Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-07-08, 09:41
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Det kan inte varit X-Team killar från Stockholm som starta upp det. Vad jag vet så är det ingen som klivit av X-Team Sthlm för att gå över till dom. Sanningen bakom att gänget inte kunde etablera sig i Stockholm berodde delvis på att dom var klantiga med rena rama stekar fasonerna och torska på några löjliga brott. Den stora anledningen var ett gäng killar som inte går under något namn då dom är kompisar som växt upp på samma sida om stan som inte tolererade att ett nytt gäng försökte locka till sig deras killar.
En av deras Sthlms medlemmar fick duktigt med pisk på ett uteställe i stan då han muckade gräl med en neutral person som råkade känna lokalgrabbarna. Meningen är då att gänget förutsättningslöst ska gå in och backa upp sin medlem , repressalier där övriga ställer upp. Inget sånt skedde , tvärtom så utmanade killarna dom än mer och tillslut vågade inte gänget visa sig öppet på vissa platser med risk för att träffa på det andra förortsgänget som vi kan kalla dom.
När sen ledarna åkte in så var deras epok slut. Dom kallas inte ett kriminellt b.lag för intet. Om jag inte missminner mig så var det bengen som kallade dom för det i media.

Av ren nyfikenhet och absolut utan några hard feelings, hur är du involverad i bikermiljön? Du skriver som om du har klockren insikt i alla de stora 1% klubbarna.
Citera
2011-07-08, 11:04
Medlem
Motos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Av ren nyfikenhet och absolut utan några hard feelings, hur är du involverad i bikermiljön? Du skriver som om du har klockren insikt i alla de stora 1% klubbarna.
Det har han absolut inte, jag läser vad Jocke skriver, ibland är han rätt ute men långt ifrån alltid.
Citera
2011-07-08, 12:12
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moto
Det har han absolut inte, jag läser vad Jocke skriver, ibland är han rätt ute men långt ifrån alltid.

Jag läser inte alla inlägg, det som får mig frågande är hans involverande i alla trådar kring alla 1% klubbar... Rör man sig i bikermiljön så hör man ett och annat, men vet långt ifrån allt, speciellt inte om allt och alla Men vad vet jag, jag är ju ingen 1%
Citera
2011-07-08, 12:52
Medlem
allywaykids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Det kan inte varit X-Team killar från Stockholm som starta upp det. Vad jag vet så är det ingen som klivit av X-Team Sthlm för att gå över till dom.

Tror om jag inte minns fel att Bagarn gick över till BC..
Senast redigerad av allywaykid 2011-07-08 kl. 12:55.
Citera
2011-07-08, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Jag läser inte alla inlägg, det som får mig frågande är hans involverande i alla trådar kring alla 1% klubbar... Rör man sig i bikermiljön så hör man ett och annat, men vet långt ifrån allt, speciellt inte om allt och alla Men vad vet jag, jag är ju ingen 1%

Jag tror att du är en internet intresserad 1%ör... eller en proppe i nån klubb eftersom du vet att jocke vet nån sanning då och då.

jag tycker att du och jocke ska sjunga ut lite mer inside info till oss andra!
Citera
2011-07-08, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vittne
Jag tror att du är en internet intresserad 1%ör... eller en proppe i nån klubb eftersom du vet att jocke vet nån sanning då och då.
jag tycker att du och jocke ska sjunga ut lite mer inside info till oss andra!
Och jag VET att du tror fel.
Citera
2011-07-08, 16:51
Moderator
blomvattnares avatar
Tänk på regel 1.06 - medlemmar har rätt till anonymitet. Den som spekulerar kring en medlems identitet riskerar avstängning. Det är inte emot reglerna att fråga lite lätt, som t.ex

Citat:

Den som får frågan kan helt enkelt låta bli att svara. Men att fortsätta tjata eller att ta det ett steg vidare kan bedömas som brott mot regel 1.06.

/Mod
Citera
2011-07-09, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av free4you
thomas möller uttalade i ett program, sittandes vid ett skrivbord att det dummaste man kan göra är att angripa oss, man har målat in sig i ett hörn, vi är lierade med så många etc etc. något åt det hållet tror jag det var. någon som vet var det klippet återfinns?

är det denna intervjun med möller du menar?

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F%3Fgl%3DSE%26hl%3Dsv&hl=sv&gl =SE#/watch?v=46tS-ZB0YkI
Citera
2011-07-09, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av free4you
thomas möller uttalade i ett program, sittandes vid ett skrivbord att det dummaste man kan göra är att angripa oss, man har målat in sig i ett hörn, vi är lierade med så många etc etc. något åt det hållet tror jag det var. någon som vet var det klippet återfinns?

Den förra länken är på en intervju med möller, där han tycker att poliserna borde bli mer efektiva mot kriminella...

men denna länk jag ger nu är den andra intervjun du menade.. titta på båda, möller är levande legend.

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F%3Fgl%3DSE%26hl%3Dsv&hl=sv&gl =SE#/watch?v=oinrzzEcWbw
Citera
2011-07-09, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vittne
Den förra länken är på en intervju med möller, där han tycker att poliserna borde bli mer efektiva mot kriminella...

men denna länk jag ger nu är den andra intervjun du menade.. titta på båda, möller är levande legend.

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F%3Fgl%3DSE%26hl%3Dsv&hl=sv&gl =SE#/watch?v=oinrzzEcWbw

FORTSÄTTNINGEN PÅ INTERVJUN MED MÖLLER

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F%3Fgl%3DSE%26hl%3Dsv&hl=sv&gl =SE#/watch?v=1BcjLnRNnFs
Citera
2011-07-09, 22:47
Medlem
Jävligt kul och retro. Älskar Aschberg. He he. Men allvarligt. Att inte någon knäppt Möller vid det här laget? Skitkonstigt. En gammal raggare och ärkenazist. Borde ju finnas grymt mycket folk som vill fimpa honom. Eller var det därför han drog till Sydafrika måntro?
Citera
2011-07-10, 00:18
Medlem
konsttjuvens avatar
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=6266157
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in