Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-09-18, 01:21
Medlem
Jag vet att Jocke var inblandad i Desperados, möjligtvis Verdes? (underklubben) och möjligtvis när de var MC Sweden, men vad jag har hört så är han inte HA nu, men det är bara snacket på stan och jag har inte träffat honom på 3-4 år så jag vet naturligtvis inte säkert, bara talar om vad jag har hört!

Edit, personen med inlägget innan mig visste mer än mig!
Senast redigerad av AMstar 2010-09-18 kl. 01:24.
Citera
2010-09-18, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
Jag känner Jocke personligen och det stämmer att han haft fullrygg. Anledningen till att han inte har det i dag får du ta med honom. Sen kan jag hålla med om att det är mycket som händer och mycket som man missar. Men jag håller min ståndpunkt med att inte snacka eller hänga ut folk hur det än ligger till. Varken privat eller på nätet. Där med ger jag dig en öppen ursäkt för mitt tidigare påhopp.

Och så himla fel man kan ha, J var aldrig Fullvärdig i HA. Han var Prospect.

Du verkar känna J otroligt bra.. !?!?

Sen delar jag din syn på att att hänga ut folk på nätet.
Citera
2010-09-18, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 414
... sen så hörde jag att Bofu är i bad standing precis, men vet ej om det stämmer.

det stämmer nog inte
Citera
2010-09-18, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harley-Walkyria
Sluta medlemskort!!! Inte någon jävla H&M klubb!
Anledningen till att jag frågar är för att en person har visat upp ett HA-medlemskort för mig.
Han är dock inte så trovärdig men man vet aldrig!
Citera
2010-09-18, 13:15
Medlem
Suckens avatar
Tråden har fan blivit en kukmätar och jag mötte lassie tråd. Tråkigt.
Men det visar ju bara på hur klockrena HA är på att sköta sitt utan att läcka info. Lte som en anka kolugn på ytan och ett jävla ös under.
Citera
2010-09-18, 15:53
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
En av dom intressantare trådarna på Flashback. Dock det mest intressanta i mitt tycke är namedroppingen i de olika klubbarna, skulle gärna vilja starta den "debatten" igen. Har uppdaterat lite efter min kunskap.

Blabla

Bill Svenningsson har du missat i Gbg. Är inte Jonas Johansson (visst släktskap med andreas) med i Goth?
Citera
2010-09-18, 15:56
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Håller med ovanstående talare... Lunden MC är väl en "gammal hederlig klubb", inga wannabes så vitt jag vet!

Nyfiken fråga, hur står det till med Västerås killarna, är det Red & White Crew eller är det mer än så!
Tänker på grabbarna som huserar i fd Hog Riders lokalen? Är det "prospects" till HA Karlstad eller?

Wannabees till Ha alltså. Nog om det, det lär snart visa sig. Jag är inte helblind kan jag säga ( vilket nog krävs för att inte se vad som är på g) och antingen är dom mkt nära att gå in eller iaf försöker till 100%.
Citera
2010-09-18, 16:03
Medlem
Harley-Walkyrias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sucken
Tråden har fan blivit en kukmätar och jag mötte lassie tråd. Tråkigt.
Men det visar ju bara på hur klockrena HA är på att sköta sitt utan att läcka info. Lte som en anka kolugn på ytan och ett jävla ös under.

Instämmer, verkligen ett bevis på att dom är sköter sina kort jävligt bra.
Citera
2010-09-18, 16:06
Medlem
Harley-Walkyrias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
Jag känner Jocke personligen och det stämmer att han haft fullrygg. Anledningen till att han inte har det i dag får du ta med honom. Sen kan jag hålla med om att det är mycket som händer och mycket som man missar. Men jag håller min ståndpunkt med att inte snacka eller hänga ut folk hur det än ligger till. Varken privat eller på nätet. Där med ger jag dig en öppen ursäkt för mitt tidigare påhopp.

Vit flagga! Vi glömmer det och går vidare.
Citera
2010-09-19, 06:09
Medlem
Citat:
Instämmer, verkligen ett bevis på att dom är sköter sina kort jävligt bra.

Ja, visst sköter dom sina kort rätt, precis som det ska vara!
Citera
2010-09-19, 08:48
Medlem
Nä, HA läcker inte...du kan ju läsa Allan Lunds förhör igen...Visst kvackar han som en anka i det polisförhöret...
Citera
2010-09-19, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Bill Svenningsson har du missat i Gbg. Är inte Jonas Johansson (visst släktskap med andreas) med i Goth?

Bill är väl inte med längre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in