Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-08, 17:31
Medlem
CloseShaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilsnerTerror
Någon nämnde nått om att en person som var med i misshandeln är borta idag. Kan det inte ha något med detta att göra? Det är väll i alla fall inte uteslutet? Endast spekulationer och nyfikenhet från min sida och ska inte ses som något HA försvarstal.
Mega tillhörde gothenburg och hade noll mc-intresse. Enligt mina erfarenheter så är gothenburg den avdelningen där det finns lite mc-intresse iaf. West rock och Goth town handlar mest om väst, pengar och makt.
Citera
2014-09-08, 17:43
Medlem
[quote=vanto|50256346]
Citat:
Ursprungligen postat av facethelife

Om du hänger med historien så har dom attackerat raggar klubbar och mc klubbar som dom har tvingat stänga ner och ryckt deras västar. Det är det dom e bäst på

Ok,ber om ursäkt,jag har tydligen inte hängt med,men du som kan historien kan ju nämna några raggarklubbar(ej MC-klubbar) de stängt ner och ryckt västarna av?
Citera
2014-09-08, 17:45
Medlem
Varför gick offren till polishuset på skånegatan för att sedan säga att de inte vill medverka? Kunde de inte istället gett fan i det helt?
Citera
2014-09-08, 17:49
Medlem
[quote=vanto|50256346]
Citat:

Om du hänger med historien så har dom attackerat raggar klubbar och mc klubbar som dom har tvingat stänga ner och ryckt deras västar. Det är det dom e bäst på

Ok,ber om ursäkt jag har tydligen inte hängt med,men du som kan historien kan ju nämna några raggarklubbar(ej MC-klubbar) de stängt ner och ryckt västarna av?
Citera
2014-09-08, 17:51
Medlem
CloseShaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Shit, du måste vara helt hjärndöd.

Så det finns ingen Sverigepresident alltså?
jo det gör det, han heter Kent.
Citera
2014-09-08, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptolemaios
Ta och dämpa ner lite. Särskrivningar och att upprepa att de bara törs gå på Svineri MC och raggare gör dig inte så trovärdig. Att sedan be folk nämna smarta HAMC medlemmar, kom igen. Knuckleheads blir sällan medlemmar utan stannar i omgivningen och undergrupper. Det krävs nog rätt mycket för att bli medlem. Råskinn finns det på varenda ort i landet, men folk som kan vara en resurs för klubben gör det inte.

Oavsett orsaken till att du hyser agg mot dem, har de flesta nätverk, klubbar och "blattar" med insikt respekt för HAMC och Vice Versa, allt annat är bara dumt att tro.

Jag ska inte säga emot dig gubben.

Vi säger så här vi får väll se om HAMC gör något vi kan väl vänta och se vad som händer på rättegången om det e arga miner mot blattarna ellet om det fjäsk handskakningar. Sen får vi se vad som händer efteråt det e liksom upp till bevis nu.
Senast redigerad av vanto 2014-09-08 kl. 20:43.
Citera
2014-09-08, 22:02
Medlem
[quote=facethelife|50261141]
Citat:
Ursprungligen postat av vanto

Ok,ber om ursäkt jag har tydligen inte hängt med,men du som kan historien kan ju nämna några raggarklubbar(ej MC-klubbar) de stängt ner och ryckt västarna av?

vanto !!! upp till bevis nu. Eller?
Citera
2014-09-08, 22:03
Medlem
andreas83s avatar
HA/R&W i göteborg endast bönder kvar där nu, helt annat gäng för typ 5+ årsen, då va det ett kriminelt nätvetk, nu endast bönder som jobbar, lever endast på ryktet som folk skapat för många årsen, när de va gjort kicka dom 1 efter 1, av dom som var för "kriminella"
Senast redigerad av andreas83 2014-09-08 kl. 22:06.
Citera
2014-09-08, 22:08
Medlem
neggerschwartzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloseShave
Mega tillhörde gothenburg och hade noll mc-intresse. Enligt mina erfarenheter så är gothenburg den avdelningen där det finns lite mc-intresse iaf. West rock och Goth town handlar mest om väst, pengar och makt.
Ja, det tog många många år innan han tog sitt MC-kort. Det var la när han fyllde 45 eller nått som han fick ett presentkort på MC-lektioner på nån trafikskola nånstans i nån håla, som han bemödade sig att ta hoj-kort.
Citera
2014-09-08, 22:36
Medlem
Kan inte GBG avdelningen bara plocka bort 1% märket! Fittor ska inte ha det.

Kan dock förstå att man backar om det är en kartell från Colombia men några småkriminella invandrare i 20 års åldern...fy fan säger jag
Citera
2014-09-08, 22:40
Medlem
Muhamedssons avatar
Kan man få en ansökningsblankett hemskickad tro ni? De kanske vill att man kompletterar med tatueringar och omkrets på biceps? Någon som vet hur man går till väga?
Citera
2014-09-08, 23:37
Medlem
[quote=facethelife|50265936]
Citat:

vanto !!! upp till bevis nu. Eller?

Alla dessa mc klubbar e fan raggare HA hänger med och hotar hejvilt dom ända som levt upp tio 1% i Sverige är BMC och HAMC
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in