Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-29, 23:57
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Tur man inte är medlem i en klubb som accepterar tjack.
Skulle inte vilja ha och lita på en broder som när man kanske behöver honom, eller är on the road med honom går på tjack..
Vad accepteras i din klubb då? Hasch och alkohol? Eller kanske bara alkohol? Vad händer med en medlem som trots förbudet ändå tar tjack och blir påkommen av de andra medlemmarna?
Citera
2009-08-30, 00:19
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
De flesta gånger händer inte ett skit. Har en enskild pappskalle tagit sig vatten över huvudet, får han oftast lite smisk av bröderna också.

Ingen som minns när Johnny nine-bullets fick spö av en turkisk taxichaffis?
Hahaha! Kan inte du ta och berätta mer om den incidenten?
Citera
2009-08-30, 00:43
Bannlyst
I usa fick väl HA storstryk av något annat gäng så de ej etablerade sig i den staden, minns ej vilket gäng, finns på youtube iallafall..
Citera
2009-08-30, 00:57
Medlem
Westra Aross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikreinfeld
I usa fick väl HA storstryk av något annat gäng så de ej etablerade sig i den staden, minns ej vilket gäng, finns på youtube iallafall..
Det var väl Mongols Mc som tuffsade till dom lite där, jagade väl t.o.m. bort dom från den delstaten.
Citera
2009-08-30, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Westra Aros
Det var väl Mongols Mc som tuffsade till dom lite där, jagade väl t.o.m. bort dom från den delstaten.

nej inte de, ska kolla upp om jag hittar de på youtube. såå ja. äntligen hittade jag, de heter pagans

http://www.youtube.com/watch?v=kzE1vaS676M&feature=PlayList&p=A790089707D 6AE83&playnext=1&playnext_from=PL&index=6
Senast redigerad av Fredrikreinfeld 2009-08-30 kl. 01:45.
Citera
2009-08-30, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikreinfeld
nej inte de, ska kolla upp om jag hittar de på youtube. såå ja. äntligen hittade jag, de heter pagans

http://www.youtube.com/watch?v=kzE1vaS676M&feature=PlayList&p=A790089707D 6AE83&playnext=1&playnext_from=PL&index=6
Pagans kastade ut Italenska maffian när dom var som störst på 70 talet med... detta var i philadelphia med!
Citera
2009-08-30, 12:38
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Vad accepteras i din klubb då? Hasch och alkohol? Eller kanske bara alkohol? Vad händer med en medlem som trots förbudet ändå tar tjack och blir påkommen av de andra medlemmarna?

Han hamnar i Bad Standing , armar och ben sågas av som straff!
Citera
2009-08-30, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flipdotcom
Vet en äldre herre där jag bor som numera sitter i fängelse för lite eko-brottslighet.
Han gjorde lite affärer med fel människor och drev företag efter företag i botten.

Tids nog så kom det indrivare från HA hem till honom, omständigheterna är väldigt oklara
men det slutade med att han satt i en traktor på en åker,skitfull, och sköt mot dem med älgstudsare.

Det är sånt HÄR som jag vill höra mer av. Klart att diverse gängmedlemmat fått stryk i krogslagsmål lite nu och då, det hör ju till sakens natur. Nä, fram med fler berättelser om gängtuffingar som åkt på stryk när de försökt driva in pengar från fel Svensson eller så, kanske nån hårdför gruvarbetare med stendamm i lungorna, granit i nävarna och ett fullkomligt ointresse av vad du har för brodyr på västen.
Citera
2009-08-31, 10:30
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta

Skulle nån gå på tjack åker han ur klubben, tveklöst.
Jag vet en och annan genom åren som tagit sig en joint. Men inget någon gör på regelbunden basis. Vi är nöjda med öl och grogg

Men som sagt, tjack..ut direkt.
Citera
2009-08-31, 11:31
Medlem
Dequiallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
OK. Sorry, jag missuppfattade bagen i så fall.
Då håller jag med hela vägen. Att se den gamla ligan som startade HA i Stockholm stå och rycka av tjackskador är bara tragiskt...
Kraftigt överdrivet.
Citera
2009-08-31, 17:34
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Skulle nån gå på tjack åker han ur klubben, tveklöst.

Men som sagt, tjack..ut direkt.

Hmm, men vänta nu. Du är med i en klubb där alla är bröder och ska ta hand om varandra om något händer.. Har jag rätt så långt?

Men om någon fastnar i ett beroende, hjälper och stöttar man inte sin broder då, styr upp honom så att säga?

Eller kastar ni ut honom direkt utan att passera GÅ? Låter isf inte särskilt broderligt utan snarare som hyckleri... Jag har alltid trott att man i en svetsad klubb åtminstone försöker reda ut och hjälpa varandra, att man är sitt egna samhälle.

Sen om personen inte vill förändra sig eller sluta ja då skickar man ut fanskapet.. Tell me kompis.
Senast redigerad av Ptoma 2009-08-31 kl. 17:37.
Citera
2009-08-31, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Hmm, men vänta nu. Du är med i en klubb där alla är bröder och ska ta hand om varandra om något händer.. Har jag rätt så långt?

Men om någon fastnar i ett beroende, hjälper och stöttar man inte sin broder då, styr upp honom så att säga?

Eller kastar ni ut honom direkt utan att passera GÅ? Låter isf inte särskilt broderligt utan snarare som hyckleri... Jag har alltid trott att man i en svetsad klubb åtminstone försöker reda ut och hjälpa varandra, att man är sitt egna samhälle.

Sen om personen inte vill förändra sig eller sluta ja då skickar man ut fanskapet.. Tell me kompis.

Klart det inte får gå till! Div klubbar har räddat många bra killar från beroende av olika slag och det är klart man ska stötta och hjälpe en broder innan det går för långt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in