Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-14, 10:44
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKain
BMC skulle inte fixa det lokalt nånstans, det stora nordiska mc-kriget var på 90-talet, nu lever vi i år 2012 och BMC är slut.

Karlstad fixade det lokalt. Där HA inte ville leka mer.

Nu dra jag och har ingenting mer och säga er.
Citera
2012-02-14, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKain
BMC skulle inte fixa det lokalt nånstans, det stora nordiska mc-kriget var på 90-talet, nu lever vi i år 2012 och BMC är slut.
BMC är knappast slut.
Citera
2012-02-14, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Karlstad fixade det lokalt. Där HA inte ville leka mer.

Nu dra jag och har ingenting mer och säga er.

När bråket var i Karlstad så var hela byn full av Bandidos på HD eller i bilar. HA lyste helt med sin frånvaro. Dessutom så såg man mer Bandidos ute på krogarna och allmänt. Man såg knappt röken av HA denna sommar som varit.
Sedan ryktas det om att det är oroligt i Karlstad Avd och det kanske är en sak i sig som gjorde att man inte sett till dom
Citera
2012-02-14, 14:56
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuddle
När bråket var i Karlstad så var hela byn full av Bandidos på HD eller i bilar. HA lyste helt med sin frånvaro. Dessutom så såg man mer Bandidos ute på krogarna och allmänt. Man såg knappt röken av HA denna sommar som varit.
Sedan ryktas det om att det är oroligt i Karlstad Avd och det kanske är en sak i sig som gjorde att man inte sett till dom

De har varit tvugna att hålla sig i skinnet och inte sticka ut för mycket på grund av jätteekohärvan en del har varit indragna i. Men när t.ex. dåvarande Bandidos presidenten spelade Allan utanför Maxim, kom dom och visade var skåpet skulle stå. Sedan har det här på på andra källor kommit upp att de utländska Bandidosmedlemmarna varit inbjudna till Karlstad långt innan denna händelse.

Iallafall... http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=6718161

Citat:
Tingsrätten friade Hells Angels-medlemmen M**ka Silve**oin*n, 26, från en misshandel på Allstar för drygt ett år sedan, trots att ett vittne pekat ut honom som gärningsman. Domen överklagades och inför hovrättsförhandlingen hade åklagaren kallat två nya vittnen.
.
Citera
2012-02-14, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ptolemaios
De har varit tvugna att hålla sig i skinnet och inte sticka ut för mycket på grund av jätteekohärvan en del har varit indragna i. Men när t.ex. dåvarande Bandidos presidenten spelade Allan utanför Maxim, kom dom och visade var skåpet skulle stå. Sedan har det här på på andra källor kommit upp att de utländska Bandidosmedlemmarna varit inbjudna till Karlstad långt innan denna händelse.

Iallafall... http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=6718161

.

Det där är väl inte hela sanningen?
Huvudmannen i eko härvan är ingen HA. Dessutom hade tingsrätten redan fastställt dom. Kan ha fel i detta.
Skåpet ska stå? En Prospekt fick ju äta upp det vid senare tillfälle.
Citera
2012-02-14, 15:22
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Det där är väl inte hela sanningen?
Huvudmannen i eko härvan är ingen HA. Dessutom hade tingsrätten redan fastställt dom. Kan ha fel i detta.
Skåpet ska stå? En Prospekt fick ju äta upp det vid senare tillfälle.

Förre presidenten och flera medlemmar stod ju åtalade och dömdes, men detta överklagades till hovrätten så vet inte hur det ser ut just nu. Sen om vi nu ska vara opartiska, till skillnad från dina poster, HA spöade dåvarande presidenten grovt, Bandidos hämnades med att misshandla en HA propp grovt, sen enligt ryktesvägen gick *nd**s Gustaf**on, från president till Nomad som eftergift.

För en del år sedan fick Red Devils (Forshaga) president stryk av Bandidos, bland annat *nd**s Gustaf**on, så de här herrarna tycker verkligen inte om varandra, att de flyttade in till Karlstad lär inte förbättrat relationerna direkt.
Citera
2012-02-14, 15:39
Bannlyst
Citat:
Förre presidenten och flera medlemmar stod ju åtalade och dömdes, men detta överklagades till hovrätten så vet inte hur det ser ut just nu. Sen om vi nu ska vara opartiska, till skillnad från dina poster, HA spöade dåvarande presidenten grovt, Bandidos hämnades med att misshandla en HA propp grovt, sen enligt ryktesvägen gick *nd**s Gustaf**on, från president till Nomad som eftergift.

För en del år sedan fick Red Devils (Forshaga) president stryk av Bandidos, bland annat *nd**s Gustaf**on, så de här herrarna tycker verkligen inte om varandra, att de flyttade in till Karlstad lär inte förbättrat relationerna direkt.

Vad jag hört så ska T***e vara ersatt som P. Men vet inte när han skall in. Sedan har du F W som är inblandad i eko härvan har tydligen fått besked att krypa in snart. Men dom har överklagat och trott att dom skulle få vara fria i något år till. Men tydligen blev det inte så.
Sedan så var det det namn du tog upp som blev misshandlad på jobbet,och efter denna händelse så är han inte kvar i sitt arbete.
Sedan har jag hört att AG inte längre är P
Citera
2012-02-14, 21:08
Medlem
lotos avatar
Citat:

De slog av prospecten benet med ett värktyg hörde jag. han satt i rullstol hela sommaren.
Inte bara det HA ville inte bråka mer och förlorade slaget.
Citera
2012-02-14, 21:28
Medlem
Vetefan vem man ska fråga, så jag börjar med någon förhållandevis neutral. Jag har en bekant, vi har tävlat i samma idrott, som jag tror var hängis, prop eller fullvärdig medlem i HA under slutet av 90-talet. Fick höra av en kompis som flytt landet för USA att denne kille fick en allvarlig sjukdom och fick lämna HA(om han nu var fullvärdig medlem) pga detta och att han eventuellt har dött. Lite tråkigt eftersom det i minnet finns några fina fylleminnen från fester efter dessa tävlingar. Killen heter/hette Mi**el D*rén. Vet någon om han lever eller är död?
Citera
2012-02-14, 21:50
Medlem
aokones avatar
Där jag bor (Upplands Väsby) så var det några som klottrade HA, och jag har hört att Hells angels letade upp dom här och slog ner dom eller nått hahaha
Citera
2012-02-14, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenDildo
Vetefan vem man ska fråga, så jag börjar med någon förhållandevis neutral. Jag har en bekant, vi har tävlat i samma idrott, som jag tror var hängis, prop eller fullvärdig medlem i HA under slutet av 90-talet. Fick höra av en kompis som flytt landet för USA att denne kille fick en allvarlig sjukdom och fick lämna HA(om han nu var fullvärdig medlem) pga detta och att han eventuellt har dött. Lite tråkigt eftersom det i minnet finns några fina fylleminnen från fester efter dessa tävlingar. Killen heter/hette Mi**el D*rén. Vet någon om han lever eller är död?
Vad jag hört så finns en som hängt med HA i Karlstad,vet inte om han fick väst eller hur det ligger till. Men han ska tydligen ha HIV.
Citera
2012-02-14, 22:10
Medlem
Citat:
Vad jag hört så finns en som hängt med HA i Karlstad,vet inte om han fick väst eller hur det ligger till. Men han ska tydligen ha HIV.

Nix, södra Sverige, Möller var fortfarande prez då... (och nu är jag snäll mot dig...)
Senast redigerad av KaptenDildo 2012-02-14 kl. 22:22. Anledning: Klargöra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in