Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-12-14, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Var ju flera som körde ut honom, vem tänker du på?
du vet ingenting uppenbarligen!!
Citera
2024-12-14, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plague1349
Är P2 och Ymmot samma person?

Nej
Citera
2024-12-14, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgmc
En från Cults, som öppna dörren för mördarna.
Den andre har inget med Cults att göra, så varför är han inblandad?

Kom ihåg att Cults inte var en kriminell mc klubb. Dem hade aldrig någonsin klarat av att ha ihjäl någon, knappt ens mordförsök…men öppna dörrar med motiveringen att han har ju tagit över era lokaler, ja. Cults var som mest wannabe-kriminella.

Linus har väl gjort andra saker som fått HA att vilja ha ihjäl han, kolla bara på brevet som han skickade ut til hela Sverige 😅 och med 10 år tillbaka som medlem, så har han nog trampat på många tår. Vem minns härvan där Linus och coffe sprang med papper till Helsingborg tex. Hela konflikten med Bergsjön som fick HA’s rykte förstört när de blev bötade och dessutom betalade istället för att stå på sig… jag tror Linus skadade HA’s rykte tillräckligt mycket, eller i vart fall att man försökte få han till syndabock för mycket.

Vad hände med att West Rock City skulle rensa upp Gothenburg avdelningen, man började väl direkt eftersom Berget nöjde sig med att bara sätta Linus i out..

Helt fel
Citera
2024-12-14, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Okej, du har säkert rätt i att det är en medlem och inte två som jag skrev. Men det diskuterades tidigare i denna tråd att denna häktade "dörröppnare" är förvisso feg och inte vågar ett skit precis som du skriver men också att han gjorde lite mer än öppnade en dörr, fast då full med piller för annars hade han inte vågat enligt några användare som väldigt frekvent dyker upp "till Linus och hans pappas försvar".

Går säkert också diskutera definitionen av kriminell mc klubb men inte blir man väl diamantklubb om man inte genererar något värde. Oavsett om det hela bottnade i övertagande av lokal, bråk med lokala förmågor eller annat verkar det som att mordet på Linus har och göra med att han gjort bort sig rejält mer än någon konspiration att "tysta en person som visste för mycket."
Märks tydligt att ni på Flashback har noll koll, bara spekulationer
Citera
2024-12-14, 13:45
Medlem
[quote=Lasse.W|90379928]Många skulle ja säga[/QUOTE

Bevis på det?? Då jag känner dom sen 35 år tbx
Citera
2024-12-14, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Tror du att en president i HA skulle bry sej om Linu@ slängde ut dem och riskera att det kom fram och åka fast för anstiftan till mord. Nej du det är nog nått annat som ligger bakom. Sedan har du Coffe oxå som bara är borta..blev han också för obekväm

Coffe är en vän till mig, varför tror du nåt hänt honom?? Ni spekulerar så mycket.. kan lika gärna vara så att han befinner sig utomlands!! Ingen av oss vänner vet
Citera
2024-12-14, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Tror du att en president i HA skulle bry sej om Linu@ slängde ut dem och riskera att det kom fram och åka fast för anstiftan till mord. Nej du det är nog nått annat som ligger bakom. Sedan har du Coffe oxå som bara är borta..blev han också för obekväm

Märks att du inget vet
Citera
2024-12-14, 14:02
Medlem
Citat:
Vadå, är det jobbigt när någon har mer insyn än just du?
Jag har inte sagt att FF kläderna/smyckerna skulle ha någon relevans i utredningen, enbart att han faktiskt har detta å att det har hittats/setts vid husisen.
Menade med mitt inlägg att besitter du nya sådana märken, sen ca 1-2 år tillbaka, och häktad för ”anstiftan” så är sannolikheten hög att du har med mordet att göra. Sen om de finns tillräckliga bevis eller ej, om man blir dömd eller ej, det är något helt annat.

Men det var väldigt mycket snack om att HA inte var inblandade å att de skulle vara dem betalda blattarna eller andra som låg bakom. Som penispenis sa så är de väl skönt att de kommer fram vilka som faktiskt har haft fingret i de hela å göra?

Vilka var det då? Du som är så insatt
Citera
2024-12-14, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpelarAllanballan
Är det inte isåfall konstigt att inte satu* stod bakom?

Dom finns inte kvar
Citera
2024-12-14, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svedavia
https://www.ratsit.se/personer/G%C3%B6teborgs-kommun-Nordost/Gunnilse-42456/Gunseredsg%C3%A5rden-1/1

Privatpersoner på Gunseredsgården 1 (5 st)

Magnus Christoffer Kronqvist
Lars Nik Johansson
Görgen Lennart Wass
Dick Ove Karlsson
Tommy Carl-Åke Nyman

Görgen begravs idag!!
Citera
2024-12-14, 14:08
Medlem
Citat:
Se vad jag svarade på. Någon trodde att han aldrig skulle jaga ett FF märke men ack så fel man kan tro..
Varför trodde du inte det??
Citera
2024-12-14, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueslover
Kommer ihåg att han och Wass tillsammans var ute på vägarna ofta. Bland annat i Norge.

Älskade Wahss😢
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in