Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-11, 00:16
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BloodNGuts
Jag vill tacka alla er som har låtit bli att skriva inlägg i den här tråden under några timmar!

Ingen nämnd ingen glömd.

Har du lust att motivera varför? Hoppas det inte handlar om något försök att införliva flashback i bikerscenen, det vore pinsamt deluxe.
Citera
2011-09-11, 00:37
Medlem
Det finns som som tror sig veta och sprider en masa dynga,men hoppas dom inte kommer tillbaka.
Citera
2011-09-11, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McLembit
Har du lust att motivera varför? Hoppas det inte handlar om något försök att införliva flashback i bikerscenen, det vore pinsamt deluxe.
De senaste dagarna har "organiserat brottslighet"-s forat mest liknat en chat utan någon större substans. Vem har lust att "läsa" 100+ inlägg bara för att man inte varit online under några få timmar? Har du något att tillföra, ang 1%-arnas vara eller icke vara, gör det gärna annars kan du lika gärna låta bli att tunna ut ämnet till en soppa som ingen vill ta del av.
Senast redigerad av BloodNGuts 2011-09-11 kl. 00:50.
Citera
2011-09-11, 01:27
Medlem
Citat:
De senaste dagarna har "organiserat brottslighet"-s forat mest liknat en chat utan någon större substans. Vem har lust att "läsa" 100+ inlägg bara för att man inte varit online under några få timmar? Har du något att tillföra, ang 1%-arnas vara eller icke vara, gör det gärna annars kan du lika gärna låta bli att tunna ut ämnet till en soppa som ingen vill ta del av.

Håller med till 100 %, de var ju ett djävla pajkastande hit o dit o en massa kukmätarinlägg, om vem som känner vem, å vem som sagt vad, mm. Det som stör mig mest, är alla djävla personangrepp på diverse medverkare. För fan, lägg ner dagisnivån. De som har nåt att ventilera, låt dom då göra det, utan angrepp. Å de som tror sig veta en djävla massa, har jag bara ett å säg. NI vet inte ett djävla dugg egentligen. För INGEN med insikt skulle gå ut här å förtälja vad som gäller eller inte. Så glöm allt ni "tror" er veta, för ni vet ingeting!! Detta gäller alla 1 % diskussioner, men nu var det här det hamnade!!
Citera
2011-09-11, 01:31
Medlem
McLembits avatar
Citat:

Heh, okie. Jag är benägen att hålla med. Jag brukar följa trådarna slaviskt, men dom senaste dagarna har jag till och med skippat läsa vissa sidor.
Citera
2011-09-11, 01:45
Medlem
Dom värsta är avstängda
Citera
2011-09-11, 01:46
Medlem
15 år nästa helg.
Grattis!
Citera
2011-09-11, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Ursäkta,är det jag som är trög bara?
Fattar inte ett skit av det du skriver. Du menar att HA har med det att göra?

postade i fel tråd, sorry.
Citera
2011-09-11, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Ursäkta,är det jag som är trög bara?
Fattar inte ett skit av det du skriver. Du menar att HA har med det att göra?

håller med och va fan tror du att du kommit till goltråden eller?
Citera
2011-09-11, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klittanfittan

Handlar inte om golning, vill bara veta vilket gäng de kan tänkas ha kopplingar till. I ren ilska hamnade det i fel tråd, och jag ber om ursäkt för det.
Citera
2011-09-11, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skipperfield
Handlar inte om golning, vill bara veta vilket gäng de kan tänkas ha kopplingar till. I ren ilska hamnade det i fel tråd, och jag ber om ursäkt för det.

Ursäkt?

Varför skräpar du ner den här tråden med din kommentar?

Du borde skämmas, internet eller inte. Men du är på fel spår och disskuterar..

För övrigt så dricker vi bröder iskalla öl nu.
Citera
2011-09-11, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klittanfittan
Gol tråden? Ja jävlar vad jag golar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in