Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-23, 12:49
Medlem
Ni som skriver all skit om HA här inne.
Jag undrar var ni får all info från.
Egna tankar eller umgås ni med dom så ni får info?
Citera
2011-04-23, 13:33
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Ni som skriver all skit om HA här inne.
Jag undrar var ni får all info från.
Egna tankar eller umgås ni med dom så ni får info?

Vad är det för info du talar om?
Citera
2011-04-23, 14:04
Medlem
Alla vet ju hur HA fungerar tex.
Vad dom gör och inte gör mm
Därför är jag nyfiken,för jag tror inte på det som man får till sig via media.
Citera
2011-04-23, 17:33
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Alla vet ju hur HA fungerar tex.
Vad dom gör och inte gör mm
Därför är jag nyfiken,för jag tror inte på det som man får till sig via media.

Vet alla hur HA fungerar? Nah, själv tror jag att om folk visste vad de verkligen gör så skulle folk vara mer emot det.

Men vad är det du inte tror på från media? Vad är det du snackar om?
Ta det senaste om rotavdragen. De har dömts till fleråriga fängelsestraff och krävs på ganska stora belopp. Är det någonting med det du inte tror på?

Eller HA gubben som misshandlade en minderårig tjej utomhus med vittnen och blev dömd för det. Är det någonting du inte tror på?

Eller vapengömmorna som de hittat på lite olika HA gårdar här å där. Är det någonting du inte tror på?

Eller HA gubben som blev fångad på film och visad i Efteslyst när han hanterar smuggelcigg. Kanske det du menar?

Du får vara lite mer tydlig. Vad är det du inte tror på?
Citera
2011-04-23, 17:38
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Det var ett jävla tjat om en polis som våldtagit. Vad fan har det med Hells Angels kriminalitet att göra?
Men på något sätt verkar en "våldtäktspolis" från Piteå ha med HA's bedrägerier att göra. Hur hänger det ihop?
Det var ju ni som började komma med en massa påståenden som inte hade med detta fall att göra, och därför kontras det med en massa andra saker som är lika ovidkommande.
Citera
2011-04-23, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Vet alla hur HA fungerar? Nah, själv tror jag att om folk visste vad de verkligen gör så skulle folk vara mer emot det.

Men vad är det du inte tror på från media? Vad är det du snackar om?
Ta det senaste om rotavdragen. De har dömts till fleråriga fängelsestraff och krävs på ganska stora belopp. Är det någonting med det du inte tror på?

Eller HA gubben som misshandlade en minderårig tjej utomhus med vittnen och blev dömd för det. Är det någonting du inte tror på?

Eller vapengömmorna som de hittat på lite olika HA gårdar här å där. Är det någonting du inte tror på?

Eller HA gubben som blev fångad på film och visad i Efteslyst när han hanterar smuggelcigg. Kanske det du menar?

Du får vara lite mer tydlig. Vad är det du inte tror på?

Vad för vapen har hittats?
Man kan kalla olika saker för vapen?
Det jag tror är dom flesta här inte vet ett jävla skit utan tror att dom gör det. Troligtvis HA kåta killar som aldrig skulle ha en chans att få hänga med dem.
Citera
2011-04-23, 19:21
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Vad för vapen har hittats?
Man kan kalla olika saker för vapen?
Det jag tror är dom flesta här inte vet ett jävla skit utan tror att dom gör det. Troligtvis HA kåta killar som aldrig skulle ha en chans att få hänga med dem.

Var väl senast igår som jag postade den här länken:
"Polisen har hittat automatvapen och knark i Hells Angels klubblokal "
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=87&artikel=4170320

Menar du att detta inte stämmer?

Själv har jag hängt med några av dem. Några fler från HA i Danmark. Men så fort man blev lite vuxen så insåg man att det är smart att hålla sig ifrån det. Normalt när man blir vuxen så tappar man intresset för sånt skit.
Sen är det absolut inte samma sak med HA i Sverige som i Danmark. Som natt och dag, minst sagt.
Citera
2011-04-23, 20:29
Bannlyst
Massa rövslickeri igen.

HA är självklart kriminella alla som säger emot det kan ta på sig bananskalen på sina huve.
Töntigt argumentera emot sånt, ungefär som att säga jonas gadell är inte bög,
Detta är användaren b-o som håller på propagerar för, trött på den där wannabe gangstern.

Sen vissa målar upp att HA har våldtagit nån brud eller misshandlat, detta förekommer i många kriminella gäng där medlem slappat sin brud med en lavett.

Vad är det ni disskuterar egentligen? Klart det är bra man tar upp att grisfittan våldtagit, dom ska egentligen dömas 10 gånger hårdare än en vanlig medborgare då dom står för att man inte får vara olaglig men är det ändå.
Citera
2011-04-25, 09:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Massa rövslickeri igen.

HA är självklart kriminella alla som säger emot det kan ta på sig bananskalen på sina huve.
Töntigt argumentera emot sånt, ungefär som att säga jonas gadell är inte bög,
Detta är användaren b-o som håller på propagerar för, trött på den där wannabe gangstern.

Sen vissa målar upp att HA har våldtagit nån brud eller misshandlat, detta förekommer i många kriminella gäng där medlem slappat sin brud med en lavett.

Vad är det ni disskuterar egentligen? Klart det är bra man tar upp att grisfittan våldtagit, dom ska egentligen dömas 10 gånger hårdare än en vanlig medborgare då dom står för att man inte får vara olaglig men är det ändå.
http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=5894460 Fina pojkar.
Citera
2011-04-25, 12:18
Medlem
enprocents avatar
[quote=love-power]http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=5894460 Fina pojkar.[/QUOTE
Tyvärr finns sånna i alla kretsar, badstanding med kuken av ,
Citera
2011-04-25, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av love-power
http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=5894460 Fina pojkar.
Du ska nog chilla lite med vad du lägger ut. Det finns rötägg överallt men det betyder inte att anklagelserna mot honom är sanna eller hur? Som jag sa, Chilla lite.

Mvh
Citera
2011-04-25, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linhus
Du ska nog chilla lite med vad du lägger ut. Det finns rötägg överallt men det betyder inte att anklagelserna mot honom är sanna eller hur? Som jag sa, Chilla lite.

Mvh

http://www.youtube.com/watch?v=3wWC3_mclHg&feature=related
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in