Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-17, 11:00
  #4945
Medlem
Hells Angels Karlstad:

Micke Bergqvist - R.C.?
Citera
2010-09-17, 15:01
  #4946
Medlem
Harley-Walkyrias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
Din kunskap verkar ju inte så uppgraderad, jag vet ett kanske fler namn som du kan ha som icke medlem/mar Din kuk växte en smula när du droppa om alla namn igen va?


Du lilla gubben till att börja med så har jag ingen kuk, tro det eller ej men det sitter inte bara killar här på tråden. Det finns kvinnor som intresserar sig för bikerkulturen också din fjant. Sen för det andra så kopierade jag en gammal lista från tråden och bara skrev till några namn så gå och lägg dig.
Citera
2010-09-17, 15:40
  #4947
Medlem
Allan är ju inte medlem längre i Gbg, men han var ju inte med på listan heller, sen så hörde jag att Bofu är i bad standing precis, men vet ej om det stämmer.
Citera
2010-09-17, 16:34
  #4948
Avstängd
Navelfluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harley-Walkyria
Hells Angels Eskilstuna:
Joakim Karlsson "Jocke"

Ja, dar rok din trovardighet kan jag saga.
Citera
2010-09-17, 18:02
  #4949
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
Ja, dar rok din trovardighet kan jag saga.

Va en av dem jag syftade på. Finns fler i listan.
Citera
2010-09-17, 18:03
  #4950
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbz2k
Icke medlemmar är inte intressanta, nuvarande medlemmar är det dock.

Låt din kuk växa lite, ge oss en uppDATERAD lista på medlemmar

Som du kan läsa under så har hittills ett namn dykt upp Kommer nog fler och nej jag kommer inte droppa.
Citera
2010-09-17, 18:04
  #4951
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harley-Walkyria
Du lilla gubben till att börja med så har jag ingen kuk, tro det eller ej men det sitter inte bara killar här på tråden. Det finns kvinnor som intresserar sig för bikerkulturen också din fjant. Sen för det andra så kopierade jag en gammal lista från tråden och bara skrev till några namn så gå och lägg dig.

Med eller utan kuk så kommer du med gammal fakta.
Citera
2010-09-17, 21:16
  #4952
Medlem
Harley-Walkyrias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
Med eller utan kuk så kommer du med gammal fakta.


Jag har personligen träffat Jocke på två run(s) visserligen inte nyligen men iaf som medlem i änglarna. Men det kanske är fullt möjligt att du har rätt. Men har du isåfall anledningen till varför han inte är med längre? Orka ha kolla på alla jävla chapters som dyker upp. Har bara uppdaterat efter vad jag vet, och jag vet att han varit full patchad medlem. Med kuk eller inte så är du en bitterfitta. Tråden heter "Allt om HA" bidra istället för att kuka runt!!!
Citera
2010-09-17, 21:18
  #4953
Medlem
Harley-Walkyrias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
Ja, dar rok din trovardighet kan jag saga.

Naaaw det gjorde mig verkligen ledsen gubben!!!!
Citera
2010-09-17, 21:22
  #4954
Medlem
Harley-Walkyrias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbz2k
Har HA:s medlemmar nån form av medlemskort förutom västen?

Kan man på nåt sett få reda på om en person är medlem i HA förutsatt att dom inte bär väst?



Sluta medlemskort!!! Inte någon jävla H&M klubb!
Citera
2010-09-18, 00:14
  #4955
Medlem
Loose Cannons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harley-Walkyria
Jag har personligen träffat Jocke på två run(s) visserligen inte nyligen men iaf som medlem i änglarna. Men det kanske är fullt möjligt att du har rätt. Men har du isåfall anledningen till varför han inte är med längre? Orka ha kolla på alla jävla chapters som dyker upp. Har bara uppdaterat efter vad jag vet, och jag vet att han varit full patchad medlem. Med kuk eller inte så är du en bitterfitta. Tråden heter "Allt om HA" bidra istället för att kuka runt!!!
Jag hoppas att du förstår att ingen som vet vilka dessa herrar är skulle outa dem på ett offentligt forum? Respekterar många av dem och skulle aldrig få för mig att göra något så lågt.
Citera
2010-09-18, 01:18
  #4956
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harley-Walkyria
Jag har personligen träffat Jocke på två run(s) visserligen inte nyligen men iaf som medlem i änglarna. Men det kanske är fullt möjligt att du har rätt. Men har du isåfall anledningen till varför han inte är med längre? Orka ha kolla på alla jävla chapters som dyker upp. Har bara uppdaterat efter vad jag vet, och jag vet att han varit full patchad medlem. Med kuk eller inte så är du en bitterfitta. Tråden heter "Allt om HA" bidra istället för att kuka runt!!!

Jag känner Jocke personligen och det stämmer att han haft fullrygg. Anledningen till att han inte har det i dag får du ta med honom. Sen kan jag hålla med om att det är mycket som händer och mycket som man missar. Men jag håller min ståndpunkt med att inte snacka eller hänga ut folk hur det än ligger till. Varken privat eller på nätet. Där med ger jag dig en öppen ursäkt för mitt tidigare påhopp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback