Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Du måste ha blivit rejält rövknullad av HA va , så hårt att det fortfarande knyter sig i röven på dig enbart av att du hör namnet Hells Angels.
Eller är det kanske så att du inte platsade , i och med att du gnäller som en veritabel bitter fitta.
Eller är det kanske så att du inte platsade , i och med att du gnäller som en veritabel bitter fitta.
Känns det himla mysigt att sitta på en lördagskväll och fantisera om penetrerade dajmkryss? Hoppas att drömmarna gick i uppfyllelse

Lite mer OnT. Har aldrig själv haft att göra med vare sig HA eller andra yrkeskriminella. Tycker mest allmänt illa om jagsvaga sopor som förstör för andra och inte klarar av att försörja sig lagligt. Men det som verkligen fick mig att gå igång på HA, var det som skedde med Svineri i våras. Sådana små äckel borde inte få gå lösa. Någonsin. Jag har en känsla av att denna gången gick man lite för långt och det kan komma att straffa sig, för fler inom HA än de nollor som just nu sitter i Kalmar och väntar.
Sedan finns det förstå nåt djupt tragiskt över de här figurerna. Se t ex på pajasen Christoffer som först fälldes och sedan friades för mordet på High Chaparall. Han är snart 40 år och bor i en klubblokal i ett industriområde? Kan det bli sorgligare? Eller en av de "änglar" som åkte fast efter Svineri, farbror Rune. Han fyller 60 år i höst och sitter (tror jag) just nu i finkan misstänkt för att ha åkt 25 mil för att vara med om att spöa upp ett gäng familjefäder på en privat fest. Om han inte är ett exempel på en totalt misslyckad individ, hur ser då ett sådant exempel ut?
Så när du släcker lampan ikväll (med ömmande bakdel, kan man gissa) så fundera på om just HA är de bästa idoler du kan ha. Varför se upp till avskräde när man kan hata det istället? Kanske dags att tänka om...
Citat:
Ursprungligen postat av Orka...
Det är bara en gris, inget att bry sig om. Tycker synd om dem t.om
Tack för vänligheten, men det är inte mig det är synd om. Dessutom är jag ingen polis. De tjänar ju inga vettiga pengar och organisationen är alldeles för trögfotad.
Men jag kan bara instämma i vad som Bohlwinkel skriver ovan om grisar!