Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-10, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannoniere
I boken berättar han att Kurden från Bergsjön ringt Mega och erbjudit sig att ställa upp med soldater om han skulle bestämma sig för att kriga mot HA efter uteslutning och allt det där.

Man märker ju att dom är ute efter att göra livet surt för vissa, typ att Möller skulle pratat med han och önskat han lycka till fast han var ute i BS finns inte på världskartan att det skulle hända. Sen när hans HORA till fru säger att någon medlems fru sagt att mega ligger illa till hoppas han inte åker ut, samma där bara bullshit då man vet att dessa andra medlemmars fruar var med på rättegången och visade stort förakt mot HORAN när hon vittnade via videolänk och någon av dom skrek även något och gick därifrån. Det är ju konstigt att inte Wierup blir sprängd i luften så som han håller på och fiskar runt och rotar i sånt som varit begravet länge. Hans tid kommer väl den med och då kan han ju flytta ihop med mega och HORAN och gömma sig med dom.
Citera
2012-09-10, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bankrutten
Man märker ju att dom är ute efter att göra livet surt för vissa, typ att Möller skulle pratat med han och önskat han lycka till fast han var ute i BS finns inte på världskartan att det skulle hända. Sen när hans HORA till fru säger att någon medlems fru sagt att mega ligger illa till hoppas han inte åker ut, samma där bara bullshit då man vet att dessa andra medlemmars fruar var med på rättegången och visade stort förakt mot HORAN när hon vittnade via videolänk och någon av dom skrek även något och gick därifrån. Det är ju konstigt att inte Wierup blir sprängd i luften så som han håller på och fiskar runt och rotar i sånt som varit begravet länge. Hans tid kommer väl den med och då kan han ju flytta ihop med mega och HORAN och gömma sig med dom.
Amen. Bra att fler kommer in så ni fattar att ni köpt en sagobok där han ska rida på den vita hästen och framställa sig som något han inte var. Wierup sväljer ju allt med hull och hår.

Bra att du gav W en pik för han har kanske rotat i lite väl mycket för att kunna färdigställa sin roman. För det är vad det är. Ingen självbiografi, utan en roman, då otroligt mycket romantiseras till Mljugas favör.
Citera
2012-09-10, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bankrutten
hade wierup tjänat pengar på att skriva att sin mamma e en hora så hade han gjort det med.. kurden skulle inte ens ta i golaren med tång
Citera
2012-09-10, 17:03
Medlem
sanctissimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus

GÖTEBORGS TINGSRÄTT - B 13404-00
MICHAEL JOHANNESSEN

olaga hot/olaga frihetsberövande/brukande av falsk urkund/olovlig körning/narkotikabrott

fängelse 1 år

källa

150kg Mega spöar upp 50kg 14-åring...

var går gränsen för att man ska kallas pundare? kan man säga att alla dessa HA som använder amfetamin etc förtjänar epitetet pundare?

jävlar va mycket bidrag Gbg stad tydligen bidragit med till Gamlestans MC
Citera
2012-09-10, 17:16
Medlem
Lococcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Bra att du tar boken för en bibel

Citat:
Läs boken, skriven av en stadens största lögnare, t.om hans personliga vänner, som hölls utanför klubblivet, bedrog han.

Och sedan. vem fan är du som jag ska berätta ditten och datten för? Läs boken som alla andra bortdribbalde och det är det du får veta.

Det är fortfarande inte han som har skrivit boken. Du har verkligen ingen koll.

Citat:
Vad fan tror du om mig mannen, allt tar sin tid du vet bror, och jag känner att jag vill ge det den tiden. Jag vill satsa mannen. Just nu är jag tredjeriddaren på nätet. Och det gäller inte bara .se utan även de flesta www. Så det går framåt mannen.

Du har just outat dig Ove Sundberg. Tjena mannen!
Citera
2012-09-10, 17:23
Medlem
Citat:
Kanske, kanske inte.

Vad har du med det att göra och, framför allt, vad spelar det för roll i sammanhanget?

Nej, inte förste. Vad fan tror du om mig mannen, allt tar sin tid du vet bror, och jag känner att jag vill ge det den tiden. Jag vill satsa mannen. Just nu är jag tredjeriddaren på nätet. Och det gäller inte bara .se utan även de flesta www. Så det går framåt mannen.

Ok du vet alltså inte..

Det är väl bara att slicka röv så är du snart på toppen
Citera
2012-09-10, 17:29
Medlem
Jag förstår inte varför dom inte hjälper sin broder om dom ser att någon är på väg åt fel håll med skulder ev,blåsningar som påstås i tråden,istället för att kast ut en i från brödraskapet som ska vara så viktigt i en mc-klubb.
Senast redigerad av T-n-o-a-l 2012-09-10 kl. 17:34.
Citera
2012-09-10, 18:14
Medlem
Citat:
Amen. Bra att fler kommer in så ni fattar att ni köpt en sagobok där han ska rida på den vita hästen och framställa sig som något han inte var. Wierup sväljer ju allt med hull och hår.

Bra att du gav W en pik för han har kanske rotat i lite väl mycket för att kunna färdigställa sin roman. För det är vad det är. Ingen självbiografi, utan en roman, då otroligt mycket romantiseras till Mljugas favör.
Om mycket i boken inte stämmer borde väl inte HA bli upprörda? Jag tror dock att det mesta stämmer även om Mega kanske vinklat vissa saker. Håller dock med om att han är ett svin-för det är man om man blåser folk på pengar
Citera
2012-09-10, 18:17
Medlem
Citat:
Har han inte skänkt pengar till Rädda barnen också, och att det är det egentliga orsaken till alla skulder?

Lägg ner försvarstalet, du verkar veta en del men om du nu vet att han t.om blåste vänner, hur fan kan du ta parti då?

Eller är du idioten själv här som gaggar? Du måste vara en medhasslare eller någon gammal klasskamrat som inte kan tro allt detta om nallebjörnen.

Läs Björnes magasin och svär åt allt förtal

Brooochan. Du är totalt avklädd. Sluta sitta och snacka shit och låtsas att du vet en massa saker när du inte vet ett shit! Du är ju inte bättre än dom du hänger ut! Dom säger ju sanning och betalar ett dyrt pris medans du sitter här som dom kriminellas expert kommentator och ljuger en massa.

Sluta göra bort dig själv nu.
Citera
2012-09-10, 18:32
Medlem
Bohlwinkels avatar
Apropå diskussionen om skuldsatta 1%-are, här kommer en artikel från Dagens Industri. Kronofogden har börjat sälja av Möllers krims-krams för att betala av dennes skatteskulder. Kolla kossorna!!

http://www.di.se/artiklar/2012/9/10/mollers-knivar-under-klubban/
Citera
2012-09-10, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-n-o-a-l
Jag förstår inte varför dom inte hjälper sin broder om dom ser att någon är på väg åt fel håll med skulder ev,blåsningar som påstås i tråden,istället för att kast ut en i från brödraskapet som ska vara så viktigt i en mc-klubb.
Hur skulle du hjälpa din fru när det uppdagats att hon varit otrogen med din bästa vän? Snälla berätta nu, du som är så jävla klok.
Citera
2012-09-10, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brafinans
Brooochan. Du är totalt avklädd. Sluta sitta och snacka shit och låtsas att du vet en massa saker när du inte vet ett shit! Du är ju inte bättre än dom du hänger ut! Dom säger ju sanning och betalar ett dyrt pris medans du sitter här som dom kriminellas expert kommentator och ljuger en massa.

Sluta göra bort dig själv nu.
Vadå de betalar ett högt pris!? Vet du hur grymt kul det är att fira Jul på Skype? Erkänn att det är ball att man kan se den andre och vilka julklappar de blev gladast för. Skit samma om man snott de på HM, glädje som glädje.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in