn och rökte igår ca 0,7gram.
Hade vart ren i 3 veckor innan igår.
Drogen vi snackar om är cannabis
Det är på socialen jag pissar och har ingenting med polis att göra då jag går dit "frivilligt" för att visa mina päron att jag slutat

Har tidigare lyckats bli negativ på pisstest på 2 dagar och drack då jävligt mycket vatten 1 timma innan piss. Dom tyckte det såg lite hydrerat ut men jag sa att jag inte visste att dricka vatten kunde påverka resultatet så kom undan den gången. Så nu till själva frågan.

Eftersom jag är jävligt säker på att jag kommer pissa positivt imorrn om jag inte hydrerar mig riktigt ordentligt.

Så letar jag efter bra ursäkter att slippa gå dit eller bra ursäkter för att ha pisset hydrerat. Har ni några på lager?

Funderar på att köra med:
"Var orolig att jag inte skulle kunna pissa när ja kom hit så jag drack massa vatten"
Men den känns ju som något som alla säger

Så.. Har ni några bra ursäkter på lager?
2009-08-31, 00:29
Bannlyst
Skyll dig själv att du rökte när du visste att du skulle dit.
2009-08-31, 00:32
Medlem
Tachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christAfer
Skyll dig själv att du rökte när du visste att du skulle dit.

Gjort är gjort.

Kan du inte hjälpa så hållkäft istället. idiot.
2009-08-31, 00:33
Medlem
Bryt ett ben?
2009-08-31, 00:34
Medlem
Tachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieZnone
Bryt ett ben?
Tvek om det är värt att göra det
2009-08-31, 00:35
Medlem
Det vore ju en ganska bra utväg och sen säger du att du mår dåligt och inte kan äta eller dricka för att du är trött får du dropp istället? venne kanske det.
2009-08-31, 00:36
Medlem
Playahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tachi
Tja.
Ska pissa imorrn och rökte igår ca 0,7gram.
Hade vart ren i 3 veckor innan igår.
Drogen vi snackar om är cannabis
Det är på socialen jag pissar och har ingenting med polis att göra då jag går dit "frivilligt" för att visa mina päron att jag slutat

Har tidigare lyckats bli negativ på pisstest på 2 dagar och drack då jävligt mycket vatten 1 timma innan piss. Dom tyckte det såg lite hydrerat ut men jag sa att jag inte visste att dricka vatten kunde påverka resultatet så kom undan den gången. Så nu till själva frågan.

Eftersom jag är jävligt säker på att jag kommer pissa positivt imorrn om jag inte hydrerar mig riktigt ordentligt.

Så letar jag efter bra ursäkter att slippa gå dit eller bra ursäkter för att ha pisset hydrerat. Har ni några på lager?

Funderar på att köra med:
"Var orolig att jag inte skulle kunna pissa när ja kom hit så jag drack massa vatten"
Men den känns ju som något som alla säger

Så.. Har ni några bra ursäkter på lager?

säg att du firar 1 månad me din partner och ni hade planerat att gå på restaurang eller nått liknande..
2009-08-31, 00:37
Medlem
Surepals avatar
Få svininfluensan.
2009-08-31, 00:37
Medlem
Vägra, eller drick riktigt mycket vatten och ät b-vitaminer tror jag det är (googla) så blir pisset gult
2009-08-31, 00:38
Medlem
Tachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieZnone
Det vore ju en ganska bra utväg och sen säger du att du mår dåligt och inte kan äta eller dricka för att du är trött får du dropp istället? venne kanske det.

Får sova på saken
Kom igen några seriösare ursäkter?
2009-08-31, 00:41
Medlem
Tachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Playah
säg att du firar 1 månad me din partner och ni hade planerat att gå på restaurang eller nått liknande..

Den kan ju faktist funka Tackar

Citat:
Ursprungligen postat av Surepal
Få svininfluensan.

Har funderat på att säga att jag är sjuk som fan. Men jag är så sjukt dålig på att fejka sjukdomar

Citat:
Ursprungligen postat av bytheline
Vägra, eller drick riktigt mycket vatten och ät b-vitaminer tror jag det är (googla) så blir pisset gult

Japp det är plan B kan man säga
2009-08-31, 00:52
Medlem
relativs avatar
Försov dig?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem