Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-26, 19:29
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraccas
GP: Man kidnappad och inlåst i bil

Som flera här i tråden konstaterat tidigare; fetknopparna håller på med albanbrott. Grisögonen är ziggisar kort och gott. Såg en bild på HA-presidenten i Aftonbladet idag, han ser ut som en banjospelare från Appalacherna.
Citera
2011-11-27, 01:07
Medlem
BONDOCK-SAINTSs avatar
Finns det någon förklaring till varför det går runt en HA-sympatisör (R & W?) och tar kort på SSU:are som sörjer. Varför?? Har jag inte helt fel så var det väl i Norge som mc-klubbar gjorde gemensam kortege till Utöya i respekt för offren!? Tror det var både HA och Bandidos i den kortegen. Tillåter verkligen HA ett stolpskott skämma ut dom och ställa dom i dålig dager på detta viset eller är det sanktionerat? Har HA sympatier till Breivik? Jag fattar nada. Om det inte är sanktionerat borde någon ta honom i örat. Hårt!

http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=6294692
Citera
2011-11-27, 01:19
Medlem
Bovfinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BONDOCK-SAINTS
Finns det någon förklaring till varför det går runt en HA-sympatisör (R & W?) och tar kort på SSU:are som sörjer. Varför?? Har jag inte helt fel så var det väl i Norge som mc-klubbar gjorde gemensam kortege till Utöya i respekt för offren!? Tror det var både HA och Bandidos i den kortegen. Tillåter verkligen HA ett stolpskott skämma ut dom och ställa dom i dålig dager på detta viset eller är det sanktionerat? Har HA sympatier till Breivik? Jag fattar nada. Om det inte är sanktionerat borde någon ta honom i örat. Hårt!

Support 81-kläder går att köpa från Hells Angels av i princip vem som helst som vill stödja klubben.
Det betyder alltså inte att den som fotade är medlem i Hells Angels. Det kan ha varit vilken förvirrad själ som helst.

Hells Angels har garanterat inget intresse av att fota socialdemokrater! Tänk till lite, det ligger en hel del andra saker på deras agenda, och oavsett hur det var förr så är Hells Angels inte längre på något sätt en "vit" organisation utan har medlemmar av flera olika hudfärger.

Det är ungefär som att säga att Adidas företagsledning fotat SSU:are om jag stått och fotat med en adidas-tröja på mig. Exakt lika close connected... Piteå Tidningen har inte gjort någon research överhuvudtaget.
Citera
2011-11-27, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bovfinken
Support 81-kläder går att köpa från Hells Angels av i princip vem som helst som vill stödja klubben.
Det betyder alltså inte att den som fotade är medlem i Hells Angels. Det kan ha varit vilken förvirrad själ som helst.

Hells Angels har garanterat inget intresse av att fota socialdemokrater! Tänk till lite, det ligger en hel del andra saker på deras agenda, och oavsett hur det var förr så är Hells Angels inte längre på något sätt en "vit" organisation utan har medlemmar av flera olika hudfärger.

Det är ungefär som att säga att Adidas företagsledning fotat SSU:are om jag stått och fotat med en adidas-tröja på mig. Exakt lika close connected... Piteå Tidningen har inte gjort någon research överhuvudtaget.

HA är en ganska så vit organisation. Finns inga araber eller negrer med i Sverige ialf. I staterna så är det vita och latinos, inga svarta.
Citera
2011-11-27, 02:11
Medlem
Bovfinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pistachen
HA är en ganska så vit organisation. Finns inga araber eller negrer med i Sverige ialf. I staterna så är det vita och latinos, inga svarta.

Kom tillbaks när du vet vad du snackar om...
Citera
2011-11-27, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bovfinken
Kom tillbaks när du vet vad du snackar om...

Berätta då vilka belägg du har som visar annat? Vilka avdelningar? Namn?
Citera
2011-11-27, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pistachen
Berätta då vilka belägg du har som visar annat? Vilka avdelningar? Namn?
Så sant 99% är vita svenska rasister och inget annat , det kan hända ibland att dom slänger på någon förvirrad själ en propp väst i några månader för att rövknulla dom o slänga ut dom sedan
Citera
2011-11-27, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av italjet86
Du menar han som rappar med kartellen? Det är jerry solfeldt.

Skulle någon kunna berätta lite mer om denne Jerry?
Citera
2011-11-27, 17:17
Medlem
Citat:

Haha, varken tidningen eller sossen de intervjuade verkade ju ha haft någon direkt koll alls på vem mannen var och vilka motiv han hade. Det mest sannolika var väl att han var sosse själv och fotograferade för att ha som minne eller för att han gick förbi och tyckte det var en intressant händelse. Var och varannan människa har ju en blogg nu där de slänger upp bilder med texter som beskriver vad de såg på stan idag.
Support 81 tröjor finns det ju i överflöd, han behöver ju knappt veta något alls om HA för att äga en sån. Räcker ju med att han varit på någon fest hos en vanlig mc-klubb eller besökt någon marknad.
Snacka om att sossar och media är paranoida.
Citera
2011-11-27, 17:42
Medlem
Citat:

Skulle inte förvåna mig om de kastat om siffrorna. 1-8 låter mer troligt i sammanhanget.
Citera
2011-11-27, 18:38
Medlem
"Mannen i 30-årsåldern, hade en svart t-shirt med röd text med bland annat siffrorna 8-1."

Det är varmt i Piteå !!
Citera
2011-11-27, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suck
"Mannen i 30-årsåldern, hade en svart t-shirt med röd text med bland annat siffrorna 8-1."

Det är varmt i Piteå !!

Händelsen ska ha utspelat sig i juli. Och var det säkert varmt i Piteå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in