Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-08, 15:32
Medlem
mcmonsters avatar
Om man är ute efter att skjuta någon i benen så gör man det när personen inte sitter i sin bil... lite lättare att träffa rätt då liksom... tänker på att bildörrar jävligt lätt gör att kulan ändrar sin bana... om man nu inte använder sig av något grövre automatvapen alá AK47 eller liknande, vilket man mest troligt intehar använt sig av i detta fallet...

Sen så vet jag inte hur långt ifrån bilen skytten var... En adrenalinstinn liten blatte på diverse droger, som jag förmodar att det är, kan jag inte tänka mig skulle träffa ett huvud på mer än högst fem meter, om ens det...

Med andra ord så tror jag att det var meningen att Blondie skulle dö... men som vanligt när dessa "jackaler" är i farten så skiter det sig...
Citera
2009-11-08, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Det har du inte alls hört men du har läst det på FB.
Antagligen är det inte svårare än att han gått väl långt när det gäller hur uppdelning ska göras vid affärer som han gjort. ALLA pengar ska gå till klubben enligt HA`s regler! Men eftersom Mega varit med och byggt upp klubben så tyckte han att han kan göra lite som han vill. Men att ta bort hans tatueringar ville de inte göra eftersom de känt varandra så länge så han uppmanades att tatuera över dom.

Ungefär så har det säkert gått till.
Vad menar du med att alla pengar ska gå till klubben? Och varför spekulerar du i vad som hände med hans tatuering när du inte vet?
Citera
2009-11-09, 19:18
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=SXFgzF0U6uw
Citera
2009-11-09, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TravisMoonstar

Passar på att rippa den, för den kommer förmodligen bli borttagen.
Citera
2009-11-09, 20:27
Bannlyst
The Big Red Machine hade en mycket stor fest i helgen. Power to the Big Red!
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2009-11-09 kl. 20:29.
Citera
2009-11-10, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChewingCum
Passar på att rippa den, för den kommer förmodligen bli borttagen.
Tyngsta slagsmålet på tuben
Citera
2009-11-10, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Vad menar du med att alla pengar ska gå till klubben? Och varför spekulerar du i vad som hände med hans tatuering när du inte vet?
Jag menar alla pengar man tjänar på affärer helt enkelt men riktigt så enkelt var det inte för Mega som fick lite hybris i sig...För att hålla ihop en klubb måste disciplinen vara stenhård! Det är ju inte OG eller FFL vi talar om här uten världens största mc klubb. T ex fanns det bland Skåne killarna de som levde under knappa förhållanden för att de satte klubben i främsta rummet, de hade inte ens råd att gå till tandläkaren när de ville. Och detta borde Mega ha lärt sig efter alla år i klubben. Istället har han sprungit runt på Avenyn med guldkedja och spelat kung (ungefär som BBLinda), haft villa i det fashionabla Långedrag där han hade polska svartarbetare, kört omkring i en stor BMW etc etc. Men det är ju så också att Skåneklubbarna har ett visst ansvar eftersom de lät GBG klubben glida in lite på en räkmacka, fått mycket gratis och då lär man sig inte detta med att sätta klubben först som de som fått kämpa hårt.

Att bli av med alla sina vänner tror jag de anser är straff nog, mycket möjligt att han tände på villan själv för att kunna flytta med sina försäkringspengar som någon här trodde. De har trots allt känt varandra så länge att slipmaskinen inte togs fram utan han fick ett datum när tatueringarna ska vara övertatuerade, sen om han struntar i det är ju en annan sak- då har de ju försökt åtminstone vilket de måste enligt sina internaitonella regler. Och de andra vill ju inte riskera att åka fast heller.
Citera
2009-11-10, 09:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Jag menar alla pengar man tjänar på affärer helt enkelt men riktigt så enkelt var det inte för Mega som fick lite hybris i sig...För att hålla ihop en klubb måste disciplinen vara stenhård! Det är ju inte OG eller FFL vi talar om här uten världens största mc klubb. T ex fanns det bland Skåne killarna de som levde under knappa förhållanden för att de satte klubben i främsta rummet, de hade inte ens råd att gå till tandläkaren när de ville. Och detta borde Mega ha lärt sig efter alla år i klubben. Istället har han sprungit runt på Avenyn med guldkedja och spelat kung (ungefär som BBLinda), haft villa i det fashionabla Långedrag där han hade polska svartarbetare, kört omkring i en stor BMW etc etc. Men det är ju så också att Skåneklubbarna har ett visst ansvar eftersom de lät GBG klubben glida in lite på en räkmacka, fått mycket gratis och då lär man sig inte detta med att sätta klubben först som de som fått kämpa hårt.

Att bli av med alla sina vänner tror jag de anser är straff nog, mycket möjligt att han tände på villan själv för att kunna flytta med sina försäkringspengar som någon här trodde. De har trots allt känt varandra så länge att slipmaskinen inte togs fram utan han fick ett datum när tatueringarna ska vara övertatuerade, sen om han struntar i det är ju en annan sak- då har de ju försökt åtminstone vilket de måste enligt sina internaitonella regler. Och de andra vill ju inte riskera att åka fast heller.
Du har fel i att alla pengar ska gå till klubben, från alla affärer. Han hade ingen guldkedja. Han hade ingen villa i Långedrag. Och sluta spekulera angående hans tatuering för jag märker att du inte vet.
Citera
2009-11-10, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TravisMoonstar
Han som får den första smällen heter Christopher Wayne Hudson och 1 år efter denna händelse skjuter han ner 3 personer utanför en strippklubb och en advokat dör. Hudson som var med HA söker skydd hos sina vänner men blir istället torterad och hans HA tatueringar slipas bort innan dom lämnar över honom till polisen.
Citera
2009-11-10, 10:26
Medlem
J-CBs avatar
Vilka var det som vann fighten egentligen? jävligt förvirrande och mycket stolkastning :P

Australien är platsen right?
Citera
2009-11-10, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMYHB
Han som får den första smällen heter Christopher Wayne Hudson och 1 år efter denna händelse skjuter han ner 3 personer utanför en strippklubb och en advokat dör. Hudson som var med HA söker skydd hos sina vänner men blir istället torterad och hans HA tatueringar slipas bort innan dom lämnar över honom till polisen.

Finns det någon tråd där man kan läsa mer om klippet? Vem är killen som delar ut första smällen? Skjuter dom bara i taket eller blir någon träffad?
Citera
2009-11-10, 12:54
Medlem
savoxovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pointguard
Finns det någon tråd där man kan läsa mer om klippet? Vem är killen som delar ut första smällen? Skjuter dom bara i taket eller blir någon träffad?

google is your friend . Finns en del länkar till andra nyhetsartiklar.

http://en.wikipedia.org/wiki/2007_Melbourne_CBD_shootings#cite_note-Harm-14
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in