Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-16, 12:13
  #901
Medlem
Hej! Behöver lite hjälp med hcg. lite tips utav erfarna mottages gärna då jag mår lite dåligt utav mina krympta bollar. varit medveten om det alla mina år utav steroider, men först nu jag faktiskt är orolig...

Låg nyligen på en tren/testo (snabba estrar) kur och det var först under den här kuren jag nämnvärt märkte skillnad på mina testiklar, och nu känns det som dem är mindre för varje dag. Jag körde hcg under den här kuren för 1-2 månader sedan! då körde jag 500 iu var 3 dag, det gav ingen märkvärdig effekt faktiskt. Ligger just nu på 250 mg testo E var 5 dag (trt) kanske lite hög dos, men har legat på ganska höga doser ett längre tag. har 2 förpackningar hcg här hemma som jag planerar att köra nu. har fått lite tips utav en vän att köra 500 iu varje dag tills det ger effekt.. (vilket ska gå fort, enligt honom). men frågar här också, om det upplägget låter bra? eller rekomenderar ni något annat? det är mest bollarna jag vill få igång, mår lite halvt dåligt att dem är förkrympta, men självklart är jag medveten om att det är mitt egna fel. sånt man får ta. men ja.. skitsamma.. hoppas någon kan hjälpa mig
Citera
2021-06-17, 23:40
  #902
Medlem
Hur lång tid tar det ungefär innan hcg ger effekt i kroppen? tex bollarna ökar i storlek? vilket är största anledningen till varför jag kör hcg.
Citera
2021-06-18, 13:32
  #903
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beastylele
Hur lång tid tar det ungefär innan hcg ger effekt i kroppen? tex bollarna ökar i storlek? vilket är största anledningen till varför jag kör hcg.

Efter 2-3 veckor börjar man märka effekt.
Citera
2021-06-18, 21:24
  #904
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Efter 2-3 veckor börjar man märka effekt.

okej, även om jag kör 500 ie hcg varje dag? har provat kört 500 ie var 3 dag, det hände ingenting. (möjligtvis större sats, sperma) men annars ingenting. en vän sa att jag bör köra 500 ie varje dag i ett par veckor. vet inte har hcg hemma för 20 dagar om jag kör 500 ie varje dag. men ja okej. då ska jag hålla mig ett tag då och se.. tack
Citera
2021-06-19, 18:26
  #905
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beastylele
okej, även om jag kör 500 ie hcg varje dag? har provat kört 500 ie var 3 dag, det hände ingenting. (möjligtvis större sats, sperma) men annars ingenting. en vän sa att jag bör köra 500 ie varje dag i ett par veckor. vet inte har hcg hemma för 20 dagar om jag kör 500 ie varje dag. men ja okej. då ska jag hålla mig ett tag då och se.. tack

Kör du pct eller bara only-hcg för stimulera? Doser bör du söka upp mer och bekanta dig med hur det ser ut. Läs på t-nation.com blogg och sök efter hcg så har de massa blogg inlägg.

Men om det är only-HcG för att tillfälligt höja testosteronet så bör du ligga på 200-300 2ggr i veckan. Minns inte när det är half-life men allt står på den hemsidan.

Precis som de flesta preparat så förekommer det även falska så se till att det är en äkta vara. Och att du förvarar den i kylen efter du blandad pulvret med vattnet. Om du inte märker effekt efter 3 veckor så bör du nog ifrågasätta kvalitén.
Citera
2021-06-20, 15:08
  #906
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natural
Hur ska man göra för att späda sin 5000IE HCG?
Sug upp medföljande solvens (lösning) i en 5ml spruta så att du har 5000IE i 1ml (brukar vara dryga 1ml i solvens ampullen). Sedan suger du upp extra koksaltlösning så att du får totalt 5ml i sprutan. Detta blandar du genom att försiktigt vicka på sprutan fram och tillbaka, upprepade gånger. Nu har du en HCG lösning som innehåller 1000IE/ml och alltså 500IE/0,5ml.

How to do it:
1. Ta fram en 5ml spruta och uppsugningsnål.
2. Sätt ihop sprutan och nålen.
3. Knäck halsen på båda ampullerna.
4. Sug upp lösningen ur den tillhörande ampen "solvens pro pregnyl" i 5ml sprutan.
5. Spruta ned lösningen i ampullen som innehåller HCG pulver (den som är märkt Pregnyl 5000IE). Lösningen ska blandas utan problem.
6. Sug upp blandningen (hcg+lösning) i 5ml sprutan.
7. Sug ytterligare koksaltlösning från ett av de exempel som finns ovan.
8. Vicka på sprutan några gånger fram och tillbaka så att lösningen blandar sig ordentligt. Skaka inte.
9. förvara i kylen.

Citat:
Ursprungligen postat av Natural
Egna reflektioner:
Rekommenderar Drop-it samt att ni använder insulinverktyg till själva injektionerna, bara att ta bort nålen från den fyllda 5-ml pumpen och suga upp önskad mängd med insulinsprutan.

När jag har min fyllda 5 ml spruta (1 ml blandade 5000 IE HCG + 4 ml drop-it-vätska) - hur får jag in 1 ml i mina insulinsprutor? Backloada dem, såhär som han gör vid 3:24? https://youtu.be/sYHHWNJOi7o?t=204

Eller vad menas med (fetstilt i citat) "bara att ta bort nålen från den fyllda 5-ml pumpen och suga upp önskad mängd med insulinsprutan.". Passar insulinnålen att fästa på pumpen (med 5 ml HCG-lösningen) och suga upp därifrån? Nej?

Jag vill ha fem stycken insulinsprutor fyllda (1 ml). För ha 1000 IE HCG per insulinspruta. För att kunna mikrodosa (200-300 IE per inject) smidigt.
Citera
2021-06-20, 20:55
  #907
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Kör du pct eller bara only-hcg för stimulera? Doser bör du söka upp mer och bekanta dig med hur det ser ut. Läs på t-nation.com blogg och sök efter hcg så har de massa blogg inlägg.

Men om det är only-HcG för att tillfälligt höja testosteronet så bör du ligga på 200-300 2ggr i veckan. Minns inte när det är half-life men allt står på den hemsidan.

Precis som de flesta preparat så förekommer det även falska så se till att det är en äkta vara. Och att du förvarar den i kylen efter du blandad pulvret med vattnet. Om du inte märker effekt efter 3 veckor så bör du nog ifrågasätta kvalitén.

tack för svaret jag är just nu under trt dos, eller ja det är nog inte så mycket trt dos (testo e 300mg veckan) men det är betydligt lägre än vad jag har kört förut. körde en hcg kur för 2-3 månader sedan på 500 ie e3d det hände ingenting. dock körde jag bara en vial. en vän till mig sa att jag borde prova köra 500 ie ed så det provar jag just nu. bara inne på dag 4. så ja men inget har hänt än så länge, möjligtvis ökad sperma. men ja jag kör på i 3veckor så får vi se om det händer något..

märket jag använder är : https://king-store.org/product/hcg-ovigil-5000iu-water/
Citera
2021-06-23, 16:12
  #908
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talfy
När jag har min fyllda 5 ml spruta (1 ml blandade 5000 IE HCG + 4 ml drop-it-vätska) - hur får jag in 1 ml i mina insulinsprutor? Backloada dem, såhär som han gör vid 3:24? https://youtu.be/sYHHWNJOi7o?t=204

Eller vad menas med (fetstilt i citat) "bara att ta bort nålen från den fyllda 5-ml pumpen och suga upp önskad mängd med insulinsprutan.". Passar insulinnålen att fästa på pumpen (med 5 ml HCG-lösningen) och suga upp därifrån? Nej?

Jag vill ha fem stycken insulinsprutor fyllda (1 ml). För ha 1000 IE HCG per insulinspruta. För att kunna mikrodosa (200-300 IE per inject) smidigt.
Läste igenom första sidorna och fick svar på min fråga. Jag ska alltså ta av kanylen från pumpen, trycka in insulinsprutan (*insulinnålen) i pumpen och fylla på där.
Det känns betydligt lättare, smidigare och snabbare att backloada/backfilla (ta bort toppen, pumpen, på insulinsprutan, spruta in där). Nackdelen är väl mindre hygieniskt (toppen av insulinsprutan står öppen när ska fylla på den uppifrån [dock är ju ampullerna med HCG+vattnet ståendes öppna så också]).

Aja. När har mina verktyg hemma kan jag ju leka med vanligt vatten och "öva". Vilken variant som känns bäst. Är rädd för spilla all HCG haha.
Citera
2021-06-26, 02:39
  #909
Medlem
Har totalt 10 000 iu hcg hemma, samt clomid och nolva. Hur tycker ni jag ska dela upp hcg samt hur mycket clomid/nolva ska jag ta? Körde 200mg testo E två gånger i veckan i 12v samt 40mg anavar ed i 8v. Kan tillägga att jag inte haft några gynnokänningar. På måndag har det gått 2v sen sista sticket. Tacksam för all hjälp
Citera
2021-07-08, 19:04
  #910
Medlem
utan.att.stannas avatar
I kombination med nebido.. Tror ni 250 ug x2 per vecka kan lyckas göras en ferril? Efter hur lång tid isåfall? Snabbt eller månader/år?
Motar olle i grind med adex. Är iofs inte helelr ute efter för höga testo värden, ger 500 i veckan ennpåtaglig T ökning? Inverkan på hb?
__________________
Senast redigerad av utan.att.stanna 2021-07-08 kl. 19:07.
Citera
2021-07-25, 18:19
  #911
Medlem
Hcg

Tja tänkte ta HGC som pct tills jag ska börja med novaldex, har bara kört TEST sustanon. Nån som kan hjälpa mig med Doser osv. Skulle uppskatas.
Citera
2021-07-25, 18:23
  #912
Medlem
fnyrrs avatar
Hur länge var kuren? Öht märkbart krympta kulor?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback