Citat:
Ursprungligen postat av brynarn
Svar på tal? Snarare bekräftar man hur korkad man är.
Tror han på allvar att polisverksamhet går ut på att gå i vinst?
Klart det kostar pengar att ha poliser igång. Men som skattebetalare tycker jag denna insats var väl värd slantarna.
Det ska vara extremt jobbigt att vara kriminell samt att umgås i sådana kretsar. Jag ser gärna mer insatser av detta slaget oavsett om det bara blir en krona i beslag. Kriminella ska jagas med blåslampa dygnet runt till den dagen de ger upp sin idiotiska livsstil och gör något vettigt och lagligt av sitt liv.
Först då ska polisen lämna dem i fred.
Väl värd slantarna? För vadå, visa ha att det finns poliser och att poliserna minsann har koll.. Ja för det måste nog va något nytt för dom!! Och jaga med blåslampa, shit nu får du ge dig.. Dom hade ju för fan tillomed ställt upp ett tält så att besökarna inte skulle bli blöta undertiden bilen blev genomsökt! Ja dom sket nog ner sig allihopa och övervägde att lämna den brottsliga banan..
Tror verkligen folk att folk i dom kretsarna är så ofantligt dumma att dom inte förstår att polisen kommer ha en kontroll innan festen (för det har dom på alla lite större fester)
Nej polisen lyckades nog inte skrämma dom så mycket..förutom den stackarn som blev av med sina 21:-Han blev ju inte bara jagad av en blåslampa, han fick den uppkörd i röven!!..har säkert blivit kristen nu och hjälper ungdomar som har hamnat snett i livet..
Jag förstår nog lite hur du tänker men ditt resonemang faller som ett korthus på himalaya... eller nått...