Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-04-25, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av love-power
http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=5894460 Fina pojkar.
Vart ligger tromsö? skumt att HA har avdelningar på konstiga ställen.
Citera
2011-04-25, 20:26
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Vart ligger tromsö? skumt att HA har avdelningar på konstiga ställen.
Det ligger i norra Norge, ca 15-20 mil längre upp än Kiruna och om jag inte tar fel så är det världens nordligaste HA chapter.
Citera
2011-04-25, 20:59
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laughing-Buddha
Det ligger i norra Norge, ca 15-20 mil längre upp än Kiruna och om jag inte tar fel så är det världens nordligaste HA chapter.

Jaha är gaggen igång igen...Nordligast torde väl Island vara? f.d. Fáfnir MC är väl numera HA ?

Edit: Fel av mej då Tromsö är nordligare ( Island ligger på samma breddgrad som Umeå )
Senast redigerad av b-o 2011-04-25 kl. 21:14.
Citera
2011-04-25, 21:04
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Jaha är gaggen igång igen...Nordligast torde väl Island vara? f.d. Fáfnir MC är väl numera HA ?
Har dom blivit fullvärdiga? Det hade jag missat. Och nu är ju inte jag världsbäst på geografi, men är inte Tromsö nordligare än Island?
Citera
2011-04-25, 21:12
Medlem
b-os avatar
Citat:
Har dom blivit fullvärdiga? Det hade jag missat. Och nu är ju inte jag världsbäst på geografi, men är inte Tromsö nordligare än Island?

Du har nog rätt i det förövrigt hade jag för mej dom blev fullryggar för någon månad sen, var väl skriverier om folk som blev utslängda ur Norge mm.

För övrigt så blev en medlem utslängd ur MC Iceland och han startade upp Black Pistons ( OMC Support )
Citera
2011-04-25, 21:21
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Du har nog rätt i det förövrigt hade jag för mej dom blev fullryggar för någon månad sen, var väl skriverier om folk som blev utslängda ur Norge mm.

För övrigt så blev en medlem utslängd ur MC Iceland och han startade upp Black Pistons ( OMC Support )
Ok, så partyt i Norge som Jönke blev deporterad ifrån, var alltså colourparty för Isläningarna? Såg bara flyktigt att han blivit utvisad ur Norge när han var på party, orkade inte läsa ordentligt.

Jasså så dom har fått Black Pistons på Island också? Det var inte dåligt, hur många invånare är det på den lilla ön?
Måste ha världens högsta andel 1% bikers per capita på Island ha ha ha
Citera
2011-04-25, 21:25
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ok, så partyt i Norge som Jönke blev deporterad ifrån, var alltså colourparty för Isläningarna? Såg bara flyktigt att han blivit utvisad ur Norge när han var på party, orkade inte läsa ordentligt.

Jasså så dom har fått Black Pistons på Island också? Det var inte dåligt, hur många invånare är det på den lilla ön?
Måste ha världens högsta andel 1% bikers per capita på Island ha ha ha

Ja sen blev väl Islänningarna skickade tillbaka, vet inte exakt utan bara det man läste i olika media. Men Island har lite tuffa lagar, dom har ju slängt ut folk som fan som man anser vara en fara för nationen eller medborgarna.

Men det är mycket verksamhet på den lilla ön det har du rätt i. Kolla länken jag skickade på PM
Citera
2011-04-26, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Det blir finare i tråden om du håller dig till Topic. Att du verkar tända på poliser som knullar barn får du ta i en annan forumdel (pedofili, torde vara rätt). Som sagt så talar vi inte om polisen här.

Det är väl ingen här som säger att det är okej med poliser som begår brott? I denna tråden snackar vi om kriminaliteten och 1%-kulturen i och runt Hells Angels.
Eller är det så att det är någonting jag missar här? Har barnknullande poliser någonting med HA att göra? Det har kommit upp så mycket i tråden det senaste så man börjar undra?

När man läser tråden här så ser man att 99% av inläggen är rena lögner,egna sanningar,drömmar osv.
99% av dom som postar här har ingen erfarenhet alls av HA. Troligtvis aldrig en träffat på en medlem.
Citera
2011-04-26, 10:10
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
När man läser tråden här så ser man att 99% av inläggen är rena lögner,egna sanningar,drömmar osv.
99% av dom som postar här har ingen erfarenhet alls av HA. Troligtvis aldrig en träffat på en medlem.

Men vad är det som är lögn då? Eftersom 99% enligt dig är lögn så kan du nog ganska lätt hänvisa till någon/några "rena lögner, egna sanningar och drömmar"?
Citera
2011-04-26, 12:38
Medlem
Citat:
Snarare 35-40mil från Kiruna
Citera
2011-04-26, 14:25
Medlem
Läste i tidningen för någon vecka sen att alla i r&w crew luleå sitter inne förutom en, vem?
Citera
2011-04-26, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
En av medlemmarna i HA East Side (PA) är barndomskamrat med vissa av Luleåpacket.
Kraven var väl inte lika hårda...
http://www.kuriren.nu/nyheter/?articleid=4798218
Ja har man hållt på sen typ 93 och är en av original Red debils klubbarna från 02 så tror jag nog att kraven vart rätt hårda och att man fått kämpa för the death head
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in