2009-11-23, 14:09
Medlem
raddicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ojva
He he, vi kanske ska säga börjar TIDIGAST vecka 49...

Acer Liquid...släpps den i Sverige eller är det import som gäller?

Den finns på expansys, och de säger att de får in den den 8:dec. så vi får hoppas det är ungefär det datumet den släpps i sverige. Kanske borde ta och ringa acer och höra!
Citera
2009-11-23, 14:22
Medlem
Sauce-Bamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raddical
Den finns på expansys, och de säger att de får in den den 8:dec. så vi får hoppas det är ungefär det datumet den släpps i sverige. Kanske borde ta och ringa acer och höra!
Börjar väl gå lite väl Off-topic nu?

Två personer som redan fått sina retail N900 och deras tankar, och svarar gärna på frågor;

http://howardforums.com/showthread.php?t=1592993&page=1&pp=15

http://talk.maemo.org/showthread.php?p=380410#post380410
Citera
2009-11-23, 15:30
Medlem
raddicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sauce-Bamp

Två personer som redan fått sina retail N900 och deras tankar, och svarar gärna på frågor;

http://talk.maemo.org/showthread.php?p=380410#post380410

Japp du har självklart rätt, ber om ursäkt. Ingen mer OT nu

Tack för länkarna, dom ska kollas nogrant !
Citera
2009-11-23, 16:47
Medlem
Någon trevlig person som sitter på information gällande sync med blåtand mellan n900 och dator?
Citera
2009-11-23, 16:50
Medlem
derbicoolings avatar
Citat:

Den mannen lät inte så jävla nöjd med den direkt. Han skrev negativt om tangentbordet vilket skrämmer mig men ska inte säga något innan jag fått känna på den
Citera
2009-11-23, 17:33
Medlem
ciones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derbicooling
Den mannen lät inte så jävla nöjd med den direkt. Han skrev negativt om tangentbordet vilket skrämmer mig men ska inte säga något innan jag fått känna på den

Ja du han verkar ju vara en Nokia hatare så jag lyssnar inte på något han säger faktiskt. Han nämner nästan bara negativa saker (hans egna åsikter) med enheten. Även det positiva hittar han negativa saker om.
Citera
2009-11-23, 20:11
Medlem
hxhs avatar
De jag undrar mest över är om de är operatörslåsta skulle vara nice att
köpa med telia men vill ha dubbla simkort i då ena är telenor för internet
och de andra för att ringa/smsa betalar då inte 250kr extra för 5gb av telia direkt.
Citera
2009-11-23, 20:13
Medlem
Sauce-Bamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cione
Ja du han verkar ju vara en Nokia hatare så jag lyssnar inte på något han säger faktiskt. Han nämner nästan bara negativa saker (hans egna åsikter) med enheten. Även det positiva hittar han negativa saker om.
Citat:
Följer ni den andra tråden angående N900 så tar dom både upp honom och han kommer med i konversationen på det forumet.
Flera av felen han tar upp har inte tagits upp av någon annan eller finns på någon bug report så ja, han är antagligen en Nokia hatare, och föredrar nog äpplen före päron så att säga(han äger en Iphone 3gs).
Citera
2009-11-23, 20:54
Medlem
Citat:
Följer ni den andra tråden angående N900 så tar dom både upp honom och han kommer med i konversationen på det forumet.
Flera av felen han tar upp har inte tagits upp av någon annan eller finns på någon bug report så ja, han är antagligen en Nokia hatare, och föredrar nog äpplen före päron så att säga(han äger en Iphone 3gs).

Jag köper hans svar på nokiahatar påståendet att - då köper man nog inte en nokia lur för 5-6 tusen kronor ^^

Fast jag tar han inte heller på för stort allvar. Vill gärna höra om strulen från andra också först. Det verkar som att han haft för höga förväntningar, och då kan man inte bli annat än besviken. Sen har han nog låst in sig lite väl mkt på det negativa.

Jag väntar fortfarande otåligt.
Citera
2009-11-24, 17:43
Medlem
derbicoolings avatar
Skulle precis skriva att jag inte känner samma extrema sug på denna som jag gjorde förut. Läst inte så roliga kommentarer på youtube;/, Men som du säger:
Det verkar som att han haft för höga förväntningar, och då kan man inte bli annat än besviken. Tror jag har gjort det utan att ens hållit i den.

Står mellan denna och N97 en heldag på Media markt bokad när denna kommer ut sitta och testa dom där inne i några timmar!
Citera
2009-11-24, 17:55
Medlem
Citat:
Skulle precis skriva att jag inte känner samma extrema sug på denna som jag gjorde förut. Läst inte så roliga kommentarer på youtube;/, Men som du säger:
Det verkar som att han haft för höga förväntningar, och då kan man inte bli annat än besviken. Tror jag har gjort det utan att ens hållit i den.

Står mellan denna och N97 en heldag på Media markt bokad när denna kommer ut sitta och testa dom där inne i några timmar!

Mellan N900 och N97 verkar alla testare vara rörande överens om att N900 är den klart bättre.

Känner lite som dig annars, att suget börjar avta...det kommer ju ett par andra intressanta inom en snar(?) framtid, tex SE X10(fast den släpps väl till midsommar om jag känner SE rätt.), förhoppningsvis en HTC HD2 klon, fast med Android...rykte och arbetsnamn Dragon.

Det blir nog N900 i slutänden iaf, om ingen annan lur presenterats innan N900 släpps, och som har ett releasedatum helst inte senare än i januari.
Citera
2009-11-24, 18:36
Medlem
derbicoolings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ojva
Mellan N900 och N97 verkar alla testare vara rörande överens om att N900 är den klart bättre.

Känner lite som dig annars, att suget börjar avta...det kommer ju ett par andra intressanta inom en snar(?) framtid, tex SE X10(fast den släpps väl till midsommar om jag känner SE rätt.), förhoppningsvis en HTC HD2 klon, fast med Android...rykte och arbetsnamn Dragon.

Det blir nog N900 i slutänden iaf, om ingen annan lur presenterats innan N900 släpps, och som har ett releasedatum helst inte senare än i januari.

Men jag tycker N97 har ett förbannat skönt tangentbord. Men klart som fan man vill ha en N900 för den verkar grym som fan men ändå inte liksom. Men det lär ju komma massa uppdateringar till N900 som gör att den blir grym.

Orkar inte vänta tills nästa år innan jag köper mobil så kommer nog inte kolla så mycket på X10 och den där HTC luren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in