2017-01-13, 09:09
Medlem
k1ll3rb0bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime.News.Goinge
Det var någon medlem i HA Göteborg som "golade" i en mordutredning för ett antal år sedan. Satte dit folk från en annan gruppering. "Golning" är tydligen accepterat inom HA. Så länge man inte "golar" på någon av de egna. Han blev inte utsparkad.
Det var strategiskt
Citera
2017-01-14, 12:16
Medlem
Nån som vet vad det är för en röd/gul klubb som ska öppna i Örebro? Är det Bandidos?
Citera
2017-01-14, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crime.News.Goinge
Det var någon medlem i HA Göteborg som "golade" i en mordutredning för ett antal år sedan. Satte dit folk från en annan gruppering. "Golning" är tydligen accepterat inom HA. Så länge man inte "golar" på någon av de egna. Han blev inte utsparkad.
Den golningen blev aldrig accepterad och han åkte ut och idag är han död.

Det var en golning som man ska diskutera då den inte var rakt av, utan den var invecklad men bena man ut det fanns det inga tvivel.
Senast redigerad av xtroverto 2017-01-14 kl. 22:05.
Citera
2017-01-14, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Den golningen blev aldrig accepterad och han åkte ut och idag är han död.

Det var en golning som man ska diskutera då den inte var rakt av, utan den var invecklad men bena man ut det fanns det inga tvivel.

Död av sina ex klibbvänner?
Död av droger?
Citera
2017-01-15, 01:46
Medlem
Visst får väl SBM och IMA umgås, så mycket dom vill. Det är väl samma skrot och korn.

Om det tex står på en inbjudan SBM och vänner, så räknas väl IMA som vänner. Eller hur!
Citera
2017-01-15, 13:05
Medlem
Kozitass avatar
https://www.youtube.com/watch?v=9DjvzCSVnGo

Hehe det här var lite onödigt.
Citera
2017-01-15, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kozitas

Hahaha! Kan inte sluta flabba, det gjorde min kväll, asrolig video ju, rekommenderas starkt. Jag kissade på mig lite av skratt, markolio släng dig i väggen. Tack så mycket den kommer att gå varm 😂
Citera
2017-01-15, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SouthernKK
Hahaha! Kan inte sluta flabba, det gjorde min kväll, asrolig video ju, rekommenderas starkt. Jag kissade på mig lite av skratt, markolio släng dig i väggen. Tack så mycket den kommer att gå varm 😂

Lilla Emilusch Musikvideos med ha att dom är så mediakåta det är sjukt
Flesta är Hbg chapter som är med.
Grymma😂😜😜
Citera
2017-01-15, 20:55
Medlem
k1ll3rb0bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kozitas

Alltså, jag begriper inte. Snälla kan någon förklara vad det är som pågår här?!
Citera
2017-01-16, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k1ll3rb0b

Det är inte så invecklat som det kan verka, detta är en musikvideo. Alltså en video som är gjord efter musik, otroligt va?

Förr i tiden fanns det en kanal som kallades för mtv, som (tro det eller ej) sände musikvideos dygnet runt 😀

Men om vi ska vara lite allvarliga...

Ponera att du gör musik. Gör du musik så vill du antagligen göra en och annan musikvideo. Är du backad av ett bolag så ordnar dom antagligen både inspelningsställe och medverkande människor. Har du INTE ett bolag i ryggen så vänder du dig troligtvis till dina vänner och ni går tillsammans in och ordnar allting.

Precis så är det även med denna produktionen.

Tycker du det är konstigt att det finns änglar med i musikvideos?

Då får du nog göra dig beredd på att bli ännu mer förvånad då detta har hänt 10000 gånger innan.

Jag kan tipsa dig om en sida som heter Youtube, gå in där så ska du få se att det finns änglar i både amerikanska och tyska hiphop videos också.
Senast redigerad av Besmiresmir 2017-01-16 kl. 09:28.
Citera
2017-01-16, 13:50
Medlem
Kozitass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k1ll3rb0b
Hehe jaaduu det blir lite svårt, men det är jaaa duu jag vet inte riktigt vad jag ska skriva...
Citera
2017-01-16, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Besmiresmir
Det är inte så invecklat som det kan verka, detta är en musikvideo. Alltså en video som är gjord efter musik, otroligt va?

Förr i tiden fanns det en kanal som kallades för mtv, som (tro det eller ej) sände musikvideos dygnet runt 😀

Men om vi ska vara lite allvarliga...

Ponera att du gör musik. Gör du musik så vill du antagligen göra en och annan musikvideo. Är du backad av ett bolag så ordnar dom antagligen både inspelningsställe och medverkande människor. Har du INTE ett bolag i ryggen så vänder du dig troligtvis till dina vänner och ni går tillsammans in och ordnar allting.

Precis så är det även med denna produktionen.

Tycker du det är konstigt att det finns änglar med i musikvideos?

Då får du nog göra dig beredd på att bli ännu mer förvånad då detta har hänt 10000 gånger innan.

Jag kan tipsa dig om en sida som heter Youtube, gå in där så ska du få se att det finns änglar i både amerikanska och tyska hiphop videos också.

Nej nej! Den var ju asrolig, mer sånt här. Youtube rockar, videon var ju bara bäst. Jag skrattar hela tiden, musik skänker glädje. En skånsks Markolio.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in