Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-05-20, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AKSNEVS
Enligt en källa så hade flera Ha medlemar setts på baren shippers in i motala i helgen

vid intågandetpå baren gick 2 killar framför en kille i mitten och två bakom. någon högtstående person kanske någon som sitter på mer info ang detta??
Inge konstigt tycker jag att HA syns i Östergötland med tanke på topside
Citera
2008-05-20, 14:18
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RelaxarN
Klart dom gör.

Sen undrar jag om här är någon som vet rangen under HA i Skåne? Andra klubbar menar jag då.

Någon som vet vilka klubbar som har funnits längst här i Sverige som ingår i HA´s nätverk?
Närmast sörjande är ju Red*Devils, sedan i nästa skikt klubbar som Roadburners. Om du med nätverk menar Sverigemodellen så finns där klubbar som startades på 60-talet.
Citera
2008-05-20, 16:30
Medlem
RelaxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Närmast sörjande är ju Red*Devils, sedan i nästa skikt klubbar som Roadburners. Om du med nätverk menar Sverigemodellen så finns där klubbar som startades på 60-talet.

Ja men Red Devils är ju en självklarhet, så är det ju över hela Sverige men jag menade exempel från Skåne. Klubbar som bara finns här nere, alltså "mindre" klubbar så att säga.

Ja med nätverk menade jag bland annat Sverigemodellen men det finns ju även klubbar som inte ingår där ännu men som ändå är med i HA´s umgänges krets.
Citera
2008-05-20, 19:41
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RelaxarN
Ja men Red Devils är ju en självklarhet, så är det ju över hela Sverige men jag menade exempel från Skåne. Klubbar som bara finns här nere, alltså "mindre" klubbar så att säga.

Ja med nätverk menade jag bland annat Sverigemodellen men det finns ju även klubbar som inte ingår där ännu men som ändå är med i HA´s umgänges krets.

Vilka skulle det vara, om det är biker klubbar, men inte är med i Sverige modellen men ändå inom HAs vänskapskrets?? Känner inte till någon sådan klubb....
Citera
2008-05-20, 19:54
Medlem
RelaxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Vilka skulle det vara, om det är biker klubbar, men inte är med i Sverige modellen men ändå inom HAs vänskapskrets?? Känner inte till någon sådan klubb....

Jo nu är dom med i Sverigemodellen kom jag på men för ett tag sedan var dom inte och HA var hos dom på fest då.
När dom startade hade dom inte kontakt med HA men fick det genom en annan klubb som då rekommenderade dom.
Citera
2008-05-20, 20:20
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Ja om dom inte packade ihop igår, så har dom existerat de senaste 12 åren.

http://www.hells-angels.se/helsingborg/

Outlaws Sweden har oxå en hemsida - men har du sett dem? HA Hbg verkar vara väldigt anonyma - länge sedan jag såg nån. Nu är jag iofs inte Hbg varje dag året runt men tidigare var de ute på vägarna jämnt.
Citera
2008-05-20, 20:33
Medlem
wreckingballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Outlaws Sweden har oxå en hemsida - men har du sett dem? HA Hbg verkar vara väldigt anonyma - länge sedan jag såg nån. Nu är jag iofs inte Hbg varje dag året runt men tidigare var de ute på vägarna jämnt.

Jag såg flera från HA Helsingborg för några veckor sedan så ja dom finns på riktigt. Har även sett personer ur AOA så dom finns på riktigt dom med. Varför skulle klubbarna hitta på att det finns chapters om det inte finns, vad skulle dom få ut av det?
Citera
2008-05-20, 20:40
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wreckingball
Jag såg flera från HA Helsingborg för några veckor sedan så ja dom finns på riktigt. Har även sett personer ur AOA så dom finns på riktigt dom med. Varför skulle klubbarna hitta på att det finns chapters om det inte finns, vad skulle dom få ut av det?

Får väl köpa starkare glasögon modell flaskbottnar. Menar du patchade ute på stan? Outlaws? Patchade oxå? I sverige? Att du inte fotade - Bludder hade köpt dem för allt smör i småland....

Jag har inte sett dem på länge bara. Efter det de stack från Hasslarp eller Kattarp...vart håller de hus nuförtiden?
Citera
2008-05-20, 21:27
Medlem
RelaxarNs avatar
Citat:
Får väl köpa starkare glasögon modell flaskbottnar. Menar du patchade ute på stan? Outlaws? Patchade oxå? I sverige? Att du inte fotade - Bludder hade köpt dem för allt smör i småland....

Jag har inte sett dem på länge bara. Efter det de stack från Hasslarp eller Kattarp...vart håller de hus nuförtiden?

Ja Outlaws lär man inte se här i Sverige på ett tag..
Men HA Hbg finns kvar, tror man hade hört något om det annars..
Citera
2008-05-20, 21:35
Bannlyst
Citat:

Som http://www.hells-angels.se/helsingborg/ själva säger på sin egen sida under Historia

Hells Angels Helsingborg has never been stronger

Hell's Angels behöver inte bevisa sig.

Ang Outlows och bilder har du däremot feträtt men det kommer när tid är

Sympatier och lojaliteter och band mellan klubbar är inte alla gånger ristade i sten, vem vet,
Bludder tycker möjligen att Bandidos är/blir en Underdog igen, vem vet hur många i deras liga som finns kvar ,
säg om 6 till 9 månander trist att sitta på kåken hela tiden

Hells Angels Helsingborg has never been stronger

Bludder
*
Senast redigerad av Bludder 2008-05-20 kl. 21:38.
Citera
2008-05-20, 23:03
Medlem
Citat:
Existerar de?

ja det gör dom. då dom hade en riktig brakfest med fina saker till mat o dryck på deras 10 års jubileum för två år sen så antar jag att dom finns
och som jag sa, vet till 100% att det är dom som gjort att falun gått så snabbt framåt..
Citera
2008-05-20, 23:09
Medlem
Softails avatar
Citat:

Helsingborg

Och det var Hasslarp dom lämnade 2004. Så nu kanske du kan räkna ut vem som höll till i Kattarp.
Deras gamla lokal i Hasslarp blev en inspelningsstudio, Palace Of Noise http://www.pon.se På sidan finns lite bilder (kolla relax), och en del är kvar sedan HAs tid i huset. Men dom fick lägga ny liner i poolen eftersom det var ett stort välkänt huvud med vingar målat i botten av den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in