Citat:
Ursprungligen postat av BONDOCK-SAINTS
Finns det någon förklaring till varför det går runt en HA-sympatisör (R & W?) och tar kort på SSU:are som sörjer. Varför?? Har jag inte helt fel så var det väl i Norge som mc-klubbar gjorde gemensam kortege till Utöya i respekt för offren!? Tror det var både HA och Bandidos i den kortegen. Tillåter verkligen HA ett stolpskott skämma ut dom och ställa dom i dålig dager på detta viset eller är det sanktionerat? Har HA sympatier till Breivik? Jag fattar nada. Om det inte är sanktionerat borde någon ta honom i örat. Hårt!
http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=6294692
Support 81-kläder går att köpa från Hells Angels av i princip
vem som helst som vill stödja klubben.
Det betyder alltså
inte att den som fotade är medlem i Hells Angels. Det kan ha varit vilken förvirrad själ som helst.
Hells Angels har garanterat inget intresse av att fota socialdemokrater! Tänk till lite, det ligger en hel del andra saker på deras agenda, och oavsett hur det var förr så är Hells Angels inte längre på något sätt en "vit" organisation utan har medlemmar av flera olika hudfärger.
Det är ungefär som att säga att Adidas företagsledning fotat SSU:are om jag stått och fotat med en adidas-tröja på mig. Exakt lika close connected... Piteå Tidningen har inte gjort någon research överhuvudtaget.