2009-03-21, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Hur det än gått till...självmord, hjälp, internt mm...Konstigt att han inte fått en sista hyllning/hälsning av HA..
var där inte en massa HA på hans begravning?
Citera
2009-03-21, 12:35
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogbete

Mycket möjligt det var! Var ju många änglar på Le****ns begravning också Red Devils.. Så begravningar är ju stora events inom biker klubbar..

Nåja, ska inte dra denna fråga i långbänk, var mest nyfiken varför inte Gedda fick en RIP på HA stockholms hemsida...
Citera
2009-03-21, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogbete
Ja det var en massa HA där. Och anledningen till at han inte fick nån R.I.P är att han tog livet av sig...
Citera
2009-03-21, 15:57
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickzick
Ja det var en massa HA där. Och anledningen till at han inte fick nån R.I.P är att han tog livet av sig...
Vet att det utreddes som mord till en början i alla fall, tas upp i den här tråden..
https://www.flashback.org/showthread.php?t=445873
Citera
2009-03-22, 00:06
Medlem
jag har fått höra att det finns någon ha medlem och ett par ha prospects som även har ett stort aik hjärta, och är aktiva inom firman boys? nån som vet
Citera
2009-03-22, 06:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mangaz
jag har fått höra att det finns någon ha medlem och ett par ha prospects som även har ett stort aik hjärta, och är aktiva inom firman boys? nån som vet

Va! driver du med vuxet folk?
Citera
2009-03-22, 15:35
Medlem
Johan sigeu har stort aik hjärta, men han är inte med i ha längre.
Citera
2009-03-22, 16:52
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bennythecop
Johan sigeu har stort aik hjärta, men han är inte med i ha längre.

Sen är han väl knappast aktiv i Firmanboys heller skulle jag tippa.
Citera
2009-03-23, 16:55
Medlem
tma2662s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Det var inte personer inom det röd/vit ledet som tog upp ämnet Nalle utan personer som inte har ett dugg att göra med HA. Blev en aning förvånad när ämnet kom upp, just därför är jag nyfiken på vem personen Nalle egentligen var. Hans ex tog det väldigt hårt vet jag, hon bor numera i Göteborg och jobbar fortfarande som flygvärdinna. Träffade henne under en tillställning förra året, hon är tydligen helt tokig i hojar och kör HD själv..
Vad heter hon?
Citera
2009-03-23, 19:26
Medlem
Finns det någon hangaround klubb till HA i dagsläget i sverige? Eller är det bara propparna i lule, e-tuna och norrköping som är på väg in ?
Citera
2009-03-23, 22:16
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tma2662
Vad heter hon?

Hennes namn börjar på T!
Citera
2009-03-24, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nwodasd
Finns det någon hangaround klubb till HA i dagsläget i sverige? Eller är det bara propparna i lule, e-tuna och norrköping som är på väg in ?

Det är bara dom i nuläget som är närmast att någon dag bli fullvärdiga chapters , men det finns en hel del andra klubbar som stöder H.A
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in