Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Look whos talking som går ut efter sina s-k "egna erfarenheter"
oj vilken fin källa!

Sist jag länkade till källa så lipade du om det...du är totalt Schizofren och säger emot dej själv utan att du märker det, helt seriöst så måste du ha en hjärnskada om det har med förlossning eller bruk av Benzo vet jag inte.
Fan förut retade jag mej på din okunnighet, dina spekulationer och allmänna skitsnack men efter tråden med det fejkade självmordet så tycker jag synd om dej....Sen ska jag ärligt säga att du har gett mej så jävla många skratt och nu kan jag fan knappt slita mej ifrån FB.
Du är humor och spöar snubbar som Robert Gustavsson med hästlängder, skulle vilja se och höra när du sitter i ditt pojkrum och pratar för dej själv, sticker näsan i limtrasan och bara seglar iväg.
Nä Gaggen du
är humor på högnivå!!
OnT: Du vet inte mer om HA än det du läser så som jag sagt så många gånger innan, gå till dina Ghetto trådar eller Drogforumet....Den dagen du verkligen vet något om MC kan du ju komma hit och skriva om det....
Ps. När det blir rött under ett ord betyder det en av 2 saker; Ordet finns inte eller så är det felstavat.