Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-05, 23:24
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Inte den jag tänkte på, den jag tänkte på har kopplingar till E-tuna.

Jocke är inte med längre och hans tjej heter inte Fia
Citera
2009-11-06, 00:12
Medlem
Hur vågar han?

Kallades väl för TokErik en gång i tiden och några gener sitter väl kvar fortfarande skulle jag tro. Tror det va farligare att säga sådana saker när HA skulle etablera sig än numer. Nu väger anser de sig nog som väletablerade och har de respekt de vill ha, så de väger riskerna mot vinsterna av sitt handlande på ett annat sätt än förr. Fast om någon i kretsen "vi som vill upp" gjorde nått åt saken så skulle det väl vara ett steg på vägen. Sedan har jag ingen aning om hur begåvat det skulle vara att göra ett försök. HA har ju blivit lite känsligare för publicitet med åren har jag fått känslan av.
Citera
2009-11-06, 15:16
Medlem
Vad är det Mega i Göteborg har gjort? Har hört att han är utesluten!
Citera
2009-11-06, 15:37
Medlem
My name is Earls avatar
Polisen knackar på i Karlstad: http://nwt.se/karlstad/article610858.ece

"hotbild mot en mc-klubb i Östersund" , OMC?
Citera
2009-11-06, 17:08
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Polisen knackar på i Karlstad: http://nwt.se/karlstad/article610858.ece

"hotbild mot en mc-klubb i Östersund" , OMC?
Ska tydligen hållas ett patch over party för Outlaws där uppe i helgen.
Citera
2009-11-06, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMYHB
Vad är det Mega i Göteborg har gjort? Har hört att han är utesluten!
Det har du inte alls hört men du har läst det på FB.
Antagligen är det inte svårare än att han gått väl långt när det gäller hur uppdelning ska göras vid affärer som han gjort. ALLA pengar ska gå till klubben enligt HA`s regler! Men eftersom Mega varit med och byggt upp klubben så tyckte han att han kan göra lite som han vill. Men att ta bort hans tatueringar ville de inte göra eftersom de känt varandra så länge så han uppmanades att tatuera över dom.

Ungefär så har det säkert gått till.
Citera
2009-11-06, 18:15
Medlem
Tjurskallens avatar
Polisen letar vapen hos Hells Angels

http://nwt.se/karlstad/article611175.ece
Citera
2009-11-06, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Antagligen är det inte svårare än att han gått väl långt när det gäller hur uppdelning ska göras vid affärer som han gjort. ALLA pengar ska gå till klubben enligt HA`s regler! Men eftersom Mega varit med och byggt upp klubben så tyckte han att han kan göra lite som han vill. Men att ta bort hans tatueringar ville de inte göra eftersom de känt varandra så länge så han uppmanades att tatuera över dom.

Vad menar du med att alla pengar ska gå till klubben?
Citera
2009-11-06, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000

Om jag nu hade läst det här på fb så hade jag väl inte frågat? Men tack för du berättade om det du nu säger stämmer!
Citera
2009-11-08, 11:49
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Försökte man döda honom genom att skjuta mot benen?
Han satt ju faktiskt i en bil när han blev beskjuten... tror inte att man var ute efter att skadeskjuta honom...
Citera
2009-11-08, 14:02
Medlem
SpasticOphelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Han satt ju faktiskt i en bil när han blev beskjuten... tror inte att man var ute efter att skadeskjuta honom...
.
Jag vet inte hur bilarna i din värld ser ut, men att pricka skallen på en människa i en bil är väl bra mycket enklare än att ta benen?
Citera
2009-11-08, 14:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpasticOphelia
.
Jag vet inte hur bilarna i din värld ser ut, men att pricka skallen på en människa i en bil är väl bra mycket enklare än att ta benen?
Precis, det enda som inte syns är ju benen/underkroppen, och det var det man träffade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in