Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-09, 15:38
Medlem
bajenvraks avatar
Faktum är att man inte förstår ngt utav det du skriver, så dåligt är det... Liksom inte bara din stavning, din meningsuppbyggnad är så felknullad så det går inte ens att lista ut vad du försöker att skriva. Het tips, läs din egen text innan du postar, du kan omöjligt förstå den ens på egen hand. Blir löjligt när du talar om vikten av skolgång för andra.

Du är bara inte ute o cyklar när det gäller dina åsikter, du kan heller inte ens framföra dem. Gör oss alla en tjänst o bara dra...
Citera
2011-03-09, 15:42
Medlem
snartsomdus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Glömde påpeka din fet markering på min tex. Påstår du att motorklubbar tidigare 1% inte var några bikers? Vem har sagt att bikers bara är HA o BMC o liknande?

Glider man på en hoj så är man biker, men det kanske du inte förstog. Np

Jag kanske är fullständigt pantad men efter att ha läst dina två inlägg så uppfattar jag det som att du menar att dagens 1%are är föredetta raggare. Är jag korrekt i min uppfattning?
Sen vad du menar i ovan citerade inlägg begriper jag bara inte. Skulle du kunna omformulera dig tack.
Citera
2011-03-09, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snartsomdu
Jag kanske är fullständigt pantad men efter att ha läst dina två inlägg så uppfattar jag det som att du menar att dagens 1%are är föredetta raggare. Är jag korrekt i min uppfattning?
Sen vad du menar i ovan citerade inlägg begriper jag bara inte. Skulle du kunna omformulera dig tack.
Nej så mena jag inte, menade att det fanns raggare och bikers innan 1% kom, vissa umgicks i samma kretsar också. Dagens 1% är såklart inga f.d raggare! Kolla bara hur det ser ut nu, många i dagens 1% är mellan 30-40år gammla dom var rätt unga när 1% kom.
Citera
2011-03-09, 16:23
Medlem
Citat:
Nej så mena jag inte, menade att det fanns raggare och bikers innan 1% kom, vissa umgicks i samma kretsar också. Dagens 1% är såklart inga f.d raggare! Kolla bara hur det ser ut nu, många i dagens 1% är mellan 30-40år gammla dom var rätt unga när 1% kom.

hahahaha
Citera
2011-03-09, 17:39
Bannlyst
Citat:

Vad är Hells Angels Malmö då ,inte gamla raggare?

De grundade 1% kulturen i Sverige,står ju tom en gammal raggarbil inne på klubbgården ju,sett kort brorsan haft med sig hem,.Någon gammal raggarbil fast väldigt fin trots att jag hatar såna bilar med registeringsplåten affa = angel forever forever angel + någon annan halvmatt raggarbil i bakgrunden på kortet,som senare var parkerad utanför en svart spelhåla i en wallanderfilm .
Senast redigerad av Jooo 2011-03-09 kl. 18:14.
Citera
2011-03-09, 20:01
Medlem
snartsomdus avatar
Citat:

Du har fel i ditt påstående. Jag ber dig återigen att sluta knarka, trådarna blir bara väldigt svårlästa då du kommer med dina inlägg.
Nog för att det mesta som skrivs här är spekulationer, men man måste inte spä på allt vilseledande svammel.
Citera
2011-03-09, 20:08
Medlem
b-os avatar
Citat:
Du har fel i ditt påstående. Jag ber dig återigen att sluta knarka, trådarna blir bara väldigt svårlästa då du kommer med dina inlägg.
Nog för att det mesta som skrivs här är spekulationer, men man måste inte spä på allt vilseledande svammel.

Syftar säkert på det inte helt okända nämligen Dirty Dräggels som var raggare innan dom bytte till 2 hjul. Faktiskt en hel del klubbar från den tiden, eran epoken som var raggargäng som sedemera blev hojklubbar.

Utöver det så håller jag med dej och jag har alltid sagt "Varför knarka om man redan är dum i skallen?"
Citera
2011-03-10, 01:19
Bannlyst
Citat:
Vart du har rätt och vart har jag fel i påståenden egentligen? Du kan sluta dra dina tjack linor. Pundare.

Annan fråga jag. Hur kommer det sig att Meta är så populärt att sälja i staterna bland 1% varför är inte meta lika inne i sverige? Brukar bikers ha en methlabb nånstans i loken?
Citera
2011-03-10, 06:32
Medlem
snartsomdus avatar
Citat:
Vart du har rätt och vart har jag fel i påståenden egentligen? Du kan sluta dra dina tjack linor. Pundare.

Annan fråga jag. Hur kommer det sig att Meta är så populärt att sälja i staterna bland 1% varför är inte meta lika inne i sverige? Brukar bikers ha en methlabb nånstans i loken?

Det var längesen det dammade i nästrakten här.
Methlabb kan du se dig i kopernikus efter, eftersom att den viktigaste ingrediensen är lika svår att få tag på som färdigt tjack så finns det väl ingen anledning att stå och koka smack bredvid varmkorven på barhängen.

Förresten vilket lok syftar du på, tror inte någon klubb har sin lokal i ett tåg, kanske i ett gammalt lokstall.
Senast redigerad av snartsomdu 2011-03-10 kl. 06:35. Anledning: Ytterligare fråga
Citera
2011-03-10, 09:02
Bannlyst
Citat:
Det var längesen det dammade i nästrakten här.
Methlabb kan du se dig i kopernikus efter, eftersom att den viktigaste ingrediensen är lika svår att få tag på som färdigt tjack så finns det väl ingen anledning att stå och koka smack bredvid varmkorven på barhängen.

Förresten vilket lok syftar du på, tror inte någon klubb har sin lokal i ett tåg, kanske i ett gammalt lokstall.
Nej absolut inget svårt, medicin du kan köpa från kina utan problem sen utvinna det, och tillsätta kemikalier och massa avgift.

Måste du hålla på jiddra hela tiden? Loken kallas för lokal ofta, men det visste du inte förståss. Alltså det jag menade om dom har någon methlabb i någon eventuell lokal.

I usa är detta en av alla 1% största inkomster, egna methlabbs är vanligt i alla places i usa, konstigt det inte är i sverige, så enkelt, men svennar gör det så svårt för sig. Dom skulle kunna tjäna in stor mängd.
Citera
2011-03-10, 09:29
Medlem
snartsomdus avatar
Citat:
Nej absolut inget svårt, medicin du kan köpa från kina utan problem sen utvinna det, och tillsätta kemikalier och massa avgift.

Måste du hålla på jiddra hela tiden? Loken kallas för lokal ofta, men det visste du inte förståss. Alltså det jag menade om dom har någon methlabb i någon eventuell lokal.

I usa är detta en av alla 1% största inkomster, egna methlabbs är vanligt i alla places i usa, konstigt det inte är i sverige, så enkelt, men svennar gör det så svårt för sig. Dom skulle kunna tjäna in stor mängd.

Varför i helvete ska man smuggla in efedrin då man likaväl kan smuggla in färdigt tjack ditt nöt.
Sen tror jag inte att det är någon vidare bra ide att ha ett methlabb i klubbloket som du kallar det, eftersom methframställning luktar något helvetiskt. Det är därför alla tandlösa luffare i usa har sina labb ute i skogen eller på en skitig gård i någon avkrok någonstans.

Det bör väl räcka som svar på din fråga. Förresten så kan du väl starta methtillverkning själv för lukten kan omöjligt avslöja dig din pissluktande turkunge.
Citera
2011-03-10, 09:59
Bannlyst
Citat:
Varför i helvete ska man smuggla in efedrin då man likaväl kan smuggla in färdigt tjack ditt nöt.
Sen tror jag inte att det är någon vidare bra ide att ha ett methlabb i klubbloket som du kallar det, eftersom methframställning luktar något helvetiskt. Det är därför alla tandlösa luffare i usa har sina labb ute i skogen eller på en skitig gård i någon avkrok någonstans.

Det bör väl räcka som svar på din fråga. Förresten så kan du väl starta methtillverkning själv för lukten kan omöjligt avslöja dig din pissluktande turkunge.

Haha snacka osmarta personer det finns. Så man måste importera Efidrin?? Läs på lite lilla gubben, och sluta drömma du är en mc baba knutte i vaggeryd.

Du är så jävla OT så de inte sant, ge fan i svara i mina inlägg mer, pappskalle!

Methlabbar finns i sverige redan så visst funkar det, mongolid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in