Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-05, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxi-pro
Sååå, det är här ni häckar, "expert-panelen" bland 1% klubbar!! Sittandes hemma i pojkrummet, med en bild av Siw Persson i ena handen, o kuken i den andra, runkandes!! Varför ens bemöda sig att uttala sig om nåt ni ändå, aldrig kommer att få nån form av inblick i? Alla kan vi goggla, läsa skvallerpressen, lyssna till byaskvaller, vad polarens polare sa o hört eller "sett"? Har ni verkligen inte mer till liv? Än att snacka om en subkultur ni ändå aldrig kommer att fatta, om ni så ens fick den förklarad för er!! Denna kultur måste man känna för, inom sig, den går inte att "lära" sig!! Jag ska ändå medge, att vissa här har en "viss" inblick, men de är oxå försvinnade få!

Nej det är inte här. Det är i MMC tråden med dig själv som en av dom. :-D
Citera
2011-09-05, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxi-pro
Va DU tycker, tror, har hört eller sett, visar bara att du inte har nån form av inblick. Det gör dig heller inte till nån talesman om hur denna miljö funkar. Inte heller kommer du sanningen nämre med DITT tyckande. Men visst, var och en blir frälst i sin tro, du i din, jag i min. Men tydligen så vet bara en av oss sanningen!

Ja, sanningen är viktig i alla lägen. Eller tycker du inte det?
Citera
2011-09-05, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-T-M-o-D
Ja, sanningen är viktig i alla lägen. Eller tycker du inte det?

Sanningen är extremt viktig, herr Disaster. Det kan vi vara rörande överens om även om vi har helt olika syn på samhället i övrigt. Ibland kan sanningen vara så pass enkel att sanningen kan identifieras genom bara JA eller NEJ frågor. Låt oss identifiera sanningen:

- Är eran president dömd för att ha misshandlat en tjej och skenavrättat henne?
- Är du åtalad för sexuellt otukt med barn?
- Är dessa brott accepterade i Mongols MC?
Citera
2011-09-05, 12:54
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James250000
Det var peders polare som fixa fram en målis som tog emot ca 9 mille? 30 millar spreds till olika målisar varvid ca 9 mille till en snubbe som e bar polare med peders broscha Jens....
först skulle S....n S.....k hämta pengarna men inget hände så nu har jonas blivit inblandad och kommer väl prata med Ha...att man kan inte bara blåsa folk till höger och vänster...Det behöver inte betyda att han kommer hota dom el så men peders sida kommer punga ut an viss del av dom 3 mille som plockats ut .....resten blev spärrade..

Jag flyttar den här quoten från outlawstråden då den faktiskt hör hemma här.

Allt detta stämmer fram tills dess att Jonas skulle ha blivit kontaktad något sådant har jag inte hört något om. Däremot har jag svårt att se att Peder kommer undan med den här blåsningen, det rör sig helt enkelt om för mycket pengar.
Citera
2011-09-05, 13:30
Medlem
Funderade på en detalj. Hells Angels Goth Town i Mölndal. Är det den enda "Goth Town" inom Hells Angels i världen? Såg en sak som gör att jag undrar lite över det...
Citera
2011-09-05, 13:34
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McLembit

Allt detta stämmer fram tills dess att Jonas skulle ha blivit kontaktad något sådant har jag inte hört något om. Däremot har jag svårt att se att Peder kommer undan med den här blåsningen, det rör sig helt enkelt om för mycket pengar.
Och jag säger att det stämmer precis lika mycket att JB skulle driva in stålarna som resen av historian...dvs inte alls.
Citera
2011-09-05, 13:36
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Och jag säger att det stämmer precis lika mycket att JB skulle driva in stålarna som resen av historian...dvs inte alls.

Att fixa in pengarna ligger ute iallafall, om det är som du säger så är det en hittepåskuld då.
Citera
2011-09-05, 13:38
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Att fixa in pengarna ligger ute iallafall, om det är som du säger så är det en hittepåskuld då.
Klart det är hittepå...
Citera
2011-09-05, 13:44
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Klart det är hittepå...

Personligen hade jag ju siktat in mig på ett enklare offer än en hells angels medlem ifall jag skulle hitta på skulder, men jag har slutat förvåna mig över folks dumhet så...
Citera
2011-09-05, 13:45
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Personligen hade jag ju siktat in mig på ett enklare offer än en hells angels medlem ifall jag skulle hitta på skulder, men jag har slutat förvåna mig över folks dumhet så...
Dumhet är en sak...en annan är att missförstå saker...det är lätt hänt.
Citera
2011-09-05, 15:45
Medlem
Citat:

Ok, men det låter ju otroligt att någon skulle skicka indrivare på HA medlemmar? Hur skulle dom kunna driva in de pengarna??? Hota med Mongols? He he, sorry men låter helkonstigt i mina öron. Enda möjlighten är väl i sådannafall att den här P som det pratas om agerat på egen hand och inte får beskydd.
Citera
2011-09-05, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnipeg
Funderade på en detalj. Hells Angels Goth Town i Mölndal. Är det den enda "Goth Town" inom Hells Angels i världen? Såg en sak som gör att jag undrar lite över det...

Är det Andreas Johansson på alla tre bilderna, eller bara på den mittersta? Den mittersta vete sjutton hur gammal den är?, mediabild i alla fall. Den första gubben och den sista är väll samma i alla fall?
http://imageshack.us/photo/my-images/823/68132409.jpg/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in