Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-06, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snartsomdu
En liten blänkare bara.
Är inte en utav killarna i sista inslaget i länken en utav propparna i eskilstuna?

Kommer inte ihåg namnet på honom just nu men kolla in och se om jag har rätt eller fel.

http://www.youtube.com/watch?v=eAhgquqAtzc

Haha det är danne från uppsala ingen HA snubbe, vanlig skinskalle me bläck i ansiktet som sagt.
Citera
2009-04-06, 08:18
Moderator
oilslicks avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4832937.ab

Hur mycket substans kan det finnas i det här?

"Mc-gänget satt och grät hos polisen"

Onekligen väldigt pinsamt att det kommer ut i media.
Citera
2009-04-06, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4832937.ab

Hur mycket substans kan det finnas i det här?

"Mc-gänget satt och grät hos polisen"

Onekligen väldigt pinsamt att det kommer ut i media.

Känns ju inte riktigt som det förväntade beteendet av killar som aspirerar på att vara med i HA.....
Men om det nu är sant. Varför har det inte läckt tidigare? Polisen har ju visat sig klart intresserade av att smutskasta klubben till vilket pris som helst.
Jag tycker att hela den här histoien, från bomben i Åtvid och framåt blir allt märkligare.
Citera
2009-04-06, 08:58
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyssnartyst
Känns ju inte riktigt som det förväntade beteendet av killar som aspirerar på att vara med i HA.....
Men om det nu är sant. Varför har det inte läckt tidigare? Polisen har ju visat sig klart intresserade av att smutskasta klubben till vilket pris som helst.
Jag tycker att hela den här histoien, från bomben i Åtvid och framåt blir allt märkligare.

Precis.
Lite märkligt är det, dock inte att det hamnade i Aftonbladet och inte i en seriösare tidning.

Fattar inte riktigt varför det kommer nu.
Känns väldigt uppblåst.
Citera
2009-04-06, 11:25
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Precis.
Lite märkligt är det, dock inte att det hamnade i Aftonbladet och inte i en seriösare tidning.

Fattar inte riktigt varför det kommer nu.
Känns väldigt uppblåst.
Det är nog ett sista desperat försök att stoppa dom från att bli fullvärdiga. Funkar det inte med de polisiära metodena så får man väll ta till smutskastning i media. Dom börjar bli nervösa i Norrköpings komun
Citera
2009-04-06, 11:55
Medlem
Detta med Topside's "gråtattack" och bön om polisbeskydd är nog inte helt osant. Då var de ju bara Topside, nu kanske man är lite "tuffare" med Mc Sweden på ryggen. Men vem vet, de kanske behöver farbror blå ändå.
Och sopan som sprängde sig själv var ju inte så omtyckt i deras led. Så den förlusten var nog inget de hängde läpp över.
Citera
2009-04-06, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawbreaker45
Detta med Topside's "gråtattack" och bön om polisbeskydd är nog inte helt osant. Då var de ju bara Topside, nu kanske man är lite "tuffare" med Mc Sweden på ryggen. Men vem vet, de kanske behöver farbror blå ändå.
Och sopan som sprängde sig själv var ju inte så omtyckt i deras led. Så den förlusten var nog inget de hängde läpp över.

Va snackar du om mannen.. kan garnatera att prospects avdelningen i norrköping har bland sveriges tuffaste.. dom har varit med länge i den här svängen inte bara i mc världen..! jag är inte äns från norrköping men till o med jag får hörra hur folket i norrköping rövslickar till dom blivnade medlemmarna!.. tror med det e grisen som håller på o jävlas.. dom har ju försökt allt för att ta bort dom, fast dom har bara vuxit sig starkare!
Citera
2009-04-06, 12:12
Medlem
När de var Topside var de ju väldigt glada i näsgodis och därav väldigt utåtriktade. Så att vara tuff och hård kan ju bero på nyss nämnda godis. Utan detta kanske de är som medelsvenssons, bara en tanke.
Citera
2009-04-06, 13:19
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocaine__
Va snackar du om mannen.. kan garnatera att prospects avdelningen i norrköping har bland sveriges tuffaste.. dom har varit med länge i den här svängen inte bara i mc världen..! jag är inte äns från norrköping men till o med jag får hörra hur folket i norrköping rövslickar till dom blivnade medlemmarna!.. tror med det e grisen som håller på o jävlas.. dom har ju försökt allt för att ta bort dom, fast dom har bara vuxit sig starkare!
De där grabbarna är fan inte Sveriges tuffaste och visst finns det de som slickar röv men långtifrån alla.
Citera
2009-04-06, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocaine__

Säkert jättetuffa när de är ensamma eller med mamma

Vad gör de speciella då?
Citera
2009-04-06, 13:45
Bannlyst
inge fel i att sitta på polishuset och grina samt begära skydd, sen fick en av de eskort till polishuset, han vågade inte ta sig dit, var väl 100 meter det e tuffa killar det här ska ni veta, de brukar spela bingolotto också, vad vill ni mer veta?
Citera
2009-04-06, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piekna
inge fel i att sitta på polishuset och grina samt begära skydd, sen fick en av de eskort till polishuset, han vågade inte ta sig dit, var väl 100 meter det e tuffa killar det här ska ni veta, de brukar spela bingolotto också, vad vill ni mer veta?

Förstår mig inte på dessa individer, ska de vara 1 % och utanför samhället eller ska de vara med?
Polisen borde ju visat dem på dörren bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in