nu e det bekräftad matte, martin, harry, micha och nicke har gått över till ha.....mcmonster din kille hade tyvärr fel. han tillhör nacka avdelningen east side
Jag tillåter mig själv att tvivla än så länge...inget personligt mot dig och dina säkra källor, men skulle man tro på allt som nyreggade folk här inne säger så köper man en hel del skitsnack kan jag säga...
Där ser man. Undra just om H.Å fått ut sin tunga från J*m än eller om han lämnar kvar en bit av den nu när han måste leta upp någon ny. För att ängna sig åt asskiss igen
nu e det bekräftad matte, martin, harry, micha och nicke har gått över till ha.....mcmonster din kille hade tyvärr fel. han tillhör nacka avdelningen east side
nicke? man hörde ju att han gick till omc. ja då får han allt ta och skärpa till sig och sluta kröka och sitta på puben så mycket som han gjort. hur kom micha in i spelet igen med bmc, han var ju ute ur klubben? harry är ju en okej gubbe så han borde ju passa in tycker man. men vad hände med gecko, ted, jeff, rille och tommy?
Jag tillåter mig själv att tvivla än så länge...inget personligt mot dig och dina säkra källor, men skulle man tro på allt som nyreggade folk här inne säger så köper man en hel del skitsnack kan jag säga...
mcmonster jag är en hel vanlig kille som sitter på ganska mycket info. tänkte äntligen det ska komma ut lite fakta till människor som hör aldrig sanningen. fråga själv mcmonster din klubb e ju med sverige modellen och ni har varit i estland med de varför inte fråga direkt så ser du jag har rätt. inget illa mot dig alltså
nicke? man hörde ju att han gick till omc. ja då får han allt ta och skärpa till sig och sluta kröka och sitta på puben så mycket som han gjort. hur kom micha in i spelet igen med bmc, han var ju ute ur klubben? harry är ju en okej gubbe så han borde ju passa in tycker man. men vad hände med gecko, ted, jeff, rille och tommy?
till din överaskning så blev matte o co sparkade ute på badstandi för att tommy ville ha en drogfri organisation men matte kunde inte klara det så han blev utkickad och rille och glenn gick över till omc dör matte högg glenn och öven rille
till din överaskning så blev matte o co sparkade ute på badstandi för att tommy ville ha en drogfri organisation men matte kunde inte klara det så han blev utkickad och rille och glenn gick över till omc dör matte högg glenn och öven rille
helvete, vadå från broder till fiende. matte är en desperado helt klart men är det drogerna som styr honom så åker han fan så mycket fortare ur hamc än han gjorde ur bmc.
Det framstår som att HA Stockholm blivit part time-angels som låter andra göra grovjobbet.
Det kommer inte att gå hem hos den hårda kärnan (Jönke, Gorm & co) i Danmark.
Det är ju vad danskarna har AK81 till, därför får 4 HA medlemmer och 12(?) AK81 långa fängelsestraff för mord/mordförsök/stämpling den närmasta tiden, så de bryr sig nog inte.
Blatte- Micha lämnade väl BMC för några år sedan för att dyka upp i Asir?
Har svårt att tänka mig att HA vill honom till något alls.