2011-03-10, 10:25
Medlem
snartsomdus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Haha snacka osmarta personer det finns. Så man måste importera Efidrin?? Läs på lite lilla gubben, och sluta drömma du är en mc baba knutte i vaggeryd.

Du är så jävla OT så de inte sant, ge fan i svara i mina inlägg mer, pappskalle!

Methlabbar finns i sverige redan så visst funkar det, mongolid.

Ja man måste ta in efedrin eftersom att det inte tillverkas här. Dessutom är efedrin läkemedlsklassat sedan 2005.
Knutte är jag, och har varit det säkert lika länge som du är gammal, men Vaggeryd är inte i närheten av min hemtrakter.

Ang methlabb i Sverige så finns det säkert några stycken, jag har inte en aning om det. Men det är väl några av din sort som står och kokar eftersom lukten påminner om hur det var när ni var små i erat hemland och bodde i ladugården med djuren.
Citera
2011-03-10, 10:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snartsomdu
Ja man måste ta in efedrin eftersom att det inte tillverkas här. Dessutom är efedrin läkemedlsklassat sedan 2005.
Knutte är jag, och har varit det säkert lika länge som du är gammal, men Vaggeryd är inte i närheten av min hemtrakter.

Ang methlabb i Sverige så finns det säkert några stycken, jag har inte en aning om det. Men det är väl några av din sort som står och kokar eftersom lukten påminner om hur det var när ni var små i erat hemland och bodde i ladugården med djuren.
Om du ska ta in efedrin tar du in det från turkiet eller spanien omgående, behöver inte hämta ända från kina. Men du trodde kina vara blir närmast

Sverige är mitt hemland din äckliga blattejävel. Vart är du från då om vaggeryd inte är dina hemtrakter? Yemen kanske?

Skärp dig med dina personangrepp du är inte roliga.

Sluta vara så OT! Tycker HA borde satsa mer på såna här saker som dom kan ta mer makt av,
Citera
2011-03-10, 10:42
Medlem
snartsomdus avatar
Citat:
Om du ska ta in efedrin tar du in det från turkiet eller spanien omgående, behöver inte hämta ända från kina. Men du trodde kina vara blir närmast

Sverige är mitt hemland din äckliga blattejävel. Vart är du från då om vaggeryd inte är dina hemtrakter? Yemen kanske?

Skärp dig med dina personangrepp du är inte roliga.

Sluta vara så OT! Tycker HA borde satsa mer på såna här saker som dom kan ta mer makt av,

Jag föreslår att du svänger förbi Ranhammarsvägen och talar om för grabbarna att det är Meth dom ska satsa på. Sen tycker jag att du ska göra en beskrivning åt dom hur man tillverkar meth inklusive transportvägar till Sverige för efedrinet. Dom kommer garanterat att lyssna på en sån vis kille som du och därefter direkt sätta igång den lukruativa tillverkningen.
Citera
2011-03-10, 11:35
Medlem
snapmodes avatar
Citat:
Jag föreslår att du svänger förbi Ranhammarsvägen och talar om för grabbarna att det är Meth dom ska satsa på. Sen tycker jag att du ska göra en beskrivning åt dom hur man tillverkar meth inklusive transportvägar till Sverige för efedrinet. Dom kommer garanterat att lyssna på en sån vis kille som du och därefter direkt sätta igång den lukruativa tillverkningen.
Stora mängder efedrine kan du köpa redan i Sverige så att importera efedrine är nog ditt minsta problem ifall man vill starta ett meth-labb
Citera
2011-03-10, 12:05
Medlem
rich1s avatar
Börjar tråden att balla ur är det inte ha som skall diskuteras
Citera
2011-03-10, 12:24
Medlem
nonamepliiizs avatar
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10099030

Dags for HA att rensa ut kvinno-misshandlarna kanske? Borjar blir ratt manga nu va?
Eller ar det kanske en del av det nya konceptet?
Citera
2011-03-10, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nonamepliiiz
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10099030

Dags for HA att rensa ut kvinno-misshandlarna kanske? Borjar blir ratt manga nu va?
Eller ar det kanske en del av det nya konceptet?
Kan hålla med det, det är lite bullshit när kriminella säger dom vill inte ha nått med kvinnomisshandlare att göra. Det förekommer i alla grupperingar. 1% tillhör väl bland dom vanligaste att slå på sin kärring, dom vågar inte misshandla man mot man någon, så samhället fungerar för att vinna går du på svaga.
Citera
2011-03-10, 14:21
Medlem
snartsomdus avatar
Citat:
Kan hålla med det, det är lite bullshit när kriminella säger dom vill inte ha nått med kvinnomisshandlare att göra. Det förekommer i alla grupperingar. 1% tillhör väl bland dom vanligaste att slå på sin kärring, dom vågar inte misshandla man mot man någon, så samhället fungerar för att vinna går du på svaga.

Menar du att just hojåkare utanför lagen är överrepresenterade i antal fällande domar rörande kvinnofridsbrott? Och att synnerhet HA ger sig på tjejer i syfte att hävda sig, för att dom inte törs klappa på en man.
Citera
2011-03-10, 14:25
Medlem
b-os avatar
Citat:
Menar du att just hojåkare utanför lagen är överrepresenterade i antal fällande domar rörande kvinnofridsbrott? Och att synnerhet HA ger sig på tjejer i syfte att hävda sig, för att dom inte törs klappa på en man.

lovar dej att Gaggen har dom mest otroliga påstående utan att hänvisa till annan källa än sej själv...
Citera
2011-03-10, 14:26
Bannlyst
Citat:
Kan du sluta jiddra och provocera mig hela tiden! Är du så felkopplad du inte fattar nått?
Citera
2011-03-10, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
lovar dej att Gaggen har dom mest otroliga påstående utan att hänvisa till annan källa än sej själv...
Look whos talking som går ut efter sina s-k "egna erfarenheter" oj vilken fin källa!
Citera
2011-03-10, 14:37
Medlem
b-os avatar
Citat:
Look whos talking som går ut efter sina s-k "egna erfarenheter" oj vilken fin källa!

Sist jag länkade till källa så lipade du om det...du är totalt Schizofren och säger emot dej själv utan att du märker det, helt seriöst så måste du ha en hjärnskada om det har med förlossning eller bruk av Benzo vet jag inte.

Fan förut retade jag mej på din okunnighet, dina spekulationer och allmänna skitsnack men efter tråden med det fejkade självmordet så tycker jag synd om dej....Sen ska jag ärligt säga att du har gett mej så jävla många skratt och nu kan jag fan knappt slita mej ifrån FB.

Du är humor och spöar snubbar som Robert Gustavsson med hästlängder, skulle vilja se och höra när du sitter i ditt pojkrum och pratar för dej själv, sticker näsan i limtrasan och bara seglar iväg.

Nä Gaggen du är humor på högnivå!!

OnT: Du vet inte mer om HA än det du läser så som jag sagt så många gånger innan, gå till dina Ghetto trådar eller Drogforumet....Den dagen du verkligen vet något om MC kan du ju komma hit och skriva om det....

Ps. När det blir rött under ett ord betyder det en av 2 saker; Ordet finns inte eller så är det felstavat.
Senast redigerad av b-o 2011-03-10 kl. 14:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in