Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-25, 17:36
Medlem
kyrpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abc..barn
osäkra rykten säger att mc sweden har eldat i eskilstuna.branden va anlagd. och ägarna har haft besök av mc sweden .. osäkra rykten som sagt.
vad har ni hört?

Nog ser attentatsmannen ut vara en blatte inte en biker,södertälje nätverket är mer troligt än mc sweden....
Citera
2009-02-25, 17:42
Medlem
abc..barns avatar
vem tjänar på detta??

Citat:
Ursprungligen postat av kyrpa
Nog ser attentatsmannen ut vara en blatte inte en biker,södertälje nätverket är mer troligt än mc sweden....
ok...krogen skulle väll starta på fredag tror jag efter en renovering efter förra branden .otur
det är väl en mc sveden anhörig eller medlem som har krog i närheten o vem tjänar på branden ?
hade dom tagit en misstänkt ?
Citera
2009-02-25, 17:53
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abc..barn
ok...krogen skulle väll starta på fredag tror jag efter en renovering efter förra branden .otur
det är väl en mc sveden anhörig eller medlem som har krog i närheten o vem tjänar på branden ?
hade dom tagit en misstänkt ?
branden tas även upp i den här tråden..
https://www.flashback.org/showthread.php?t=857705
Citera
2009-02-25, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CarltonKody
vad kan man säga, det är ju kriminallitet av helt annan kaliber än den som diskuteras i t.ex Bandidostråden

Citat:
Ursprungligen postat av tma2662
På vilket vis då?

Citat:
Ursprungligen postat av tma2662
Nja bandidos anknytna har väl iofs åkt fast för plundringar av lastbilar och väpnade rån också. Och att kalla sprängningar av bilar under rusningstid för "skitsaker" vet jag inte om jag vill hålla med om. Det torde ses som ganska allvarligt.

Om man ska hårddra det så kan man väl säga att det är skillnader i vad man åker fast för, och vilka av dem man läser om för det mesta.
Citera
2009-02-25, 20:32
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Det är typ M1-jacka, bombjacka.

Yup! Det var bomber jackor. Men de jag såg - eller rättare ser var och vareviga dag ser knappt äldre ut än min äldste son...så det var därför jag undrade om det var en jacka man bara kunde "tjacka"....
Citera
2009-02-25, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Yup! Det var bomber jackor. Men de jag såg - eller rättare ser var och vareviga dag ser knappt äldre ut än min äldste son...så det var därför jag undrade om det var en jacka man bara kunde "tjacka"....

Jag vågar påstå att jag har bra insyn där, och vad jag vet så är det inga 20-taggare med. I synnerhet inte ett helt gäng, vilket du sa att du hade sett.

Så - jag tror du antingen såg fel på åldrar, antal, eller läste fel på kläderna.

Det faller på sin egen orimlighet.
Citera
2009-02-25, 20:38
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Jag vågar påstå att jag har bra insyn där, och vad jag vet så är det inga 20-taggare med. I synnerhet inte ett helt gäng, vilket du sa att du hade sett.

Så - jag tror du antingen såg fel på åldrar, antal, eller läste fel på kläderna.

Möjligt. Jag är ingen ungdom. Men att det stod Red & White Crew - vet jag eller så är jag oxå senil. Men de såg jävligt unga ut. Ibland känner jag för gå fram och göra en High 5 - men sen vill jag inte blanda i mig själv i dessa kretsar...
Citera
2009-02-25, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Möjligt. Jag är ingen ungdom. Men att det stod Red & White Crew - vet jag eller så är jag oxå senil. Men de såg jävligt unga ut. Ibland känner jag för gå fram och göra en High 5 - men sen vill jag inte blanda i mig själv i dessa kretsar...

Nästa gång så ber jag dig göra en High-5. Det kommer bli en roligare promenad hem sedan. Du kommer gå med ett leende hem.
Citera
2009-02-25, 20:41
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Nästa gång så ber jag dig göra en High-5. Det kommer bli en roligare promenad hem sedan. Du kommer gå med ett leende hem.

Well, I'm off to australia - gör hellre H5 med några andra. Får dock säga att jag aldrig skulle våga down under...de är kanske lite mer labila.
Senast redigerad av stibkloF 2009-02-25 kl. 20:51.
Citera
2009-02-26, 17:40
Medlem
jag undrar lite över åldrar i HA, hur gammal är den yngsta, eller har dom en gräns osv?
Citera
2009-02-26, 18:38
Medlem
everythinglastss avatar
Citat:

Jag kan absolut inte påstå att jag har bra insyn där men dom R&W snubbar jag har stött på genom åren i "drogträsket" har många varit mellan 20-25 bast.
Citera
2009-02-26, 18:39
Medlem
everythinglastss avatar
Förresten,undrar hur stor "personalomsättningen" är i crewen?,hur länge är genomsnittsmedlemmen med osv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in