Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-19, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Apocrypha
Har Dano blivit utsparkad ur rd?

Han har aldrig varit med i Red Devils.
Citera
2011-06-19, 22:45
Medlem
Apocryphas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Han har aldrig varit med i Red Devils.
mhm? Vad var det för mcfolk han dejtade i turkiet då?
Eller har jag fått allt om bakfoten?
Citera
2011-06-19, 22:54
Bannlyst
Citat:
mhm? Vad var det för mcfolk han dejtade i turkiet då?
Eller har jag fått allt om bakfoten?

Hans karriär i bikersvängen är det ingen som tar på allvar. Det har varit en flopp från dag 1.
Han är ej med i Red Devils och har aldrig varit det. Han känner säkert folk därifrån. Men att han skulle få bli en av dom kommer inte att hända.
Citera
2011-06-19, 23:37
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Har Dano blivit utsparkad ur rd?
Javisst är han utslängd.
Denna artikel, som Dano själv kontaktade media för att se till att alla nu skulle få veta om det att han var VP i RDMC Turkey, blev också hans biljett till en utslängning då dom rödvita inte gillar mediahoror som vill prågla ut en bild av sig själva och organisationen som gangsters. http://i51.tinypic.com/352fzgg.jpg

Och efter detta så har han försökt sig på en misslyckad karriär som biker i sitt eget startade OGMC. Men det är bara han själv som ens försöker ta det på allvar.
Citera
2011-06-20, 00:06
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Javisst är han utslängd.
Denna artikel, som Dano själv kontaktade media för att se till att alla nu skulle få veta om det att han var VP i RDMC Turkey, blev också hans biljett till en utslängning då dom rödvita inte gillar mediahoror som vill prågla ut en bild av sig själva och organisationen som gangsters. http://i51.tinypic.com/352fzgg.jpg

Och efter detta så har han försökt sig på en misslyckad karriär som biker i sitt eget startade OGMC. Men det är bara han själv som ens försöker ta det på allvar.

Precis, varit mycket svammlande i flera trådar av vissa "kunniga".
Visst försökte Transan slå sej in i RDMC genom gamla vänner....resultat? Han och vännerna fick dra och det blev OGMC som så fint "satte HAMC och RDMC på plats". Transans på+stående " Jag stängde ner RDMC Marmaris" jävla mytoman kontrar jag med...

Kontenta snubben är totalt sjuk i skallen och har önskedrömmar som överskrider verkligheten.
Citera
2011-06-20, 02:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Precis, varit mycket svammlande i flera trådar av vissa "kunniga".
Visst försökte Transan slå sej in i RDMC genom gamla vänner....resultat? Han och vännerna fick dra och det blev OGMC som så fint "satte HAMC och RDMC på plats". Transans på+stående " Jag stängde ner RDMC Marmaris" jävla mytoman kontrar jag med...

Kontenta snubben är totalt sjuk i skallen och har önskedrömmar som överskrider verkligheten.

Hans beteende är ett tecken på desperation. Han har förlorat allt han en gång hade.
Ingen bikerklubb med någorlunda anseende skulle ta emot honom.
Han får helt enkelt lägga ner sina planer på att bilda en klubb och komma tillbaks till verkligheten.
Citera
2011-06-20, 03:16
Medlem
CYBERTECs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Nej, Dano har öppnat upp en egen "Mc klubb" haha. OG MC. Det mesta skvallret säger att det var supportrar till OG MC i Stockholm som blev skjutna i Åkersberga. Deras lilla gäng verkar ha stökat runt en hel del i Roslagen...

Om de har någon relation till HA vet jag inte, konstig historia det där i alla fall att de plötsligt blev RD och sedan blev självständiga igen, allt på en väldigt kort tid.

Og är inte en RD klubb
Citera
2011-06-20, 03:18
Medlem
CYBERTECs avatar
Citat:
Hans beteende är ett tecken på desperation. Han har förlorat allt han en gång hade.
Han får helt enkelt lägga ner sina planer på att bilda en klubb och komma tillbaks till verkligheten.

Avvakta ett tag så kommer det att synas nått rätt skoj inom Mc världen
Citera
2011-06-20, 10:51
Medlem
Citat:
ha ha ha han har alltid varit desperat
Citera
2011-06-20, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CYBERTEC
Og är inte en RD klubb

Det är inte en MC klubb överhuvudtaget.
Citera
2011-06-20, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CYBERTEC
Avvakta ett tag så kommer det att synas nått rätt skoj inom Mc världen

Please!!!! Säger du A får du säga B och inte hålla dina bröder på halster:-)

Vågar jag mig på en kvalificerad gissning. Om jag har rätt behöver du bara smile. Mongols MC patchar över hela OG?
Citera
2011-06-20, 17:22
Medlem
Jag vet inte om det stämmer. Det sägs att Goran Kotaran blev ihjälslagen på kåken och när någon visade bilder på liket så brast Dano ut i gråt. När han var ute på promenad för att trösta sig så passade någon på att sno alla hans vapen och lämnade en lapp med tjuvens telefonnummer. De anordnade en "träff", Dano blev kidnappad och körd till Alcatraz (som några hade hyrt för privat fest).

Några ifrån Grönland fick mod och gjorde liknade sak med Läderlasse. De tvingade honom gå runt i kalsonger och president-västen ute i kalla vintern.

Bob Dylan frågar: How does it feel?
http://www.youtube.com/watch?v=hk3mAX5xdxo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in