Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-18, 03:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Innan jag kompletterar så ska du skriva andra bokstaven i alla namnen. Ok?

Det blir ju lite svårt utan att känna dom..
Känner ju till de 3 killarna som vi diskuterat tidigare enbart genom att min brorsa känner dom..
Citera
2011-09-18, 03:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jooo
Det blir ju lite svårt utan att känna dom..
Känner ju till de 3 killarna som vi diskuterat tidigare enbart genom att min brorsa känner dom..
Om du inte känner dem så kan det ju fan inte spela nån roll vilken de andra bokstäverna är

Jag kan ju säga vad fan som helst då du inte har en jävla aning! Muppjävel!
Citera
2011-09-18, 03:59
Medlem
BMC64s avatar
har jag sagt att jag känner nån ,,,check no
har jag sagt att tror på dej ,,,check no

jag tror du får borsta tänderna å hämta snuttefilten snart

min fråga kvarstår.....hur många mil har du åkt i år på hoj
Citera
2011-09-18, 04:00
Bannlyst
Citat:
Ni kan säga vad ni vill era muppar. Ännu en gång så ser man att ni bara babblar och ingen känner folk eller har bra koll. Utge er inte för att vara något ni inte än.

Har ju aldrig sagt mig känna någon där idiot.. Du bevisar ju inte mycket genom att slingra fram ett gäng bokstäver.. Vi leker med tanken att du faktiskt angav första bokstaven i medlemmarnas namn,du kan ha fått uppgifterna genom nån annan.. STYRK ditt påstående att du "känner" nån där? Inte för att jag har nån tanke om att du blir en bättre människa utav det utan snarare tvärtom.. Mera för du tycker man behöver ha saker bekräftade..

Utav vilken anledning dras du till kriminella? Söker du efter en fadersgestalt?
Citera
2011-09-18, 04:07
Bannlyst
Citat:
Om du inte känner dem så kan det ju fan inte spela nån roll vilken de andra bokstäverna är

Jag kan ju säga vad fan som helst då du inte har en jävla aning! Muppjävel!

Jo det är intressant att veta hur sanningsenligt du svarar.. Vet inte vad de heter eftersom de bara är mina ofrivilliga grannar men garanterar att andra här tillrättavisar eller bekräftar dina namnuppgifter på något sätt..

Haha var ordförrådet så litet att Muppjävel var det bästa du kom på ?
Ring på klockan så personalen ger dig en ny lugnande dos,hälsa Mollgan..
Citera
2011-09-18, 04:07
Bannlyst
Citat:
Har ju aldrig sagt mig känna någon där idiot.. Du bevisar ju inte mycket genom att slingra fram ett gäng bokstäver.. Vi leker med tanken att du faktiskt angav första bokstaven i medlemmarnas namn,du kan ha fått uppgifterna genom nån annan.. STYRK ditt påstående att du "känner" nån där? Inte för att jag har nån tanke om att du blir en bättre människa utav det utan snarare tvärtom.. Mera för du tycker man behöver ha saker bekräftade..

Utav vilken anledning dras du till kriminella? Söker du efter en fadersgestalt?
De som oxå känner nån där ser ju att det jag sa stämmer. Sedan att inte du har koll kan ju inte jag hjälpa.

Om inte du känner nån där, varför i helvete frågar du då vad de heter? Namnen säger ju dig ingenting ändå!

Vad heter din granne? Jag har ingen aning om vem det är, men om du säger hans namn så kan jag kolla dig.
Citera
2011-09-18, 04:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
har jag sagt att jag känner nån ,,,check no
har jag sagt att tror på dej ,,,check no

jag tror du får borsta tänderna å hämta snuttefilten snart

min fråga kvarstår.....hur många mil har du åkt i år på hoj
Vem fan är du som tror att jag ska svara på dina jävla frågor? Du har ju ingen jävla koll på klubbarna så varför i helvete ställer du frågor i dessa trådar?
Citera
2011-09-18, 04:11
Bannlyst
Citat:
Jo det är intressant att veta hur sanningsenligt du svarar.. Vet inte vad de heter eftersom de bara är mina ofrivilliga grannar men garanterar att andra här tillrättavisar eller bekräftar dina namnuppgifter på något sätt..

Haha var ordförrådet så litet att Muppjävel var det bästa du kom på ?
Ring på klockan så personalen ger dig en ny lugnande dos,hälsa Mollgan..
Du är inte lite dum i huvudet du. Hur ska du kolla sanningshalten i det jag säger när du inte vet vad de heter? Sluta skäm ut dig nu för helvete.
Citera
2011-09-18, 04:15
Medlem
BMC64s avatar
ishsly pissly....du skjuter dej själv i foten nu,,,vilka frågor har jag ställt om klubbar ???,,,jag tror du är en golbög,,,eller möjligen journalist
Citera
2011-09-18, 04:16
Bannlyst
Citat:
De som oxå känner nån där ser ju att det jag sa stämmer. Sedan att inte du har koll kan ju inte jag hjälpa.

Om inte du känner nån där, varför i helvete frågar du då vad de heter? Namnen säger ju dig ingenting ändå!

Vad heter din granne? Jag har ingen aning om vem det är, men om du säger hans namn så kan jag kolla dig.

Ännu en gång så slingras det.. Har inte nån önskan om att lära känna nån där.. Intressant att veta fast allra mest för stunden man irriterar dig genom att fråga.. Gör om gör rätt angående grannfrågan.. Be personalen hjälpa dig läsa de senaste inläggen ordentligt.. Antar att du är påverkad av diverse kemiska preparat med tanke på alla timmar du ägnar framför datorn.

God natt Alfons,eller föredrar du Jerry?
Citera
2011-09-18, 04:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
ishsly pissly....du skjuter dej själv i foten nu,,,vilka frågor har jag ställt om klubbar ???,,,jag tror du är en golbög,,,eller möjligen journalist
Du har inte ställt nån fråga, du frågar om jag åkt hoj och det ska du skita i. Fattar du? Varför ställer du den frågan i trådar där du har noll koll? Vad fan gör du här?

Jag kan svara på den frågan men då ska DU svara på vilka som är medlemmar i klubben. Säg första bokstaven i 5 medlemmar i Malmö, HBG, GBG, Sthlm. Nu.
Senast redigerad av 1ofakind 2011-09-18 kl. 04:22.
Citera
2011-09-18, 04:21
Bannlyst
Citat:
Ännu en gång så slingras det.. Har inte nån önskan om att lära känna nån där.. Intressant att veta fast allra mest för stunden man irriterar dig genom att fråga.. Gör om gör rätt angående grannfrågan.. Be personalen hjälpa dig läsa de senaste inläggen ordentligt.. Antar att du är påverkad av diverse kemiska preparat med tanke på alla timmar du ägnar framför datorn.

God natt Alfons,eller föredrar du Jerry?
Haha är det jag som slingrar mig när det är jag som sagt saker som bevisar vilka som är med där? Sluta driv med mig nu. Du har precis erkänt att du inte känner nån där. Men det gör jag. Hejdå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in