2009-09-15, 12:04
Medlem
ciones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormfire
Är ju fortfarande ett fungerande och enkelt system för mobilen. Fördelen är väl att det blir så mycket enklare att få tag i och ladda hem program till den, då det blir enklare att programmera dem.

Ah okej, då förstår jag! Så snubbarna som hållit på med Linux i 10 år blir alltså glada nu då. Och det är dessa som gör apps som vi senare kan ladda hem?

EDIT: Men seriöst, deras zoomning i webbläsaren är ju skandalöst dålig? Måste (som alltid) jämföra med Iphones zoomning som är hur mycket smidigare som helst!
Senast redigerad av cione 2009-09-15 kl. 12:29.
Citera
2009-09-15, 12:34
Medlem
Sauce-Bamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cione
EDIT: Men seriöst, deras zoomning i webbläsaren är ju skandalöst dålig? Måste (som alltid) jämföra med Iphones zoomning som är hur mycket smidigare som helst!

capacitive vs Resistive
Jag själv har inget emot zoomingen, ser ut och funka bra om man håller telefonen på sidan ( som den är menad att hållas) och använda tummarna för att zooma.
Citera
2009-09-15, 17:26
Medlem
merxzs avatar
Citat:

Nje, skulle väl säga att det verkar som en bra enfingerzoom. Iphones zoom är riktigt najs men kan vara lite jobbig eftersom man behöver två fingrar för att kunna zooma.
Citera
2009-09-15, 18:41
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av merxz
Nje, skulle väl säga att det verkar som en bra enfingerzoom. Iphones zoom är riktigt najs men kan vara lite jobbig eftersom man behöver två fingrar för att kunna zooma.

Det går ju att bara dubbelklicka också, den brukade jag alltid använda på iPod Touch. Tycker bara det är jobbigt att använda båda fingrarna, så gör det mest bara när jag leker med skärmen.
Citera
2009-09-15, 20:30
Medlem
NiV3Rts avatar
Zoomningen är i mitt tycke bättre än den på iPhone iom att man slipper använda två fingrar. Testa själva att ligga åt sidan i sängen och zooma med en iPhone på ett bekvämt sätt
Citera
2009-09-15, 20:45
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiV3Rt
Zoomningen är i mitt tycke bättre än den på iPhone iom att man slipper använda två fingrar. Testa själva att ligga åt sidan i sängen och zooma med en iPhone på ett bekvämt sätt

Haha, mm. Har alltid velat ha en zoom-knapp de gångerna.
Citera
2009-09-15, 20:49
Medlem
ciones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiV3Rt

Haha jag fattar inte vad du skulle tagit dig till om det inte kommit en "enfingerzoomning" i denna mobil!! Vilka problem somliga har nu för tiden...
Citera
2009-09-16, 15:30
Medlem
ciones avatar
http://www.youtube.com/watch?v=SbxyLnwFSvI

Mmmmm.... coooolt......
Citera
2009-09-16, 19:16
Medlem
joach1ms avatar
Man kan inte använda den stående va? Fast den kanske är för stor för det ändå.

Priset var ju verkligen en överraskning! Billigare än N97an trodde jag aldrig att den skulle bli
Citera
2009-09-16, 21:03
Medlem
ciones avatar
Ja väldigt positivt! Dock är ju 6000 kr för en mobil sjukt, men denna kan nog fan vara värd det! Sen får det bli fri surfning ifrån Telenor för run 60 spänn i månaden!
Citera
2009-09-17, 16:55
Medlem
merxzs avatar
Citat:
Ja väldigt positivt! Dock är ju 6000 kr för en mobil sjukt, men denna kan nog fan vara värd det! Sen får det bli fri surfning ifrån Telenor för run 60 spänn i månaden!

6000 för detta monster är ju överkomligt. Fri surfning är ju inte heller fel, blir nog dyrt annars, med tanke på alla onlinetjänster!
Citera
2009-09-19, 14:25
Medlem
Stormfires avatar
Jag funderar starkt på att förbeställa N900, då det verkar som att dom redan håller på att få slut på dom...? Men är det någon som har koll på vilket datum den kan tänka skickas ut på?

Kommer den om en månad, eller nu i slutet av September? Kan jag förväntas få den tidigare om jag förbeställer den, eller tror ni det går att plocka upp den i en affär samma dag som den släpps? Brainstorm!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in