Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-11-12, 14:17
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogartius
Varför inte ställa undan trumman så vi slipper allt dunkande. Vi behöver också få lite ro och nattsömn. Är vi inte värda det? Vi har också våra jobb/uppdrag som skall skötas. Räcker det inte att allt vad vi gör noteras av statliga ämbetsmän? Vi kan inte släppa en liten fis utan att det antecknas! Sila snacket hönshjärnor!
Djungeltrumman kan ingen tysta, men man kan föda den med färre händelser.
Citera
2008-11-12, 19:43
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogartius
Varför inte ställa undan trumman så vi slipper allt dunkande. Vi behöver också få lite ro och nattsömn. Är vi inte värda det? Vi har också våra jobb/uppdrag som skall skötas. Räcker det inte att allt vad vi gör noteras av statliga ämbetsmän? Vi kan inte släppa en liten fis utan att det antecknas! Sila snacket hönshjärnor!

Som Wurtzen skriver, djungeltrumman stoppar ju ingen. Många gånger trummar den dock helt åt helvete i otakt. Men många gånger verkar det ju även som de stora vill att det ska höras.

Att så få, som det endå rör sig om (med BMC, HA, OMC och alla dess crews, support klubbar) lyckas dyka upp i media så ofta är ju rätt makalöst. Visst är media horor helt klart. Men tar man fall så som morden neråt Mamlö (tror jag det var (X-team medlem)), BMC medlemmar tagna för innehav av AK 47 etc etc etc..så det ger ju vatten på kvarnen för diskussioner..
Saker och ting sker ju inte allt för ofta specielt diskret och det ger ju upphov till snack..
Citera
2008-11-13, 20:30
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
När fick du luft, om det kacklas tonårssnack och yrkeskriminela kråkan inte vill svara w utan tror att jag skall svara på en fråga stäld til honom. Är det inget du har med att göra. detta är flachback. sorry!

Läste igenom några av dina inlägg, och du uttrycker dig som om du är helt söndertjackad... Någorlunda likt en pinnsmal gammal farbror som brukar springa på krogen i Göteborg. De BMC/HA-medlemmar jag sprungit på har ändå kunnat föra sig någorlunda civiliserat. Att det är någon större rivalitet mellan de båda gängen är väl inte jättetroligt de synts på Avenyn hand i hand....
Citera
2008-11-13, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetdetduinte
Läste igenom några av dina inlägg, och du uttrycker dig som om du är helt söndertjackad... Någorlunda likt en pinnsmal gammal farbror som brukar springa på krogen i Göteborg. De BMC/HA-medlemmar jag sprungit på har ändå kunnat föra sig någorlunda civiliserat. Att det är någon större rivalitet mellan de båda gängen är väl inte jättetroligt de synts på Avenyn hand i hand....
Och du vill? opiat o drogtråden ligger på ett annat ställe, följ gröna linjen...
Citera
2008-11-16, 22:46
Medlem
TeguilaSunrises avatar
Brukar träffa folk inom R&W men har aldrig haft lusten att fråga...

Vad får man ut på att vara med i Red and white crew, förutom beskyddet?
Om man drar in pengar på eget vis, måste man betala en vissa del av det till HA då?

Eller betalar man ba en viss liten summa i månaden osv?
Kanske dumt att ställa en sån fråga på ett forum...menmen
Citera
2008-11-16, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeguilaSunrise
Brukar träffa folk inom R&W men har aldrig haft lusten att fråga...

Vad får man ut på att vara med i Red and white crew, förutom beskyddet?
Om man drar in pengar på eget vis, måste man betala en vissa del av det till HA då?

Eller betalar man ba en viss liten summa i månaden osv?
Kanske dumt att ställa en sån fråga på ett forum...menmen

Man får inte ut ett skit.
Man är en livegen dräng som jobbar för sina idoler.
Beskydd? Bullshit. HA skyddar bara sig själva.

Visst får du betala. Hela tiden. Men inte åt dig själv.
De mest tragiska grupperingarna är supporterklubbarna.
Hur fan folk kan se sig i spegeln av dessa, övergår mitt förstånd...
Citera
2008-11-18, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeguilaSunrise

Vad får man ut på att vara med i Red and white crew, då?

Det undrar jag med
Citera
2008-11-20, 11:57
Medlem
Hej!
Om du kände Håkan väl så borde du väl veta att hans bror inte heter christian
Citat:
Nu cyklar du allt! Ang Dahno så var du på hans muckafest? ja jag känner han
relativt väl, och hur skall jag ej förtälja dig, för mkt! min son och han umgås, minns parveln från bergsön, där även naser bodde en tid, Dahno har jag tyvärr ej träffat sen han försvann till turkiet. Han bjöd ner tatueran Håkan som mördades och var en god vän till mig. vi träffade danho och fler även min son drälde omring där. Han var klaskamrat med Danho och håkans lilebror Cristian som lämnat staden, men hälsar på mellan åt. på danhos muckarfest.

Mehdi den skinapan, visste jag ej vad det var för en filur bland alla galningar på röda rummet där jag häckat i flera år då, han var i köket, när bråket började och jag lade mig i och inget märkvärdigt att jag klapade till honom rejält.

Att det var mehdi visste jag inte har jag ju skrivit förr, men du läser väl bara dina vilsna inlägg, att några av hans kompisar spöade upp mig är heller inget märkvärdigt i min värld jag levt i mååånga år. vad är problemet? jag kan berätta så mkt om dom så du fasnar som en tapet i vägen. Detta har jag och mehdi pratat om senare på ett annat hak, då fick jag först reda på vem fan det var, trots att jag var på HA invignig på harleys med många gamla polare, när dom vart HA. Men jag spyr på han ändå, vadå kraftig, det har inte med det att göra dumhuve, det borde du väl veta.....
Senast redigerad av manta74 2008-11-20 kl. 12:02.
Citera
2008-11-21, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Beskydd? Bullshit. HA skyddar bara sig själva.

Man får väl uppbackad av de andra R&W medlemmarna?
Citera
2008-11-21, 14:46
Medlem
Vad är Sanning?

Självklart kollar vi tråden då och då!? Liksom våra motståndare också gör.Det finns en del fakta om oss, men det mesta är rent nonsens! Vi får hoppas att våra motståndare gör fel analyser och tror på de dimridåer som läggs ut! Medvetet/omedvetet! Det pågår alltid ett ställningskrig och därmed desinformation på olika sätt!
Citera
2008-11-22, 05:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av manta74
Hej!
Om du kände Håkan väl så borde du väl veta att hans bror inte heter christian

Ditt första inlägg gick åt pipan! hur orkar du? nä jag förväxlade namnet med en från XX men han heter Svempa!
Citera
2008-11-22, 10:40
Medlem
Citat:
Ditt första inlägg gick åt pipan! hur orkar du? nä jag förväxlade namnet med en från XX men han heter Svempa!
Svempa??Japp det gjorde det, det blev en felstavvvning i det första. Men va sur du blir, man måste väl få ifrågasätta dig när du skriver fel namn? Specielt när det verkar finnas en hel del här inne som låtsas att dom känner till allt och alla. Har läst en del av det du tidigare skrivit och jag tvivlar inte på att du vet vad du pratar om. En tanke jag hade när jag skrev mitt första inlägg var att du kanske inte ville skriva hans riktiga namn här, och det förstår jag isf. Men jag var bara tvungen att fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in