Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-30, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BEVERBONKARN
Jag är ingen hejare på Danska men jag uppfattar det som att det är HA och BMC som slagits.
Jag är en hejare på danska och det enda som står är : 16 personer med tilknytning til rockermiljøet i Esbjerg blev anholdt, da politiet blev kaldt ud til et slagsmål i Strandbygade och det är ju det vanliga "med kopplingar till x-mc".
Citera
2011-07-30, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Pratade här om dagen med en HA prospect som jag känner sedan tidigare, han nämnde iaf inget om någon konflikt i Danmark. Men å andra sidan, varför skulle han säga det till mig.
Han hade dock åsikter om både OMC och Mongols, vilka inte vara så positiva
Jag tror inte heller att alla proppar här hemma i landet vet om alla turer i grannländerna. Jag tror inte ens att alla fullvärdiga har koll på vad som utspelas utomlands hela tiden.
Citera
2011-07-30, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyttnick
Jag är en hejare på danska och det enda som står är : 16 personer med tilknytning til rockermiljøet i Esbjerg blev anholdt, da politiet blev kaldt ud til et slagsmål i Strandbygade och det är ju det vanliga "med kopplingar till x-mc".
Det står att en av HA medlemmarna som var inblandad har ett blodigt märke på sidan av huvudet. och i TV reportaget så uttalar sig Jönke som om det är mellan HA och BMC. Och om det hade varit mellan supportergrupperna så tror jag inte att Jönke hade uttalat sig om det heller.

"Flere af HA-medlemmerne er tydeligt mærket at slagsmålet med Bandidos. En har et blodigt mærke på den ene side af hovedet. Det ligner aftrykket af et boldtræ, men selv hævder han, at han er "faldet på køkkentrappen".
Senast redigerad av BEVERBONKARN 2011-07-30 kl. 14:45.
Citera
2011-07-30, 14:58
Medlem
Citat:
Det står att en av HA medlemmarna som var inblandad har ett blodigt märke på sidan av huvudet. och i TV reportaget så uttalar sig Jönke som om det är mellan HA och BMC. Och om det hade varit mellan supportergrupperna så tror jag inte att Jönke hade uttalat sig om det heller.

"Flere af HA-medlemmerne er tydeligt mærket at slagsmålet med Bandidos. En har et blodigt mærke på den ene side af hovedet. Det ligner aftrykket af et boldtræ, men selv hævder han, at han er "faldet på køkkentrappen".
Jag tror att de som har gjort reportaget helt enkelt har blandat ihop begreppen, där rapporterades ju också om skottlossning och knivskärningar något som polisen ju inte har kunnat styrka. Jag tror helt enkelt det är så att Devils Choice inte har uppfyllt ställda krav och därför blir av med klubbhuset och då måste de nog börja visa framfötterna för att få vara kvar.

Edit: jag forskade lite, och BMC har inte enligt listan nåt chapter i Esbjerg, inte ens prospect, de har bara Guardia Diablos.
Senast redigerad av Nyttnick 2011-07-30 kl. 15:07.
Citera
2011-07-30, 21:57
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=SkP3_2efNI0&feature=player_embedded#at=184

Jerry från HA Eastside satsar på rappkarriär, som en äkta biker.

Såg i kommentarerna på tuben att han var från HA Eastside........Är det verkligen sant? Gud va pinsamt för klubben i så fall . Kan denne gubben verkligen vara HA fullpatch? Om så är fallet, vad i ligger problemet att OMC och BMC startar upp klubbar med nysvenskar?

Saludos
Citera
2011-07-30, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan
Såg i kommentarerna på tuben att han var från HA Eastside........Är det verkligen sant? Gud va pinsamt för klubben i så fall . Kan denne gubben verkligen vara HA fullpatch? Om så är fallet, vad i ligger problemet att OMC och BMC startar upp klubbar med nysvenskar?

Saludos
? har väl inget med klubben att göra, fett att han rappar, det e säkert kul för han.
Citera
2011-07-30, 22:12
Medlem
b-os avatar
Citat:

Jerry från HA Eastside satsar på rappkarriär, som en äkta biker.

Trodde det var ICA Jerry

http://www.youtube.com/watch?v=DtpnQZwgoDw
Citera
2011-07-30, 22:18
Medlem
Citat:

Saludos

Håller med, det var ta mig fan det pinsammaste jag sett på länge.

Här är ännu en begåvad rappare från HA
http://www.youtube.com/watch?v=FTFTkkT65Uk
Citera
2011-07-31, 02:26
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:

Saludos

Ja gossen ifråga är full-patch och musik är ngt han hållt på med länge, tycker för egen del det låter soft.
Citera
2011-07-31, 08:25
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rafaelo
Håller med, det var ta mig fan det pinsammaste jag sett på länge.

Här är ännu en begåvad rappare från HA
http://www.youtube.com/watch?v=FTFTkkT65Uk

Jag kan inte se något annat att det finns uppenbara problem med rekryteringen. Om detta är dem som skall ta över är det slut med kulturen. 1% grupperingarna kommer att förlora det lilla stöd de hade från vanliga "Svensson" som tycker systemet är skit. Detta är inte utveckling, det är dödsryckningar.

Skall man köra whiggie stilen passar det ju så mycket bättre in att köra R-cykel. Harley-Davidson och rappande turkar/Svenska förortskids passar lika bra ihop som sardiner och jordgubbsglass.

Lite tungt att heta "Kartellen" oxå

Saludos
Citera
2011-07-31, 11:16
Medlem
Citat:

Saludos
Ja det är sant. Tror dessutom att han är med i Firman boys också, plus minst en till till från Eastside. 1% er, huligan och gangsterrappare, han har säkert sin kalender fullspäckad.
Citera
2011-07-31, 13:17
Medlem
Vad hände utanför Bullit i uppsala igår natt? Jag var på väg hem från krogen och går förbi Bullit. Det är tre killar med HA västar och en kille med red and white crew väst och en jävla massa turkar som verkar vara i bråk med varandra. Sjukt mycket poliser som verkar hålla dom isär. Killen med red and white crew väst går runt med tandskydd? (såna som boxare använder) och är ganska spenig och liten och har en tribal tatuering i ansiktet. Skulle vara kul att höra lite om vad som hände?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in