Ta en bild på en kontorsnisse som sliter av sig kavajen och fångar ett ögonblick.
Du kan säkert göra tre bilder i en, så att du först tar en bild på kontorsnissen när han går förbi ett bad/lekpark och är ledsen, sen sliter han av sig kläderna och leker.
En bild kan vara en hög med kontorskläder och sedan en naken dåre som springer i vattnet i bakgrunden.
Eller en kontorsnisse som åker rutchkana.
Mycket kontorsnisse märker jag.
Ta en bild på en bil som står vid ett vägskäl och väljer mellan jobb och frihet (står på vägskyltarna)
Ta en ball bild på någon som bygger en båt kanske.
En bild på en liftare som har en skylt på magen där det står "horisonten" eller något.
Du skulle fota ut genom ett fönster från en anstalt, men det kanske inte skulle vara det enklaste, eller en häktescell. Men det lär väl inte vara så lätt att få göra det =)
Finns så sjukt mycket du kan göra, du kan ta kort över en stad med starka färger och en solig dag, du kan ta kort på en unge som leker i sandlådan, du kan ta kort på något djur, t.ex. en hund som springer över en äng etc.
Är det inte jävligt tråkigt att tävla med andras idéer?
Visst kan man tycka det, men att få lite uppslag som triggar ens inspiration tycker jag inte är fel, man behöver inet bräda förslagen direkt, men dom kan leda till nått.
Visst kan man tycka det, men att få lite uppslag som triggar ens inspiration tycker jag inte är fel, man behöver inet bräda förslagen direkt, men dom kan leda till nått.
Nävisst, mitt inlägg kanske lät rätt trist. Jag tyckte bara att TS inlägg verkade så oengagerat på något sätt.
Jag ville skaffa något i frihetstemat till min dator, som bakgrundsbild. Jag tog kort på ett riktigt fint ställe ute i en skog. Väldigt grönt. Många fina gröna löv med gräs och hela marken täckt med blåbärsris. Riktigt fint blev det, dock blev jag av med det då datorn gick åt helvete.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!