Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-11, 04:07
Medlem
Dessutom krävs det ett visst antal år som medlem för att få behålla gaddarna.
Citera
2012-02-11, 04:11
Medlem
Upplysningsvis så används knappt GS och BS längre. Nyanserna är fler, vilket är bättre.
Citera
2012-02-11, 04:14
Medlem
bajenvraks avatar
Skall du ta mig, jag kan sitta och runka till initialer och lokalritningar på egen hand. Nu brast du igen, exemplet du menar åkte killen ut, han lämnade inte. Lite skillnad på Mega och en som går GS, fast det visste du som vanligt inte. Varför slösar du ens din tid här, de som lämnar i GS inkar out o inget annat. Uppdatera dig eller försvinn, försök även att sova lite. Blir bara löjligt när man följer din storyline och när du pressas börjas det ältas om allt annat. Är det inte lite segt även att logga på o av varje sekund?
Citera
2012-02-11, 04:16
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Upplysningsvis så används knappt GS och BS längre. Nyanserna är fler, vilket är bättre.

Kul kille, ditt sätt att rätta dig själv el....?
Citera
2012-02-11, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Nu brast du igen, exemplet du menar åkte killen ut, han lämnade inte. Lite skillnad på Mega och en som går GS, fast det visste du som vanligt inte. Varför slösar du ens din tid här, de som lämnar i GS inkar out o inget annat.
Så en som går i GS får OUT, och Mega, som verkligen inte gick i GS, får också OUT? Är du dum i huvudet eller?
Citera
2012-02-11, 04:18
Medlem
Citat:

Kul kille, ditt sätt att rätta dig själv el....?
Det var för att du skulle fatta att OUT nästan är detsamma som BS, din idiot!
Citera
2012-02-11, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberry4life
Jo visst vill han ge sken av att han är kvar samt bär klubbkläder, och är det inte left samt datum ist för out och datum??
Han vet inte vad han pratar om. Inget att bry sig om.
Citera
2012-02-11, 04:22
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Så en som går i GS får OUT, och Mega, som verkligen inte gick i GS, får också OUT? Är du dum i huvudet eller?

Ja precis, duktig pojke... Out in Good standing och datum under loggan. Nu lärde du dig ngt nytt va... Maila dem o fråga vettja... El ta det på nästa fest
Citera
2012-02-11, 04:24
Medlem
Citat:
Ja precis, duktig pojke... Out in Good standing och datum under loggan. Nu lärde du dig ngt nytt va... Maila dem o fråga vettja... El ta det på nästa fest
Fel, kompis. Tror du det står "OUT i GS under gadden"?

Du är kraftigt bortgjord nu.

På en GS står det enligt Vraket OUT i GS och på Mega, exempelvis, står det bara OUT. Varför inte OUT i BS, enligt din logik?

Prata inte om saker du inte kan.
Senast redigerad av xtroverto 2012-02-11 kl. 04:26.
Citera
2012-02-11, 04:29
Medlem
Vraket, vi kan göra ett enkelt test. JG, som har kvar sin bild från HA, men numera är med i BMC, han har bilder på sin gadd på Facebook, vad står det under den?

Citera
2012-02-11, 04:30
Medlem
b-os avatar
En undran....ni som är insatta..

Fick inte Mega lämna i GS först men sen började jiddra och då hamnade i BS??
Citera
2012-02-11, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Fick inte Mega lämna i GS först men sen började jiddra och då hamnade i BS??
Nej, Mega fick lämna för att han hade gjort bort sig. Han blev gaddad samma dag han fick beskedet att han inte var medlem längre. Även återtagning av prylar skedde samma dag.

"GÖTEBORG. Först tvingades han med till en barack på HA-gården i Gunnilse. Sedan tvingades han sträcka fram högerarmen för att få Out 2009-08-12 tatuerat. - Något av det värsta jag varit med om, jag visste ju inte om jag skulle komma ifrån levande, berättade den utsparkade HA-medlemmen för polisen"

"Tidigare skrev vi att triangeln på armen hade också tvångstatuerats. Detta stämmer inte. Triangeln är dock, enligt Hells Angels, en ”kamrattriangel” som mannen fick för cirka tio år sedan.

För att markera att han nu sparkats ut har OUT och datumet tatuerats in under triangeln. "

http://www.expressen.se/gt/tvangstatuerad-av-hells-angels---det-varsta-jag-varit-med-om/
Senast redigerad av xtroverto 2012-02-11 kl. 04:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in