Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-09, 01:06
Medlem
Vad är bland det värsta en klubb kan bli utsatt för, jo att en fullvärdig medlem blir förnedrad och grovt misshandlad av ett förortsgäng.

Klart att våld fortfarande existerar som handling inom kriminella organisationer - ibland måste våldsexempel statueras. Pengar accepteras inte alltid som en ursäkt för ett beteende - även det medlet kan ses som en svaghet.

Väljer man samtidigt den här livsstilen måste man gå in med 100%, några halvmesyrer som hämnd fungerar inte om man ska vara en stark 1% klubb, det fattar vem som helst.
Citera
2014-09-09, 01:18
Medlem
Guesswhoiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundensgudar
Vad är bland det värsta en klubb kan bli utsatt för, jo att en fullvärdig medlem blir förnedrad och grovt misshandlad av ett förortsgäng.

Klart att våld fortfarande existerar som handling inom kriminella organisationer - ibland måste våldsexempel statueras. Pengar accepteras inte alltid som en ursäkt för ett beteende - även det medlet kan ses som en svaghet.

Väljer man samtidigt den här livsstilen måste man gå in med 100%, några halvmesyrer som hämnd fungerar inte om man ska vara en stark 1% klubb, det fattar vem som helst.

Det som är snäppet värre är nog att även plocka västen. *host* "Backagänget" *host*.
Citera
2014-09-09, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guesswhoiam
Det som är snäppet värre är nog att även plocka västen. *host* "Backagänget" *host*.

ja eller hur, men de slog tillbaka med full effekt.

En händelse av den här kalibern är en katastrof för vare sig ett gäng eller klubb.
Citera
2014-09-09, 03:18
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:

En händelse av den här kalibern är en katastrof för vare sig ett gäng eller klubb.

Det är ingen som förstår vad du menar. Prova en gång till.
Citera
2014-09-09, 03:23
Medlem
Citat:

Full effekt? Jag har för mig att dom förlorade kriget mot backa?

Vet du om att dom flesta ``tunga`` kriminella har goda relationer med HAMC? Om allt du säger stämmer är undantaget gbg avdelningarna?
Citera
2014-09-09, 04:58
Bannlyst
H.A får stryk och golar för snuten men utmärker sig som segrare, vi har en del fikusar som sväljer satsen.
Citera
2014-09-09, 06:09
Medlem
[quote=vanto|50267752]
Citat:
Ursprungligen postat av facethelife

Alla dessa mc klubbar e fan raggare HA hänger med och hotar hejvilt dom ända som levt upp tio 1% i Sverige är BMC och HAMC

Så gick luften ur den lille ballongen vanto
Inga namn bara snack
Citera
2014-09-09, 07:10
Medlem
peppargass avatar
Pajkastning och förtäckta hot....är inte det rätt meningslöst härinne? Är det inte lite som på dagis, den med störst blöja vinner? Folk måste särskilja på fakta eller fiktion. Vad som förekommer, eller pågår i en sluten organisation är nog bara medlemmarna varse om. Alla andra kan bara spekulera. Min relation till HA går tillbaka till 90-talet under värsta mc-kriget. Jag är och förblir lojal mot HA-sfären, då dessa för mig är det jag kan förlika mig med. Betänk gärna gott folk att jag trots min lojalitet till HA inte sitter och spyr galla på någon av dom andra organisationerna. Jag vet bättre än så. Det jag inte känner till, det håller jag tyst om. Att referera till tidningar och annat som skrivs av kreti och pleti är inget jag fäster någon större intresse till.
Citera
2014-09-09, 07:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Varför gick offren till polishuset på skånegatan för att sedan säga att de inte vill medverka? Kunde de inte istället gett fan i det helt?

Citat:
Ursprungligen postat av peppargas
Pajkastning och förtäckta hot....är inte det rätt meningslöst härinne? Är det inte lite som på dagis, den med störst blöja vinner? Folk måste särskilja på fakta eller fiktion. Vad som förekommer, eller pågår i en sluten organisation är nog bara medlemmarna varse om. Alla andra kan bara spekulera. Min relation till HA går tillbaka till 90-talet under värsta mc-kriget. Jag är och förblir lojal mot HA-sfären, då dessa för mig är det jag kan förlika mig med. Betänk gärna gott folk att jag trots min lojalitet till HA inte sitter och spyr galla på någon av dom andra organisationerna. Jag vet bättre än så. Det jag inte känner till, det håller jag tyst om. Att referera till tidningar och annat som skrivs av kreti och pleti är inget jag fäster någon större intresse till.

Kan du svara på detta?
Citera
2014-09-09, 08:04
Medlem
CloseShaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreas83
HA/R&W i göteborg endast bönder kvar där nu, helt annat gäng för typ 5+ årsen, då va det ett kriminelt nätvetk, nu endast bönder som jobbar, lever endast på ryktet som folk skapat för många årsen, när de va gjort kicka dom 1 efter 1, av dom som var för "kriminella"
Det ligger en del sanning i detta uttalandet. Ingen av de som kickats de senaste åren har haft nåt vidare mc-intresse, utan det har mer varit väst, pengar och makt som varit i fokus.
Citera
2014-09-09, 08:18
Medlem
peppargass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetaNyheter
Kan du svara på detta?

Svara på vad?
Citera
2014-09-09, 08:27
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetaNyheter
H.A får stryk och golar för snuten men utmärker sig som segrare, vi har en del fikusar som sväljer satsen.

Du måste mena något annat än detta som snackas om? Jag läste papperna som var tillgängliga här och inte fan va det någon som golade, sen huruvida dom braxat om det är inget jag vet något om heller.
Det enda jag fick till att stämma var att dom fick stryk.

Så du syftar till något annat va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in