• 1
  • 2
2009-08-29, 23:29
Medlem
Utopia.s avatar
det är inte nödvändigtvis motivet som är viktigt, koncentrera dig på känslan i bilden. men annars kanske det är bra att göra nåt lite innovativt. inga jävla barn eller fåglar eller skit.
Citera
2009-08-30, 00:20
Medlem
AnTiVaLs avatar
afrika..
Citera
2009-08-30, 00:26
Medlem
SafleBouges avatar
Inget svar betyder våldtäcktsrånbögdödsknarkmördad i ett dike någonstans?
Senast redigerad av SafleBouge 2009-08-30 kl. 00:27. Anledning: dödsknark
Citera
2009-08-30, 12:30
Medlem
haha jo det är litta tråkigt o ta andras idéer...men jag hade inte tänkt ta dom rakt av...svinfattigt...ville ha litta inspiration bara...eller nån idé som jag kan utveckla till nåt större...finns ju en miljon saker jag kan fotografera...ska bara hitta det som är bäst..
jag tackar så hjärtligt för alla svar...när jag är världskänd fotograf så ska jag nämna flashback i intervjuer......LÄTT!
Citera
2009-08-30, 13:59
Medlem
Oanads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeBoylan
haha jo det är litta tråkigt o ta andras idéer...men jag hade inte tänkt ta dom rakt av...svinfattigt...ville ha litta inspiration bara...eller nån idé som jag kan utveckla till nåt större...finns ju en miljon saker jag kan fotografera...ska bara hitta det som är bäst..
jag tackar så hjärtligt för alla svar...när jag är världskänd fotograf så ska jag nämna flashback i intervjuer......LÄTT!
Låter storslaget, forsätt så. xD

Förövrigt, använd skallen din, associera till vad du tycker är "fängslande" och vad som är motsatsen till den miljön, easy.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in