Citat:
Ursprungligen postat av Glock9
Jo**as Gra**org Har över sin HA logga Left In Good Standing
Säkert är det som du säger, jag har inte sett just den gadden ifråga, gadden jag främst tänker på stod det i detta fall under men det kan nog variera. Vad jag och Blåbärförlivet i största vänlighet dividerar om är i fall det rör sig om ”left” eller ”out”. Jag är nästan hundra på att det skall stå ”Out” men det spelar ingen roll, inte det andra sen maler om. Ut/lämna på något sätt skall det stå likaså status vilket i detta fall är GS för annars skulle inte gadden vara kvar. Det måste vara tydligt varför en person får ha kvar sin gadd, därav även att det står gs om det så är före eller efter datum samt att personen lämnat oavsett om det rör sig om left eller out. Finns även klubbar som använder sig av termer som in samt out och två datum. Status och datum, inget som skäl eller anledning/varför som någon snurrat om. På konkret fråga svaras det datum och anledning, fattar alla att det inte håller, inte ens i dennes värld med vissa termer: ”Left(el enligt mig out) 09-02-12, bad knee”.
Kontentan är att man kan få behålla sina klubbgaddar, men det skall då vara tydligt att man är ute i GS och det finns dem som har denna text på kroppen och i vissa fall kanske det räcker med left och datum på det. Enbart det som vissa inte fattar oavsett hur mycket de skriver.
@Blåbärförlivet, vi kanske båda har rätt, och det kan säkert råda lokala skillnader klubb till klubb. Jag säger inte emot din observation, förståeligt även att detta inte är något man kan googla fram bilder på. Man har sett det man har sett, vissa här har inte sett något alls.