Citat:
Ursprungligen postat av Dequiallo
Allt som kommer ut i media går att diskutera, inga direkta hemligheter med andra ord.
Har du tänkt på att om du glappar om det du nu påstår har hänt, här inne på fb så blir det genast allmän kännedom. Och dom som var där kanske inte tycker att det ligger i deras intresse att det ska komma ut. Då kanske det blir ett till "uppdrag" mot samma mål, och då är det ditt fel.
Jag tänker endast på dina vänner, för jag antar att det är så det ligger till?
För det första var frågeställningen om rödvitt är kriminella eller inte. Det självklara svaret är naturligtvis och faktamässigt JA.
Andra frågeställningen är om de flesta här på FB endast diskuterar eller vet saker pga tidningsartiklar samt gästboksinlägg. Svaret där kan vi nog vara ense om att är övervägande ja.
Sen går vi till ditt utlägg att det inte ligger i någons intresse att saker och ting kommer till allmänhetens kännedom. Men va bra då. Då får 1% fortsätta knäcka knäskålarna på den riktiga bikersvärlden så alla står på knä med röven i vädret. Strålande tider härliga tider. Måste ivarjefall glädja Gothtown. Helvete, kunde inte låta bli
Och till sist. Om jag uttalar mej om något jag vet så går det ut över mina vänner säger du. Då är det mitt fel om rödvitt gör ännu en markering. Det är väl helvete inte mitt fel att andra är kriminella??? Det är deras val och då ska dom väl satan stå för det!!!
Vill också tillägga att jag inte bor i Dalarna, inte har bott i Dalarna och kommer troligtvis aldrig bo i Dalarna.