Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-23, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingfestnu
Vem e den här Bofu e han så stor och viktig. Har han gjort bort sig inom 81 slutar väl som en golare som mega boy

Ja, han är/var stor och viktigt.

Finns säkerligen en del medlemmar som inte sover så gott på nätterna.. Har man bara haft klubben och blir vänd ryggen har man inte så mycket att förlora..
Citera
2013-01-23, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RW80
Ja, han är/var stor och viktigt.

Finns säkerligen en del medlemmar som inte sover så gott på nätterna.. Har man bara haft klubben och blir vänd ryggen har man inte så mycket att förlora..

Bofu har väl levt på HA som Mega gjorde tro nog det var dags och lämna över till mer hungriga killar tro jag när han gjort bort sig på något sätt.
Citera
2013-01-23, 17:02
Medlem
gg2013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Bofu har väl levt på HA som Mega gjorde tro nog det var dags och lämna över till mer hungriga killar tro jag när han gjort bort sig på något sätt.

Är inte Bofu än av de som är lite mer aktiv med att köra hoj?
Citera
2013-01-24, 00:12
Medlem
HighHitlers avatar
Ibland i trådar här på Flashback som handlar om mc-klubbar pratas det om nåt om 1%. Vad menas med det?
Citera
2013-01-24, 00:34
Medlem
0-0-0-0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Är du seriös??

Låt oss anta det.

Samhällets helhet i procent är 100%

Med 1% klubb så menar man att man lever utan för samhällets lagar och normer dvs dem andra 99%en

Därav 1% klubb.

Edit: Lite onykter så någon annan kanske kan ge en bättre förklaring.

Ja någon annan får nog svara, men det orkas inte så mitt tips är sök så ska du finna!
Citera
2013-01-24, 00:36
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0-0-0-0
Ja någon annan får nog svara, men det orkas inte så mitt tips är sök så ska du finna!

Fan hade inget att göra så jag googlade.

Ibland har jag faktiskt inte huvudet på skaft.

Fast till mitt försvar är jag oerhört oinsatt i MC världen. Gillar dock att följa trådarna.
Senast redigerad av EnLitenSvamp 2013-01-24 kl. 00:49.
Citera
2013-01-24, 00:44
Medlem
EnLitenSvamps avatar
HighHitler:Kriminella motorcykelklubbar eller kriminella MC-gäng kallas motorcykelklubbar som enligt myndigheter bedöms i hög grad ha karaktär av kriminella gäng vid sidan av den vanliga verksamheten[1]. Medlemmarna i klubbarna kallar sig ofta själva för "one-percenters", enprocentare, ett uttryck som uppstod 1947, efter våldsamma bråk mellan bikers i USA, då det amerikanska motorcykelförbundet uttalade sig och sa att 99 procent av motorcyklisterna är laglydiga medborgare, och att det bara är en procent som ställer till med bråk. Bland de största "1%-klubbarna" i världen finns Hells Angels, Bandidos och Outlaws MC. Den beteckning som nordamerikansk polis använder idag är dock Outlaw Motorcycle Gangs (OMGs)[2].
I Norden rådde 1994-1997 ett så kallat "MC-krig" mellan olika kriminella motorcykelklubbar, främst Bandidos och Hells Angels. Klubbarna själva brukar i regel förneka att deras organisationer är inblandande i kriminell verksamhet, det är enligt klubbarna enskilda medlemmar som begår brott på egen hand i dessa fall.
Senast redigerad av EnLitenSvamp 2013-01-24 kl. 01:09.
Citera
2013-01-24, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighHitler
Ibland i trådar här på Flashback som handlar om mc-klubbar pratas det om nåt om 1%. Vad menas med det?

Livin outside society and above state laws. Eller?
Noob på ämnet. TFF
Citera
2013-01-24, 01:34
Medlem
nastansomdinpappas avatar
Är de han här som får hela Norrland till att skaka av rädsla ??

https://www.facebook.com/mattias.almqvist.73/photos_stream

HHahahahha snacka om kyckling
Citera
2013-01-24, 01:36
Medlem
nastansomdinpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nastansomdinpappa
Är de han här som får hela Norrland till att skaka av rädsla ??

https://www.facebook.com/mattias.almqvist.73/photos_stream

HHahahahha snacka om kyckling

typ som emil ..med byssen o myssen =)
Citera
2013-01-24, 15:04
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nastansomdinpappa
typ som emil ..med byssen o myssen =)

Kom igen och va lite sjysst och lägg upp en skärmdump för oss utan fejsbok.
Tack på förhand.
Citera
2013-01-24, 22:40
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Red Devils är enbart en officiell supporterklubb till HA, de har en egen klubb struktur, en hel avdelning blir sällan fullvärdiga medlemar utan enbart vissa. Du söker även som individ. Fd RD medlemar blir HA proppar för att en vacker dag själva bli HA om det sig vill(blir tillräckligt många proppar kan inte RD behålla sitt charter utan läggs ner). Därför tror man ofta att en RD avdelning helt upptas i HA vilket är fel. RD är alltså per automatik inte en väg in i HA om inte individen själv söker sig till HA.

R&W/X-Team är support crew till klubbarna, här är inte båge ngt krav. Sällan blir ngn av dessa medlemar i klubbarna(Bandidos undantaget). Skulle det bli aktuellt skulle dessa individer få gå samma väg som vilken annan proppe. Dessa support crews är ett skandinaviskt påfynd. X-Team finns även i Tyskland och de visar inga tecken på att avta. När det gäller R&W finns de enbart i Sverige, i Danmark lade de ner.

/B

I Danmark har dom Devils Choice MC som är officiell supporterklubb till HAMC. Och AK81 som är ett crew.

http://www.devilschoice.dk/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in