[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
På sidan du länkar till kan man se vilka som har blivit varnade eller bannlysta och det är ganska intressant att titta lite på den. Du hävdar att du m.fl. känner sig tystade men jag undrar om du egentligen har funderat igenom detta. På förstasidan kan man se att medlemmar har blivit bestraffade för följande:
12 st 1.01 (annonsering) visst är det att tysta folk när de inte får annonsera på Flashback, men...
Men visst fan är det märkligt att bara vissa får en varning medan andra klarar sig?
Dessutom är det förvillande att se att vissa blir raderade för onliners och/eller bristande diskussionsunderlag. Medan andra kan starta trådar med bara en enda länk som diskussionsunderlag.
Jag skiter i om det är fel eller rätt. Men det är jävligt förvillande att reglerna tolkas så olika.
Edit! Kanske skall tillägga att jag har skickat RP på annoneringen jag syftade på. Inlägget är borttaget, men varning? Nej då! Det är ju en feministhatare som har begått regelbrott och de måste ta me fan ha permanent amnesti på Flashback.
Jag blir nästan rädd för att jag blir som en jävla feminist när jag blir förbannad. Men rätt skall ta me fan va rätt!