Citat:
Ursprungligen postat av Ptolemaios
Ett, nej, de öppnade inte för att provocera Hells Angels, de öppnade för att att tjäna pengar och för att de ville vara Mongols.
Två, om du skulle läsa artiklarna (Har du problem med Tyska har t.ex. The Spiegel en del engelska artiklar) så står det i flertalet artiklar att HA Bremen hade flertalet medlemmar bakom lås och bom, dessutom hade de utkämpat ett krig med Bandidos, så nog f-n var de försvagade
Tre, "killen" som körde ihjäl sig råkade bara vara president för Mongols MC i Bremen under dessa oroligheter. Polisen misstänker att motorcykeln var "fixad". Detta står också i en del artiklar.
Fyra, fortfarande är det bara hörsägen. Du väljer att tro på ena sidan i en konflikt som försöker smutskasta motparten, för du är så kåt på Miri Clan.
Fem, alla framgångsrika kriminella grupper har kontakter med andra grupper. Om nu Miri Clan är så framgångsrika som du tror, hur kommer det sig att de inte kontrollerar den kriminella marknaden i Europa? De kontrollerar inte ens Tyskland, faktiskt kontrollerar de inte ens en hel stad i Tyskland. de har andelar som alla andra grupperingar och gäng.
Sex, du har fortfarande bara kunnat producera en artikel om oroligheterna i Bremen, där Miri Clan egentligen inte lyckades med något, trots numerärt övertag. Alla andra anfall som du påstår, hände de i dina drömmar?
Sju, ingen har sagt att Hells Angels är några supermänniskor, de blev attackerade och försvarade sig utan att tappa andelar. De visade de inte backade, de gjorde mer skada, de fick en jäkla massa stöd bland den vanliga Danska befolkningen. Till skillnad från det "patetiska" invandrargänget.
Åtta, jag är inte HA dyrkare, jag är inte ens supporter. Allt jag skrivit kan jag styrka med källor. Du däremot försöker beskriva miri Clan som en framgångssaga i brott. Visst är de kriminella, deras styrka ligger också i antal, trots detta har de inte lyckats speciellt bra, eller hur? De vill vara bikers, men har inte ens råd eller kunskap att ta MC-kort, utan klämmer in åtta personer i en sedan. Av det så måste man dra slutsatsen att de vill vara dem de försöker efterlikna. Hells Angels.
Det är patetiskt att diskutera med dig, men vi fortsätter.
1. Nu säger du igen att de inte öppnade för att provocera, men de
öppnade för att provocera/utmana och skapa bättre kontakter. Om du inte kan tyska/engelska så kan jag hjälpa till.
2. HA är flera hundra stycken, för att några sitter inne, ska de inte hindra de andra för att hjälpa till. Sen är de inte orsaken till att de inte gör motstånd. Och dessutom var de flera år sen de bråka med Bandidos i Bremen, så sanningen är de inte riktigt vågar ta fighten. Om de våga, skulle de samla deras "farliga" gubbar och svara på dessa anfall Miri gör.
3. Nej, HA(Eller någon annan) gjorde inget med cykeln, man trodde att något var fel. Farten och den lilla erfarenheten döda han.
4. Jag skiter fullständigt i Miri och HA, tycker bara det är intressant.
5. Det kommer aldrig vara ett enskilt gäng som kontrollerar allt. Men Bremen är deras.
6. Nu försöker du få HA att låta coola igen, kan du inte visa en artikeln där de gjort något? Miri går in på deras mark och slår på (Ha medlemmar har åkt till sjukhus) HA har aldrig gått till Miri och slått på. De enda de gör är att försvara sig när Miri kommer.
7. De klarade knappt av de "patetiska" invandrargänget. De tog till och med hjälp av deras supportrar eller vad det var.
8. Nu smutskastar du Miri igen, de vill va bikers? De ville utmana HA och fixa kontakter. Har de inga pengar? Bara i Bremen gör de en halv miljard på enbart droger. Så visst har de pengar. Sen har de bilar som du och hela din släkt aldrig ens kommer drömma om. Du som påvisar källor hela tiden, forsätt läs, så ser du att de inte åker MC men dyra exklusiva bilar. Roligt att du säger att de tycker in 8 pers i en sedan för att få de att låta som blattarna i Rinkeby, men så är inte fallet. Pengar finns de gott om, de brukar till och med flyga in kända artister till deras bröllop. Och flera av dem åker bilar i miljonklassen.

Varför nämner du animal (Pigface) i allt? För att höja HA ännu mer? Det är inte han vi diskuterar precis. Det är ju som jag också nämner en tung kille hos Miri, släkting, typ en som kopplades till en sprängning som döda fler än 80 personer och skada fler än 300. Som är sant, håll dig till de vi diskuterar, och blanda inte in allt annat.
Låt HA besvara dessa anfall och provoceringar innan du öppnar din käft, inse att de inte vågar ta fighten. De kommer gå förlorade ur, hur som helst.
Och sluta säg att de kan ta fighten, om de är försvagade i Bremen, varför gör de inget i bla. Köln. Man ser klart och tydligt att Miri ser detta som en lek.
Nu har dessutom flera personer påpekat att de inte vill höra mer om denna blattesläkt så du är välkommen att ta diskussionen på PM.