Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-29, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Jag menade med väst, alltså att han fortfarande var medlem då.

jaha vetefasiken, kan kanske stämma. hade förr mig att han lagt skorna på hyllan för ett bra tag sen
Citera
2009-12-30, 20:43
Medlem
Kriminella!!!

Det diskuteras fram och tillbaks om Änglarna med småmolnen runt omkring är kriminella eller ej. Svaret är JA det är dom. Ni vet det och jag vet det.

Sen är det jävligt intressant att det varit så tyst här om deras räder och "uppdrag". Många här verkar ju så jävla insatta. Men ingen har tex kommenterat vad som hände i Dalarna under luciahelgen. Kan det bero på att ingen här vet pga att inget stått i tidningen?!?! Jag väntade och väntade...men nu är det nog!
Citera
2009-12-30, 20:46
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100procentbikernotfighter
Det diskuteras fram och tillbaks om Änglarna med småmolnen runt omkring är kriminella eller ej. Svaret är JA det är dom. Ni vet det och jag vet det.

Sen är det jävligt intressant att det varit så tyst här om deras räder och "uppdrag". Många här verkar ju så jävla insatta. Men ingen har tex kommenterat vad som hände i Dalarna under luciahelgen. Kan det bero på att ingen här vet pga att inget stått i tidningen?!?! Jag väntade och väntade...men nu är det nog!
Berätta, o du allvetande skräphög. (så sa fragglarna som gick på TV för massa år sen)
Citera
2009-12-30, 20:59
Bannlyst
Citat:

Om du fått intrycket att det skrivs om allt som händer, så har du fått det om bakfoten. Klart det inte skrivs om allt som händer. Sedan att det skrivs om vissa saker i media, eller om vissa saker rörande HA, är ju inte så konstigt. Men givetvis, och som tur är, så skrivs det inte om allt som händer.
Citera
2009-12-30, 21:08
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Om du fått intrycket att det skrivs om allt som händer, så har du fått det om bakfoten. Klart det inte skrivs om allt som händer. Sedan att det skrivs om vissa saker i media, eller om vissa saker rörande HA, är ju inte så konstigt. Men givetvis, och som tur är, så skrivs det inte om allt som händer.
Va? Det var det värsta, det trodde jag.
Citera
2009-12-30, 21:23
Medlem
Von0bens avatar
Citat:

Poängen han ville få fram är nog att många som leker insatta i den här typen av trådar egentligen inte har nån insyn alls förutom vad de lyckas ta in från media och lurka i gästböcker på klubbarnas sidor osv.

Det är lite av en roll-lek för vissa tror jag, att låtsas veta mer än man vet. Nån sorts njutning antar jag att leka biker med insiderkontakter på flashback.
Citera
2009-12-30, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Poängen han ville få fram är nog att många som leker insatta i den här typen av trådar egentligen inte har nån insyn alls förutom vad de lyckas ta in från media och lurka i gästböcker på klubbarnas sidor osv.

Det är lite av en roll-lek för vissa tror jag, att låtsas veta mer än man vet. Nån sorts njutning antar jag att leka biker med insiderkontakter på flashback.
Så är det säkert. Sedan vet jag att det finns folk som är väldigt insatta. Men som det brukar vara i dessa delar av forumet så vill ju alla vara ITK, men de är få som är det. Och de som är det brukar ju ofta få höra 'du ska fan inte tro att du vet din internetgangster'.

Det finns de som skriver mycket men som inte vet mycket.
Det finns de som skriver mycket och som vet mycket.
Det finns de som vet mycket men skrivet lite, eller inget.
Det finns de som inte vet något och som inte skriver något heller.

Så enkelt är det. Men folk verkar tro att en av kategorierna inte existerar.
Citera
2009-12-30, 22:36
Medlem
Dequiallos avatar
Citat:

Allt som kommer ut i media går att diskutera, inga direkta hemligheter med andra ord.
Har du tänkt på att om du glappar om det du nu påstår har hänt, här inne på fb så blir det genast allmän kännedom. Och dom som var där kanske inte tycker att det ligger i deras intresse att det ska komma ut. Då kanske det blir ett till "uppdrag" mot samma mål, och då är det ditt fel.

Jag tänker endast på dina vänner, för jag antar att det är så det ligger till?
Citera
2009-12-30, 22:50
Bannlyst
Låt gubben få glappa lite det är ju hans problem eller hur, det har väl kommit en del skisnack ifrån dig med genom tiden här på FB
Citera
2009-12-31, 00:41
Medlem
Dequiallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BANG-COCK
Låt gubben få glappa lite det är ju hans problem eller hur, det har väl kommit en del skisnack ifrån dig med genom tiden här på FB
Njä det blir nog hans kompisars problem om man ska va petig.

ptja jag har sagt både det ena och det andra här på fb, men inget som skulle göra att någon av de mina skulle råka illa ut. och han bestämmer nog själv vad han vill göra.

vad jag säger spelar nog ingen roll

nu är jag trött ock full ska sova ssäng zzzzzzzzz

nattinatt
Citera
2009-12-31, 11:12
Medlem
Kriminella eller inte? Veta eller inte?

Citat:
Ursprungligen postat av Dequiallo
Allt som kommer ut i media går att diskutera, inga direkta hemligheter med andra ord.
Har du tänkt på att om du glappar om det du nu påstår har hänt, här inne på fb så blir det genast allmän kännedom. Och dom som var där kanske inte tycker att det ligger i deras intresse att det ska komma ut. Då kanske det blir ett till "uppdrag" mot samma mål, och då är det ditt fel.

Jag tänker endast på dina vänner, för jag antar att det är så det ligger till?

För det första var frågeställningen om rödvitt är kriminella eller inte. Det självklara svaret är naturligtvis och faktamässigt JA.

Andra frågeställningen är om de flesta här på FB endast diskuterar eller vet saker pga tidningsartiklar samt gästboksinlägg. Svaret där kan vi nog vara ense om att är övervägande ja.

Sen går vi till ditt utlägg att det inte ligger i någons intresse att saker och ting kommer till allmänhetens kännedom. Men va bra då. Då får 1% fortsätta knäcka knäskålarna på den riktiga bikersvärlden så alla står på knä med röven i vädret. Strålande tider härliga tider. Måste ivarjefall glädja Gothtown. Helvete, kunde inte låta bli

Och till sist. Om jag uttalar mej om något jag vet så går det ut över mina vänner säger du. Då är det mitt fel om rödvitt gör ännu en markering. Det är väl helvete inte mitt fel att andra är kriminella??? Det är deras val och då ska dom väl satan stå för det!!!

Vill också tillägga att jag inte bor i Dalarna, inte har bott i Dalarna och kommer troligtvis aldrig bo i Dalarna.
Citera
2009-12-31, 12:11
Medlem
Citat:
Så är det säkert. Sedan vet jag att det finns folk som är väldigt insatta. Men som det brukar vara i dessa delar av forumet så vill ju alla vara ITK, men de är få som är det. Och de som är det brukar ju ofta få höra 'du ska fan inte tro att du vet din internetgangster'.

Det finns de som skriver mycket men som inte vet mycket.
Det finns de som skriver mycket och som vet mycket.
Det finns de som vet mycket men skrivet lite, eller inget.
Det finns de som inte vet något och som inte skriver något heller.

Så enkelt är det. Men folk verkar tro att en av kategorierna inte existerar.
Vad har du ut av att skriva så mycket om saker du tydligen inte vet så mycket om. Det står klart att du inte är någon från något. Kanske en supporter sopm läst en del och fått höra en och annan sak vid något bra häng inte mer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in