Citat:
Ursprungligen postat av
The Voice
A.L sk golning som jag inte ser som någon sådan har ju inget med att göra att han att han lämnade (det vet både du och jag). Om han är död så måste han ha dött nyss, var det på grund av yttre omständigheter???
Den utgjorde inte hela anledningen, det är sant, men den fanns ned som ett strå till stacken. Den var egentligen det som satte igång allting, vi som kände AL såg ju honom som den som blir sist på jorden att snacka med snuten.
Han var ett tag den mest patchade medlemmen i sverige, hade patchar som ingen innan haft och inte efter som jag sett. När man skulle följa honom hem och plocka av honom klubbens tillhörigheter så var man på helspänn, AL var ett stort monster, inte tjock, han kunde slåss som en skördetröska, han hade ett psyke som en militär, han var onekligen en ovanlig kille. Gick rakt från RWC upp och det var han som skapade(målade/kom på en grej i GTs emblem, det är ju en viss del som inte behöver vara lika, utan där man får lite fria händer.
Men den gode AL förändrades, och det ganska mycket, han har alltid varit våldsam mot sina tjejer och det minskade inte, han var mer och mer på drogerna och blev en annan människa i slutet.
Jag vet inte dödsorsaken men jag vet en grej som kan ha påverkat, AL var inte som alla andra och därför ansåg sig inte behöva anpassa sig som andra, och ja, det ska inte ha varit speciellt längesen. Men klubben hade inget gott öga till honom och det är mycket pga av efterspelet, om du vet vad AL gjorde där, så vet du.
Så förbannat tråkigt att det händer, att han av alla ska dras in i BSK-grejen, han var en fruktad herre, dörrvakt på de allra värsta ställena, Filthy Few, han var en riktig jävla motherfucker. Och jag umgicks med honom innan han sökte in, och det var ju hans grej, minns hur glad han var, han gillade det para-militäriska med rangordning och strukturen. Men mitt minne av denna man blir tyvärr ändå solkigt.