Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-05, 13:42
Medlem
Ahvenmaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Du måste ha blivit rejält rövknullad av HA va , så hårt att det fortfarande knyter sig i röven på dig enbart av att du hör namnet Hells Angels.
Eller är det kanske så att du inte platsade , i och med att du gnäller som en veritabel bitter fitta.

Känns det himla mysigt att sitta på en lördagskväll och fantisera om penetrerade dajmkryss? Hoppas att drömmarna gick i uppfyllelse

Lite mer OnT. Har aldrig själv haft att göra med vare sig HA eller andra yrkeskriminella. Tycker mest allmänt illa om jagsvaga sopor som förstör för andra och inte klarar av att försörja sig lagligt. Men det som verkligen fick mig att gå igång på HA, var det som skedde med Svineri i våras. Sådana små äckel borde inte få gå lösa. Någonsin. Jag har en känsla av att denna gången gick man lite för långt och det kan komma att straffa sig, för fler inom HA än de nollor som just nu sitter i Kalmar och väntar.

Sedan finns det förstå nåt djupt tragiskt över de här figurerna. Se t ex på pajasen Christoffer som först fälldes och sedan friades för mordet på High Chaparall. Han är snart 40 år och bor i en klubblokal i ett industriområde? Kan det bli sorgligare? Eller en av de "änglar" som åkte fast efter Svineri, farbror Rune. Han fyller 60 år i höst och sitter (tror jag) just nu i finkan misstänkt för att ha åkt 25 mil för att vara med om att spöa upp ett gäng familjefäder på en privat fest. Om han inte är ett exempel på en totalt misslyckad individ, hur ser då ett sådant exempel ut?

Så när du släcker lampan ikväll (med ömmande bakdel, kan man gissa) så fundera på om just HA är de bästa idoler du kan ha. Varför se upp till avskräde när man kan hata det istället? Kanske dags att tänka om...

Citat:
Ursprungligen postat av Orka...
Det är bara en gris, inget att bry sig om. Tycker synd om dem t.om

Tack för vänligheten, men det är inte mig det är synd om. Dessutom är jag ingen polis. De tjänar ju inga vettiga pengar och organisationen är alldeles för trögfotad.

Men jag kan bara instämma i vad som Bohlwinkel skriver ovan om grisar!
Citera
2012-08-05, 15:04
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahvenmaa
Känns det himla mysigt att sitta på en lördagskväll och fantisera om penetrerade dajmkryss? Hoppas att drömmarna gick i uppfyllelse

Lite mer OnT. Har aldrig själv haft att göra med vare sig HA eller andra yrkeskriminella. Tycker mest allmänt illa om jagsvaga sopor som förstör för andra och inte klarar av att försörja sig lagligt. Men det som verkligen fick mig att gå igång på HA, var det som skedde med Svineri i våras. Sådana små äckel borde inte få gå lösa. Någonsin. Jag har en känsla av att denna gången gick man lite för långt och det kan komma att straffa sig, för fler inom HA än de nollor som just nu sitter i Kalmar och väntar.

Sedan finns det förstå nåt djupt tragiskt över de här figurerna. Se t ex på pajasen Christoffer som först fälldes och sedan friades för mordet på High Chaparall. Han är snart 40 år och bor i en klubblokal i ett industriområde? Kan det bli sorgligare? Eller en av de "änglar" som åkte fast efter Svineri, farbror Rune. Han fyller 60 år i höst och sitter (tror jag) just nu i finkan misstänkt för att ha åkt 25 mil för att vara med om att spöa upp ett gäng familjefäder på en privat fest. Om han inte är ett exempel på en totalt misslyckad individ, hur ser då ett sådant exempel ut?

Så när du släcker lampan ikväll (med ömmande bakdel, kan man gissa) så fundera på om just HA är de bästa idoler du kan ha. Varför se upp till avskräde när man kan hata det istället? Kanske dags att tänka om...

Tack för vänligheten, men det är inte mig det är synd om. Dessutom är jag ingen polis. De tjänar ju inga vettiga pengar och organisationen är alldeles för trögfotad.

Alldeles riktigt. Det är ofta väldigt tragiska personer det handlar om. 60 åringen är ett riktigt bra exempel på det. Han måste ju vara mentalt efterbliven som håller på som han gör vid hans ålder. Ingen fullt frisk man i hans ålder skulle ens tänka på att göra något liknande.
Citera
2012-08-05, 15:40
Medlem
veritatems avatar
Citat:

Du har inte den minsta aning om vad som låg bakom "hembesöket" på svineri , möjligen kan det ha varit nån enstaka medlems förtjänst att hela klubben fick lida (ungefär vad som skedde i göteborg med hissingislands , hette dom tror jag ) men det är ju faktiskt så att agerar man i sin klubbs färger så får hela klubben ta ansvar och det vet samtliga som bär en väst om , där av ska man ha koll på vad medlemmarna i klubben pysslar med.
Huruvida du känner personligen vad en misslyckad person är i dina ögon får du stå för själv , inget som jag varken bryr mig om eller lägger nån energi på , alla gör sina egna val här i livet.
Och du , det är inte jag som gnäller som en bitch som du är , angående ont i röven , och snyftar och lipar hur folk väljer att leva sina liv och försörja sig på , låter som ren och skär avund i mina öron.
Är du grön ? Jag tror du är fullkomligt grön av avund.
Sen vad gäller idolskapet så är det personer som du som är mina idoler , faktiskt !
Sånna som du som sitter bakom en skärm och skriver tufft , nedvärderande av människor som inte väljer att leva i den stora gråa massan , människor som vågar leva sitt liv som dom vill , och det retar dig , skulle kunna tänka mig att du även är sosse , och enda gången du förmodligen vågar visa ditt missnöje utanför ditt lilla pojkrum/förorts lägenhet är förmodligen i första maj-tåget.
Skulle du någonsin ens komma i närheten av dom människorna du sitter och skriver skit om skulle du förmodligen kissa på dig av rädsla , för det har ju faktiskt stått i tidningarna att dessa är livsfarliga , visst är det så ?
Så absolut är det sånna som du som är mina största idoler , , , , , eller inte.
Senast redigerad av veritatem 2012-08-05 kl. 16:06.
Citera
2012-08-05, 16:56
Medlem
Ahvenmaas avatar
Citat:
Du har inte den minsta aning om vad som låg bakom "hembesöket" på svineri , möjligen kan det ha varit nån enstaka medlems förtjänst att hela klubben fick lida (ungefär vad som skedde i göteborg med hissingislands , hette dom tror jag ) men det är ju faktiskt så att agerar man i sin klubbs färger så får hela klubben ta ansvar och det vet samtliga som bär en väst om , där av ska man ha koll på vad medlemmarna i klubben pysslar med...
Och du , det är inte jag som gnäller som en bitch som du är , angående ont i röven , och snyftar...
Sånna som du som sitter bakom en skärm och skriver tufft , nedvärderande av människor som inte väljer att leva i den stora gråa massan , människor som vågar leva sitt liv som dom vill , och det retar dig , skulle kunna tänka mig att du även är sosse , och enda gången du förmodligen vågar visa ditt missnöje utanför ditt lilla pojkrum/förorts lägenhet är förmodligen i första maj-tåget.
Skulle du någonsin ens komma i närheten av dom människorna du sitter och skriver skit om skulle du förmodligen kissa på dig av rädsla , för det har ju faktiskt stått i tidningarna att dessa är livsfarliga.

Eftersom jag inte är en misslyckad sopa, så har jag rätt mycket att förlora på att gå i klinch med yrkeskriminella. Mycket bättre om Pekka gör det åt mig - och åt alla andra laglydiga.

Är HA-medlemmar farliga? Tja, en medelålders fattiglapp som är inhyst i en industrilokal har liksom inte lika mycket att förlora som vi andra. Lite som en somalisk pirat, så att säga, och de är ju inte heller ofarliga.

Sedan är det ganska lågbegåvat att kritisera mig för att jag "sitter bakom en skärm och skriver tufft" eftersom du själv är anonym. Vad gör jag som inte du gör? Alla på Flashback är ju anonyma.

Om sossar kan man säga att det är jagsvaga inslaget "...du är liten och ful och kan ingenting ensam. Kom in i vår s.k. gemenskap så blir du stark tillsammans med andra" är något som förenar sossar och yrkeskriminella gäng. Individualister gör andra - bättre - val.

Men jag tror ändå att Svineriattacken har gjort rätt många vanliga medborgare jävligt förbannade. Vilka mentala dimmor som låg bakom när drägget som fattade beslutet är helt ointressant. Jag hoppas att detta först leder till fällande domar och att det sedan följs av ett långvarigt och intensivt trakasseri av HA-medlemmar från Pekkas sida, ju mer man jävlas, desto bättre.

Det här är för övrigt din andra post i rad som berör rektum.
Citera
2012-08-05, 17:45
Medlem
viciousnightmares avatar
Sorgliga liv finns på alla plan vare sig om du inte har nått eller har allt + mycket mera .
Insikt och livsglädje kommer inifrån utifrån dom val du gör i livet, och inte fan ska någon annan döma en för dom val man har gjort med och kalla dom sorgliga.
Lyckan i livet är upp till var och en och avgöra, om man anser att lyckan är gjord med och ha bröder runt sig som ställer upp i ur och skur så är det så ..

Ang Svineri om man ska ta en dömande ställning, är man i samhället det som anses som en vanlig familjefader om man är med i en mc klubb med egen lokal och kallar sig svineri?

Själv ser jag mig inte som en vanlig familjefader efter normerna men kan knappast kalla mitt liv sorgligt.
Hamnar man på tvären får man ju bara ta itu med som komma ska, enkelt och klart ...
Citera
2012-08-05, 17:53
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Eftersom jag inte är en misslyckad sopa, så har jag rätt mycket att förlora på att gå i klinch med yrkeskriminella. Mycket bättre om Pekka gör det åt mig - och åt alla andra laglydiga.

Är HA-medlemmar farliga? Tja, en medelålders fattiglapp som är inhyst i en industrilokal har liksom inte lika mycket att förlora som vi andra. Lite som en somalisk pirat, så att säga, och de är ju inte heller ofarliga.

Sedan är det ganska lågbegåvat att kritisera mig för att jag "sitter bakom en skärm och skriver tufft" eftersom du själv är anonym. Vad gör jag som inte du gör? Alla på Flashback är ju anonyma.

Om sossar kan man säga att det är jagsvaga inslaget "...du är liten och ful och kan ingenting ensam. Kom in i vår s.k. gemenskap så blir du stark tillsammans med andra" är något som förenar sossar och yrkeskriminella gäng. Individualister gör andra - bättre - val.

Men jag tror ändå att Svineriattacken har gjort rätt många vanliga medborgare jävligt förbannade. Vilka mentala dimmor som låg bakom när drägget som fattade beslutet är helt ointressant. Jag hoppas att detta först leder till fällande domar och att det sedan följs av ett långvarigt och intensivt trakasseri av HA-medlemmar från Pekkas sida, ju mer man jävlas, desto bättre.

Det här är för övrigt din andra post i rad som berör rektum.
Vad du tror angående hembesöket hos svinen skiter nog gemene man i , faktum är att om man har en liten uns av verklighetsuppfattning och eget tänk så förstår man att ett sånt hembesök inte är taget ur luften och inte utförs av någon utan anledning.
Sedan vad gäller röv så är du den enda av oss som rör(pillar) i det ämnet , för du verkar haka upp dig väldigt på det ämnet ,och kännde dig förnärmad när jag frågade i mitt första inlägg huruvida du blivit rövknullad eller ej , min kära idol.
PS. Jävligt roligt för dig att det finns sånna små smileys att lägga in i texten lite här och var , jävla klapp mongo
Citera
2012-08-05, 18:59
Medlem
Citat:

Lågbegåvat är att sitta på ett anonymt forum mitt i sommaren en solig Söndag för att "trakassera" någon eller något. Du faller på ditt eget grepp men har inte självdistansen att förstå det. Skivan verkar hoppa men ingen bryr sig. Festen är slut...
Citera
2012-08-05, 19:01
Medlem
...skulle du hata HA så mycket som du påstår skulle du inte ägna så mycket tid att hävda det på ett anonymt forum, du vet...det framstår lite retarderat...
Citera
2012-08-05, 19:37
Medlem
Ahvenmaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viciousnightmare
Insikt och livsglädje kommer inifrån utifrån dom val du gör i livet, och inte fan ska någon annan döma en för dom val man har gjort med och kalla dom sorgliga.
Lyckan i livet är upp till var och en och avgöra, om man anser att lyckan är gjord med och ha bröder runt sig som ställer upp i ur och skur så är det så ..

Ang Svineri om man ska ta en dömande ställning, är man i samhället det som anses som en vanlig familjefader om man är med i en mc klubb med egen lokal och kallar sig svineri?

Det är nog inte bara jag som ser ett antal HA-medlemmar som sorgliga individer.

Namnet "Svineri" är visserligen ganska fånigt, nästan lika fånigt som Hells Angels. Klart att namnet kan leda associationer i fel riktning. Men klubben är, förlåt var, ingen kriminell organisation. Ett antal senfärdiga figurer i tråden har förstås mumlat om att det fanns goda skäl för attacken, men ingen vågar berätta vilka dessa skäl skulle vara.
Antagligen har till och med HA fattat att attacken riskerar att allvarligt skada dem, så man försöka utöva lite damage control genom att att lägga ut dimridåer om att Svineri inte var så oskyldiga. Men fram med skälen eller lägg ner mumlet. Hur svårt kan det vara att berätta på ett anonymt forum?

Citat:
skiter...röv...rör(pillar)...rövknullad

Men nu är du där igen...!

Citat:
...skulle du hata HA så mycket som du påstår skulle du inte ägna så mycket tid att hävda det på ett anonymt forum, du vet...det framstår lite retarderat...

Lägger inte särskilt mycket tid. Lugn dag idag på altanen, bränner av lite slötid på att läsa dina och andra snillens inlägg. Men nu börjar det bli svalt...
Citera
2012-08-05, 19:46
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ett antal senfärdiga figurer i tråden har förstås mumlat om att det fanns goda skäl för attacken, men ingen vågar berätta vilka dessa skäl skulle vara.
Antagligen har till och med HA fattat att attacken riskerar att allvarligt skada dem, så man försöka utöva lite damage control genom att att lägga ut dimridåer om att Svineri inte var så oskyldiga. Men fram med skälen eller lägg ner mumlet. Hur svårt kan det vara att berätta på ett anonymt forum?

Du kanske har missat det, men det är bara polisen som hävdar HA's inblandning. HA säger inget. Svineri har till och med offentligt gått ut med att HA inte hade något med saken att göra. Då kanske du förstår att det inte finns anledning att redogöra för några skäl i något som helst forum.
Citera
2012-08-05, 19:55
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:

Det är precis detta som många av mongona här inte får in sitt huvud. Skulle inte polismakten finnas så skulle inte heller HA finnas. HA spelar tuffa och slänger sig med uttryck som ACAB, men i själva verket så är det tack vare polisen som dessa sopor ens kan existera.

Om det inte finns några lagliga konsekvenser och myndigheter som utreder, vad skulle då hindra en del anonyma Svenssons som lessnat från att i skydd av anonymiteten ge sig på dessa sopor i väst? Bomber, jaktgevär, pansarskott...ja möjligheterna är många att på ett effektivt sätt och utan några större risker risker ta livet av dessa samhällsparasiter.
Citera
2012-08-05, 20:19
Medlem
Citat:
Lågbegåvat är att sitta på ett anonymt forum mitt i sommaren en solig Söndag för att "trakassera" någon eller något. Du faller på ditt eget grepp men har inte självdistansen att förstå det. Skivan verkar hoppa men ingen bryr sig. Festen är slut...
Fan snackar du om din pajas, han äger ju dig och den andra fullblodslosern fullständigt. Det är så man tror det är ett skämt att vuxna individer "supportar" kriminella gäng. Duktig idiot är uttrycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in