Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-09-19, 21:03
Medlem
Just nu på danska TV3+ ett program om HA och en infiltration, jag har inte sett den tidigare.
Citera
2011-09-19, 21:25
Medlem
blavitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Blatte- Micha lämnade väl BMC för några år sedan för att dyka upp i Asir?
Har svårt att tänka mig att HA vill honom till något alls.
men så e det........han e med hamc.......
Citera
2011-09-19, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av exposer
mcmonster jag är en hel vanlig kille som sitter på ganska mycket info. tänkte äntligen det ska komma ut lite fakta till människor som hör aldrig sanningen. fråga själv mcmonster din klubb e ju med sverige modellen och ni har varit i estland med de varför inte fråga direkt så ser du jag har rätt. inget illa mot dig alltså

Haha klock rent var det Kan mcmonsters klubb heta ev mc? Haha
Citera
2011-09-20, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faktagubben123
Haha klock rent var det Kan mcmonsters klubb heta ev mc? Haha
E det någon här som vet hur det har blivit med Bsk saken. Då BSK mörda hamc prospecten Håkan i Göteborg. Då Farliga stora Allan golade till polisen i stället för att hjälpa sin prospects Vad har hänt mellan Bsk och Hamc i göteborg
Senast redigerad av klanen 2011-09-20 kl. 01:16.
Citera
2011-09-20, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
E det någon här som vet hur det har blivit med Bsk saken. Då BSK mörda hamc prospecten Håkan i Göteborg. Då Farliga stora Allan golade till polisen i stället för att hjälpa sin prospects Vad har hänt mellan Bsk och Hamc i göteborg

Bry dig inte, angår inte dig, fråga Allan om du vågar din fjant.

Håkan var väl aldrig prospet.
Citera
2011-09-20, 01:26
Medlem
blavitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobra
Ja som trodde HA bara var en vanlig MC klubb

http://www.dn.se/sthlm/massavhopp-i-mc-gang-tros-ligga-bakom-attack-pa-soder
nu får bandidos medlemmar göra skit jobb som några spring pojkar får o vissa sig att bli fullvärdiga..haha allt får o bli rödvitt..
Citera
2011-09-20, 01:32
Medlem
enprocents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exposer
grabbar ni e legender här inne ni säger ni sätter på all info o ni vet inte att micha e med i HA. kom igen nu
Hahahhahahahaha det var ju bara det som fattades i färgkungens register hahaha PINSAMT !!!!!

samme micha som fick stryk av BC och sekunden senare kliver av Asir hahahahahah

nu har han haft alla regnbågensfärger, Fan vet inte HA vilka idioter dom plockar in längre.

Hur länge hann Matte vara prospect innan han återigen gjorde bort sig ?
Citera
2011-09-20, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blavitt
nu får bandidos medlemmar göra skit jobb som några spring pojkar får o vissa sig att bli fullvärdiga..haha allt får o bli rödvitt..
Asså du det står fortfarande att de var Bandidos inta att de var Bandidos när dom gjorde Det. Matte o grabbarna hoppa av pga av att dom inte fick knarka hur dom ville dom tjackisarna Matte blev av med sin president post nere i Hälsingborg då Tommy tog över. Matte blev Besviken och hoppa av och gick till till hamc. Där blev de prospects och fick visa sin lolijaletet till hamc genom att slå OMc Det vet alla utom du här. Vad tidningen skriver är inte att dom gjorde det när dom var med i bmc
Senast redigerad av klanen 2011-09-20 kl. 01:45.
Citera
2011-09-20, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pistachen

Han var vist prospects och jag bry mig hur mycket jag vill. Den fjollan Allan är jag inte ett dögg räd för. Saken är att jag aldrig ser den golaren så jag kan inte fråga
Citera
2011-09-20, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blavitt
Om du läser riktigt Flera tongivande medlemmar i mc-klubben Bandidos Stockholm har bytt sida och blivit provmedlemmar hos rivalen Hells Angels. Nu måste de visa vad de går för. Enligt uppgift till polisen var bråket på restaurang El Cocodrilo på Södermalm ett styrketest. ”Nu handlar den om vem som är mäktigast. De kommer att höra av sig igen”, säger en polis till DN.
Citera
2011-09-20, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pistachen

jag vet att "klanen" är minst sagt enkelriktad!
Men det här är en tråd för information, att säga att man ska "fråga" nån face to face är inte intressant, man har inte mer rätt för att man kan spöa nån.
Vissa här vill veta mer för att de gillar procentare, och vissa för att de inte gillar dom, men det vi har gemensamt är att vi är nyfikna, med undantag för de som bara vill försvara sig, men det är ändå en tråd för information, så om nån har något emot det så har ni hamnat fel, så funkar flashback, varesig ni gillar det eller inte!
Det gäller för alla trådar i den här forumdelen, även om vissa folk tror att det ska vara hyllningstrådar!

Det känns nästan som att Moderatorerna skulle lägga upp den här texten, men det kan väl inte behövas? Eller?
Citera
2011-09-20, 10:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enprocent
Hahahhahahahaha det var ju bara det som fattades i färgkungens register hahaha PINSAMT !!!!!

samme micha som fick stryk av BC och sekunden senare kliver av Asir hahahahahah

nu har han haft alla regnbågensfärger, Fan vet inte HA vilka idioter dom plockar in längre.

Hur länge hann Matte vara prospect innan han återigen gjorde bort sig ?

två veckor =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in