Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-25, 20:50
  #14977
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Är jag en nolla? Då är du på minus-skalan för du vågar inte testa nollan? Jag kommer givetvis inte själv, jag kommer självklart med albaner och kurder, varför skulle jag inte fråga de tuffa jävlarna, varför skulle jag inte vilja utsätta dig för dessa hämndgalna dårar? Tror du att det är diplom-boxning eller


Mmm, snälla. Kan du inte låta dem rida på dig när jag kommer med mina gubbar så jag får ta ett kort?
Citera
2014-12-25, 20:52
  #14978
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Mmm, snälla. Kan du inte låta dem rida på dig när jag kommer med mina gubbar så jag får ta ett kort?
Nu kallar du dem för bögar. Så nu har du övergått från den knarkande snuten till personangrepp på några på Vasa, hur känns det?
Citera
2014-12-25, 20:56
  #14979
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
sluta

Tung är jag inte men jag har många vänner, och jag fattar att just du kan tycka just den biten känns främmande, men killar med Asperger brukar ju ha begränsad umgängeskrets.

Inga tokiga kurder på den listan tack.

En riktig man kom på 80-talet, idag får du en kula i dig av en feg 17-åring. Idag söker galna psykopater utan backning sig till gäng, för är du ensam så kan du dö, den risken minskar avsevärt om du har backning. Hade allt handlat om en vanlig man mot man-kamp så hade jag vågat möta alla, du kan på sin höjd få rejält med stryk. Men jag har tävlat i en kampsport, närstrid, och det är väldigt få som kan hålla dig på avstånd i en hel fight. Då måste han vara jävligt snabb i fötterna och rörlig under lång tid, och så tränade är få. Han ska behålla sitt lugn, sitt fokus, han ska ha bra kondis, han ska orka nöta. Rena lyckoträffar och tjuvsmällar undantaget, men det är svårt att pricka en som vet hur man skyddar sig och som vet hur man jobbar sin in pp kroppen. men en duktig boxare får jag stryk av, men jag kommer få ner honom iaf en gång.

Men boxaren behöver idag inte boxas, han kan komma och sätta en kula i mig och varför skulle han boxas, det kan gå fel.

Din klantskalle var inte arg, du som gör bort dig själv hela tiden..
Antingen går du på tunga droger eller så är du en mytoman i ala Raffa style

Lägg ner ditt fiskande, vissa saker kommer jag aldrig läcka till dig..
Du är en fara för många med ditt bull...
Hur mår psyket egentligen
Citera
2014-12-25, 20:57
  #14980
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Är jag en nolla? Då är du på minus-skalan för du vågar inte testa nollan? Jag kommer givetvis inte själv, jag kommer självklart med albaner och kurder, varför skulle jag inte fråga de tuffa jävlarna, varför skulle jag inte vilja utsätta dig för dessa hämndgalna dårar? Tror du att det är diplom-boxning eller

Läs ditt eget inlägg. Tycker du att du verkar seriös? Tror du att det är så här som hardcoregrabbar uttrycker sig? Tror du i din vildaste fantasi att något möte görs upp på Flashback?
Citera
2014-12-25, 20:58
  #14981
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Nu kallar du dem för bögar. Så nu har du övergått från den knarkande snuten till personangrepp på några på Vasa, hur känns det?

När kallade jag dem för bögar? Jag skrev att de kunde rida på dig. Du står på alla fyra och de andra genetiskt underlägsna sitter på din rygg och jag säger smile och tar ett kort med min mobil och lägger upp här.
Citera
2014-12-25, 21:01
  #14982
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Tre snabbtuggade Stesolid och en text...


Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Du vet inte vad du själv skriver va? Innan du la dig för natten efter ditt tunga heroin missbruk lugnat sig för dagen så skrev du att du skulle möta upp en annan skribent tillsammans med dina kurd och alban vänner. Du är en nolla.

Nej han är en paranoid galning bara, trust me

Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Är jag en nolla? Då är du på minus-skalan för du vågar inte testa nollan? Jag kommer givetvis inte själv, jag kommer självklart med albaner och kurder, varför skulle jag inte fråga de tuffa jävlarna, varför skulle jag inte vilja utsätta dig för dessa hämndgalna dårar? Tror du att det är diplom-boxning eller

Kommer ni vara beväpnade om nån av alla oss fega flashbackanvändare vågar möta er?
Nej men diplom-brottning kanske
Citera
2014-12-25, 21:01
  #14983
Medlem
bästa utvecklingen av en tråd någonsin! Boka möten nu!
Citera
2014-12-25, 21:09
  #14984
Medlem
Jag är en knarkade homosexuell snut?

Ok, ska vi träffas då, och kolla om det stämmer?

Albaner, WM, kurder, kommer bekräfta eller dementera.
Citera
2014-12-26, 07:57
  #14985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andreas83
HA/R&W i göteborg endast bönder kvar där nu, helt annat gäng för typ 5+ årsen, då va det ett kriminelt nätvetk, nu endast bönder som jobbar, lever endast på ryktet som folk skapat för många årsen, när de va gjort kicka dom 1 efter 1, av dom som var för "kriminella"
Stämmer kanske, men tror nog dom kan få nån nedgrävd om det skulle behövas? Poängen är ju inte att skjuta så många som möjligt? Det är väl att skaffa mest pengar och helst inte Knasa för brotten man gör?
Citera
2014-12-26, 08:04
  #14986
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imradsaber
Stämmer kanske, men tror nog dom kan få nån nedgrävd om det skulle behövas? Poängen är ju inte att skjuta så många som möjligt? Det är väl att skaffa mest pengar och helst inte Knasa för brotten man gör?
Precis, de står inte mitt på torget och skrävlar. De dem gör vet bara dem, ingen säger nånting. Vi vet ändå det dem torskat för, men då vill dem statuera exempel, RWC får ibland offra sig där. Men ni snackar om dessa som de vore fjantar och då vet jag att ni inte har insyn hos dem. De har några som levererar direkt om så behövs. Plocka en HA och de plockar en av dem. Konflikten på vasa löser dem med snack, de är bra med varandra men en av rödvita, medlemmens kompis, sägs ha startat bråket och då får man vara beredd på att folk slår tillbaka. Nu hade han otur att alla de värsta var där tillsammans, men sånt är livet.

EDIT: just detta att de nu framstår som mer präktiga och inget att räkna med är ju perfekt, för då är man den med svart bälte som inte har behovet att slåss på stan. HA har svart bälte i strategi, de har en struktur som är otroligt väl genomtänkt.
__________________
Senast redigerad av xtroverto 2014-12-26 kl. 08:45.
Citera
2014-12-26, 12:25
  #14987
Medlem
aceton_batteris avatar
xtroverto kan du inte länka en bild på dig själv? så man får se vem det är man har att göra med haha
Citera
2014-12-26, 12:30
  #14988
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aceton_batteri
xtroverto kan du inte länka en bild på dig själv? så man får se vem det är man har att göra med haha
Jag har ingen kamera. Och ingen har velat fota mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback