Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-03, 23:32
Medlem
Ahvenmaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joffepoffe
Och hur lyckas du läsa in att de var oförmögna att försvara sig i den artikeln? ...önsketänkande?
Det enda det står är att tre pers hoppade på sex pers. Står inget på något sätt om hur mycket pisk de tre fick tilbaka i respons, och ingen sida av de inblandade pratar.

Mest troligt är nog att den angripande sidan gick på 3-1, eller på sin höjd 3-3, utan att se att det stod ytterligare tre pers i närheten som genast hoppade in.

Jag läser inte in att de var oförmägna att försvara sig. Jag bara återger vad polisens talesman sade.

Hur lyckas du läsa in att angriparna trodde att HA var färre än sex?
Citera
2012-08-03, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahvenmaa
Jag läser inte in att de var oförmägna att försvara sig. Jag bara återger vad polisens talesman sade.

Hur lyckas du läsa in att angriparna trodde att HA var färre än sex?

Bullshit.

"Det var tre personer som attackerade sex personer i HA och Red and white crew, säger Kent Lundqvist hos Eskilstunapolisen"
Det är det enda han säger i artikeln. Resten av ditt förra inlägg fantiserade du ihop utifrån ditt eget subjektiva önsketänkande,
Citera
2012-08-04, 00:07
Medlem
Ahvenmaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joffepoffe
Bullshit.

"Det var tre personer som attackerade sex personer i HA och Red and white crew, säger Kent Lundqvist hos Eskilstunapolisen"
Det är det enda han säger i artikeln. Resten av ditt förra inlägg fantiserade du ihop utifrån ditt eget subjektiva önsketänkande,

Bullshit? HA o RC jobbar ju ganska hårt på att bygga upp en bild av att man ska "respektera" dem, eller snarare deras förmåga och vilja att förstöra.

Om sex HA/RC-medlemmar blir påhoppade av tre, så skadas den bilden. Egentltigen oavsett hur attacken går.

Angriparna visar med sitt tilltag raka motsatsen på den "respekt" som HA/RC är så pilska på. Det borde väl inte vara så svårt att förstå?

Angående mitt önsketänkande så önskar jag HA allt ont. En bunt jävla misslyckade parasiter. De är inte ett skit bättre än de lakritstomtar som de nu käftar med i Eskilstuna.
Citera
2012-08-04, 00:14
Medlem
Citat:
Bullshit? HA o RC jobbar ju ganska hårt på att bygga upp en bild av att man ska "respektera" dem, eller snarare deras förmåga och vilja att förstöra.

Om sex HA/RC-medlemmar blir påhoppade av tre, så skadas den bilden. Egentltigen oavsett hur attacken går.

Angriparna visar med sitt tilltag raka motsatsen på den "respekt" som HA/RC är så pilska på. Det borde väl inte vara så svårt att förstå?

Angående mitt önsketänkande så önskar jag HA allt ont. En bunt jävla misslyckade parasiter. De är inte ett skit bättre än de lakritstomtar som de nu käftar med i Eskilstuna.

Japp..
Men det var inte så du formulerade dig i det första inlägget - Där drog du bara påhittade önsketeorier ur röven.
Citera
2012-08-04, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Det är bråk mellan Black & White och Underground Army (Bandidos support iBorlänge) i Dalarna just nu. Tror inte att HA har något med detta att göra, de finns väl inte ens i Dalarna. Red Devils la väl till och med ner där, efter bråk med Outlaws enligt rykten.

Ur Outlaws tråden, låter som bull. Nån?
Citera
2012-08-04, 11:16
Medlem
vad är det som är bull att dom skjuter efter gllina i b&w eller att det var ett 20-30 tal HA för ett par månader sen och det är inte änglarna som är ute efter b&w i hedemora
Senast redigerad av mittz 2012-08-04 kl. 11:38.
Citera
2012-08-04, 17:37
Medlem
IBHFFSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittz
vad är det som är bull att dom skjuter efter gllina i b&w eller att det var ett 20-30 tal HA för ett par månader sen och det är inte änglarna som är ute efter b&w i hedemora

Inte den här gången kanske men det finns väl ett par änglar med rötterna i hedemora som inte uppskattar b&ws närvaro?
Citera
2012-08-04, 22:14
Medlem
veritatems avatar
Citat:

Du måste ha blivit rejält rövknullad av HA va , så hårt att det fortfarande knyter sig i röven på dig enbart av att du hör namnet Hells Angels.
Eller är det kanske så att du inte platsade , i och med att du gnäller som en veritabel bitter fitta.
Citera
2012-08-04, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Kan det vara OMC som gett sig på HA?

a ja du måste skämta eller ?
Citera
2012-08-04, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Du måste ha blivit rejält rövknullad av HA va , så hårt att det fortfarande knyter sig i röven på dig enbart av att du hör namnet Hells Angels.
Eller är det kanske så att du inte platsade , i och med att du gnäller som en veritabel bitter fitta.
Det är bara en gris, inget att bry sig om. Tycker synd om dem t.om
Citera
2012-08-05, 01:49
Medlem
Bohlwinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orka...
Det är bara en gris, inget att bry sig om. Tycker synd om dem t.om
Det där har du fått om bakfoten. Det är HA som är grisar; feta, fula tjockisar med små motbjudande grisögon som inte klarar av att hantera sin livssituation utan tigger bidrag och begår brott av den typ som zigenare och bergsturkar brukar ägna sig åt. Deras tjejer är också fula, feta jävla Kicki Danielsson-kopior. Raggare på MC helt enkelt med världens fattigaste klubbhus, korrugerade plåtskjul i nåt jävla industriområde. Inte mycket att runka till med andra ord men du får kanske inget bättre...
Citera
2012-08-05, 08:39
Medlem
Hells Angels åkte på ned köp i Eskelstuna. Vilka var det någon som vet eller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in