2012-05-13, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av audimannen
nu är det ju inte det d handlar om. man brukar ju få 2 ampuller, 1 me tabben i och 1 me lite vätska som ska blandas för att sen blandas ut me diverse vatten.

bara läsa tråden från början så förstår du va jag menar

Man brukar få 1 ampull/vial med själva HCG i sen en ampull med vätska som är vatten.
Dessa blandar man så man kan injecera men ampullen med vätska saknas funkar det lika bra att köpa vattnet på apoteket.

Det enda du kan göra är att klaga var du köpte din hcg hurvida dom har som policy att skicka vatten eller ej har jag ingen aning om.

Så ja det handlar om vatten inget annat.
Citera
2012-05-13, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Man brukar få 1 ampull/vial med själva HCG i sen en ampull med vätska som är vatten.
Dessa blandar man så man kan injecera men ampullen med vätska saknas funkar det lika bra att köpa vattnet på apoteket.

Det enda du kan göra är att klaga var du köpte din hcg hurvida dom har som policy att skicka vatten eller ej har jag ingen aning om.

Så ja det handlar om vatten inget annat.

ok grymt.. tack för rakt svar, trodde det va ngt speciellt i den "vattniga ampulen" .. mn då kör ja på som vanligt.
Citera
2012-05-13, 20:33
Medlem
Citat:
ok grymt.. tack för rakt svar, trodde det va ngt speciellt i den "vattniga ampulen" .. mn då kör ja på som vanligt.

Det är ju inget kran vatten men som sagt det går att köpa på apoteket minns inte exakt vad eller vilka produkter som man ska köpa då det var ett bra tag sen jag skaffade sen använde jag aldrig nått.
Men som sagt kolla början av tråden där står mer vad.
Citera
2012-05-13, 23:01
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
nu är det ju inte det d handlar om. man brukar ju få 2 ampuller, 1 me tabben i och 1 me lite vätska som ska blandas för att sen blandas ut me diverse vatten.

bara läsa tråden från början så förstår du va jag menar

stick till apoteket o köp dropi it. kostar 44 spänn. 2ml i varje. tror det är 20st
Citera
2012-05-14, 03:33
Medlem
tjenna bör jag använda hcg under denna kurren och isf hur mycket och hur ofta ?

v. 1-5... oxar 50mg
v. 1-15... tren e 1/ml 5ed // sharklabs 100mg/ml
v. 1-20... testo e 2/ml 5ed // sharklabs 250mg/ml
v. 22...nolvadex
Citera
2012-05-28, 13:27
Medlem
40och1kurs avatar
Kan någon förklara för och nackdelar med HCG efter pct.
Vill snabba på återhämtningen av testo nivån.
Citera
2012-05-30, 16:51
Medlem
MadAsHellls avatar
Har 5000iu HCG, snart 5000iu till eftersom jag beställt nytt idag. Har en och en halv påse med 50mg clomid (30st). Satte sista sticket för en vecka sedan. Ligger fortfarande på 25mg win ed.

Hur tycker du jag ska göra för att få en så bra pct som möjligt med dom prepp jag har? Kan tänka mig att du gått igenom en hel del pct's. Är det ok att ligga på winnar under tiden eller bör jag sluta innan jag sätter hcg och börjar använda clomid?

Mvh
Citera
2012-06-01, 23:41
Medlem
MadAsHellls avatar
EDIT: var inget, slog slint i skallen.
Senast redigerad av MadAsHelll 2012-06-02 kl. 00:07.
Citera
2012-07-10, 13:01
Medlem
hcg i obruten ampull som alltså fortf är pulver, hur länge håller det sig fräscht? Tänkte på om det är nån mening att köpa hem ett större lager direkt eller ej. mvh
Citera
2012-07-10, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pellandi
hcg i obruten ampull som alltså fortf är pulver, hur länge håller det sig fräscht? Tänkte på om det är nån mening att köpa hem ett större lager direkt eller ej. mvh

Håller sig väldigt länge om du förvarar det rätt,
Citera
2012-07-17, 11:44
Medlem
går det att sätta hcg i magfettet med vanlig 0,5 nål och 6 ml pump, som man använder sig av till muskeln och testo i vanliga falll? eller måste man ha slinnål?
Citera
2012-07-17, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pellandi
går det att sätta hcg i magfettet med vanlig 0,5 nål och 6 ml pump, som man använder sig av till muskeln och testo i vanliga falll? eller måste man ha slinnål?

Klart de går, bara trycka in nålen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in